keskiviikko 17. helmikuuta 2016

Aktiivisuusranneke

Onko tuttu? 
Mulla ollut toista vuotta ihan jatkuvasti ranteessa ja ihan oon koukussa :)



Merkkiä olen vaihtanut kerran ja tähän nykyiseen olen aika tyytyväinen, Samsungin Gear fit jonka oon synkannut puhelimen kanssa KLIK.



Nyt kun liikunta on ollut onnetonta, tullut melkein paha mieli joka kerta kun ranteeseen vilkaissut

Mulla on normaalisti ollut päivätavoite 10 000 askelta, ihan minimissään laiskimuspäivinä 7500, mutta urkkapäivinä on mennyt jopa 17 000 rikki. Näitä viime ajan lukemia ei kehtaa edes kertoa!

Tosin ompahan tavoitetta ;) Mutta tällä on hyvä seurata omaa aktiivisuutta, sillä mulla ei arkipäivänä tule kuin noin 6000 askelta, jos en käyttäisi koiraa lenkeillä ja liikkuisi omaksi ilokseni. 

Näinkin paljon kertyy silti, koska kuljen työmatkat julkisilla ja joudun vähän kävelemään.




Töissä istun yli puolet päivästä ja matkat jotka työpäivän aikana liikun-ovat lyhyitä. 

Hyötyliikuntaa rappusissa tulee joka päivä kun asuu hissittömässä talossa ja töissä kuljen myös aina rappusia. Näillä askelilla on merkittävä osuus jokapäiväisessä liikunnassa, yllättävän pienillä muutoksilla saa hyviä tuloksia.Rappuset kävelen aina kun mahdollista, en usko että tekisin niin ilman ranneketta-se oikeasti motivoi!

Tässä alla sama ranneke eri taustoilla :) Oikeassa kuvassa näkyy muutama toiminto.















Lisäksi tämä mittaa sykkeen, unen pituuden-ja laadun, ilmoittaa saapuvasta puhelusta, 
s-postista tai viestistä ja mittaa liikuntasuorituksia ajallisesti sekä niiden energiankulutusta.

Toki tuon puhelutoiminnot saa poiskin, kuten itse olen tehnyt. Känny on känny ja ranneke rannekkeena. Henkilökohtaisen tästä tekee Gear fit ohjelma, joka tosiaan mullakin kännykässä. Tavallaan se on mun PT :D

Mulla on nyt alla oleva kuva näytössä, eiks oo aika makee??



Olen ladannut omat tietoni ja mittani kännykkään, jotta saan niihin perustuvia kulutus ym lukemia. Kännykän sovelluksessa voi myös pitää vaikkapa ruokapäiväkirjaa, se on aika kätevä!


Aikamoinen mainospuhe eikä tästä edes makseta mulle :D Mutta hyvä kannattaa laittaa kiertämään, vaikka se olisi vain tieto jostakin hyväksi havaitusta, eikö vain??




Jos yhtään oot miettinyt hankkisitko tälläisen, suosittelen lämpimästi. 

Aktiivisuusranneke toimii myös kellona ja näyttää ranteessa kivalta. 

Mutta rannekkeella tai ilman-

Jokainen askel on kotiinpäin ja tärkeintä on terveys - että voit hyvin!
Maiccu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥