tiistai 3. toukokuuta 2016

Kivoja alelöytöjä

Mä oon ihan vannoutunut kirppisfani, nykyään kun sieltä saa ihan uutta naurettavan halvalla. 
Mutta meidän lähellä oleva kirppis muutti alkuvuodesta kauemmas niin mun käynnit vähentyneet merkittävästi. Ne hassut kerrat kun olen siellä käynyt, en ole paljoakaan löytöjä tehnyt. 

Toisaalta, koittanut myös karsia sellaisia ostoksia joista olen yhtään epävarma koska olen tehnyt suuren työn myydessäni erinäisillä nettikirppiksillä vaatehuoneeseen kertynyttä vaatetta, kenkiä, sisustussälää ym.enkä halua kerätä vain kaapin täytettä. Makukin on muuttunut kokoajan simppelimpään suuntaan, erotan itseni näköiset vaatteet jo kaukaa ja olen siinä mielessä helppo shoppaaja, tiedän tarkalleen mitä haluan. Yleensä.

Kävin pari viikkoa sitten Seppälässä ja ihastelin kaunista beigeä, mustalla kantattua neuleviittaa joka kuitenkin oli heräteostoksi liian kallis ja kun ennestään jo sellainen musta on, en sitä vättämättä olisi tarvinnut. Mutta, viime viikolla kaikki olikin siellä -40% ja kun kohtalo oli yhden viitan mulle ale-rekkiin jättänyt, se oli pakko ostaa!! 
Mutta tosiaan hinta oli niin halpa että kannatti hankinta tehdä ja uskon että tuo viitta on nahkatakin lisäksi keväällä mun suosikkivaate. 
HM:ssä löytyi ihanat sydämenmuotoiset aurinkolasit, taisi olla 7e <3 
Ei ehkä ihan jokapäiväiseen käyttöön, mutta niistä tuli niin kiva fiiilis joten tarttuivat käteen ja vappuna niitä tuli jo käytettyäkin.



Jos ihmettelet mitä nuo pinkit pallerot ovat, niin pidän vielä hetken jännityksessä sillä  postailen kokemuksia lähipäivinä;)




Poikkesin myös Ginassa ja löysin kiva raikkaan paidan kesäksi 3e,  hauskoja sormuksia -70% eli 3e nekin! Cittarista koitin etsiä uutta Kardansianin hopeista huulikiiltoa jonka mainoksesta viikolla bongasin, mutta eipä sitä ollut. Kiireessä sitten nappasin Rimmelin Oh my gosh- huulikiillon.
Mun huulikiiltojen kulutus on niin suuri, että täydennys on aina välillä paikallaan. Niitä sitten löytyy joka laukun pohjalta ja taskusta :) 
Tiesitkö että joka päivä huulipunaa (pätee kai kiiltoonkin) käyttävä nainen syö  huulipunan vuodessa, eli elämänsä aikana 2 kiloa huulipunaa!!! Aikamoinen määrä.





Shoppailu on kyllä ihanaa, erityisesti kun ei etsi varsinaisesti mitään mutta löytää kaikkea kivaa ja  erityisesti kun ne löydöt tekee hyvään hintaan.

-Maiccu

8 kommenttia:

  1. Tosi kivoja löytöjä! :) Alkoi ihan kauheesti kiinnostaa, mitä nuo pallerot on :)
    Mukavaa tiistai-iltaa! :)

    VastaaPoista
  2. Oi mitä ihania löytöjä. Itse olen ihan vannoutunut kirppisfani. Siellä voisi kierrellä ihan jatkuvasti ja wow mitä löytöjä joskus tuleekin tehtyä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se löytämisen ilo onkin parasta kirppistelyssä :) Mukavaa keskiviikkoa!

      Poista
  3. Shoppailu on kivaa!
    Ja varsinkin, jos halvalla saa!😂

    Kivoja juttuja olet shoppaillut! Mitähän nuo pallerot on? Jotain hiusjuttuja?
    Jään mielenkiinnolla oottamaan niistä postausta!😊
    Kattelin myös yks päivä cittarissa Kardashian meikkejä. Mutten ostanut kuitenkaan.
    Ihanaa illan jatkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä vain :) Noista palleroista bloggaan pian, sitten selviää :) Mukavaa keskiviikkoa!

      Poista
  4. Sama täällä kirpparit ja alerekit, tykkään koluta. .) Ihana tuo raitapaita ja pallerot löytyy täältäkin, hihi. :)

    VastaaPoista
  5. Taitaa olla tyypillista meille tytöille :) Aurinkoa päivääsi!

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥