maanantai 30. toukokuuta 2016

Jatkettuja lauseita :)

Satulinnan-blogista löysin tämän hauskan lauseiden jatkamisen ja ajankulukseni jaan tämän teille. Saapi ottaa omakseen ken haluaa!

En ymmärrä...miksi ihmiset jaksavat sotia, vihata, katkeroitua

Seuraavaksi ajattelin...  tehdä iltapalaksi rahkaa ja samalla aamuisen tuorepuuron

Viime aikoina... olen koittanut pitää itsestäni huolta ja liikkua enemmän

En osaa päättää... menisinkö hakemaan solariumista rusketusta vaiko en

Muistan ikuisesti... mun ja mieheni ensi treffit jotka meni ihan persiilleen

Päivän paras juttu...oli hankkia salijäsenyys

Noloa myöntää, että...söin viikonloppuna laivalta tuotuja tobleroneja ja sitten mietin miksen laihdu, jep  

Viikko sitten...olin ihan älyttömän väsynyt

Kaikista pahinta on, että...naapuritalo pistetään kohta maantasalla ja piha on täynnä työkoneita, työmiehiä ja meteliä (pienet mun murheet)

Salainen taitoni on...nähdä asioista positiiviset puolet silloinkin kun niitä ei juurikaan ole  

Jos saisin yhden toiveen, se olisi...terveyden säilyminen

Minulla on pakkomielle... tuorepuuroon, irtokarkkeihin, purkkaan ja riittäviin yöuniin 

Söin tänään...aamupalaksi tuorepuuroa, lounaaksi fetapastasalaattia, välipalaksi banaanin ja päivälliseksi pari riisikakkua kurkulla ja kevytjuustolla

Ärsyttävintä on... että osa kesävaatteista puristaa

Tekisi mieli...syödä vain herkkuja ja ostaa isompia vaatteita :D

Minusta on söpöä...eläimet, lapset, mieheni ja kaikki vaaleanpunainen

Hävetti... mutta leikkasin jälleen kerran otsiksen itse ja sen kyllä huomaa

Olenko ainoa, jonka mielestä... elämä on elämistä varten, on turha jäädä tulee makaamaan vaan koittaa mennä eteenpäin ja  tavoitella kohti unelmia

Ihanaa uutta alkavaa viikkoa <3

Maiccu

14 kommenttia:

  1. Kivoja jatkettua lauseita!
    Ihanaa illan jatkoa!😊

    VastaaPoista
  2. Tämä oli tosi kiva! ☺ Mukavaa ja lämmintä alkanutta viikkoa!

    VastaaPoista
  3. Kivat jatkot 😊 Olisi kiva kuulla teidän ensi treffeistä...0

    VastaaPoista
  4. Voin niin samaistua tohon Tekisi mieli... -kohtaan :D Ps. Mun blogissa on sulle haaste :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, et on kohtalotoveri <3 Jee, mä käyn kurkkaa -tykkään haasteista :)

      Poista
  5. Olipa kiva �� Minustakin olisi kiva kuulla teidän ensitreffeistä. Ihanaa viikkoa! Nautitaan auringosta ja lämmöstä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkäpä niistä postailen lähiaikoina :) Nautitaan juu, kohtahan se vähän viilenee..itse vatsataudissa parhaillaan joten vähälle jää nauttiminen mutta nauttikaa minunkin edestä :)

      Poista
  6. Oi tunnistan tuon kesävaatteiden puristuksen :D Kivoja jatkoja kaikkikin! Mukava kun löysin tänne blogiisi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa Anu :) Mä kovasti koitan taistella puristusta vastaan mutta e se helppoa ole!

      Poista
  7. Kivat jatkeet. Mukavaa keskiviikkoa!

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥