lauantai 2. tammikuuta 2021

Näkkäripizzaa

*näkkärit saatu

Ootkos koskaan kuullut, että näkkäristä voi tehdä pizzaa? Kyllä vain ja mun suosikki näkkäri eli Lensandsin näkkär on kiva kolmion muotoinen ja niitä kun nakkaa muutama pellille, saa pyöreän näkkäripizzan, johon päälle vain mieluisat täytteen.

Näkkäri pehmeneeeuunissa kivasti, mutta säilyttää silti vähän rapeutta ja on yllättävän hyvää.  Mun suoskki näkkäri on toi Leksadsin jälkiuusnileipä eli keltainen paketti ja sille pohjalle tein pizzatkin.

Mä täytin miesten pizzan tomaattisoseella, salamilla, kirsikkatomaateilla ja päälle ripottelin runsaasti juustoraastetta. Itselleni tein saman version ilman salamia. Paiston jälkeen lisäsin päälle vielä vähän rucolaa.








Ootko koskaan kokeillut näkkäripizzaa? Tai aiotko tän ohjeen jälkeen kokeilla? Mikä on sun lempparinäkkäri?

Maikku

















6 kommenttia:

  1. Näyttää hyvältä! Olen nähnyt somessa useampiakin näkkäripizza-postauksia, mutta en ole vielä uskaltautunut kokeilemaan :D Olen jotenkin vieläkin epäluuloinen näkkäripohjaa kohtaa, mutta ehkä joku päivä kokeilen. Olen aika nirso pizzan suhteen :)

    Minä syön vuodesta toiseen vanhaa kunnon maitonäkkiä, jota ilmeisesti vieläkin tarjoillaan kouluissa.

    Iloa ja onnea Uuteen Vuoteen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kokeile ihmeessä, jos tykkäät näkkäristä, tykkäät luultavasti tästäkin.
      Iloa Uuteen Vuoteen ♥

      Poista
  2. Ei vitsit mikä idea! Tätä on aivan pakko kokeilla. Kiitos vinkistä! :)

    VastaaPoista
  3. Ole hyvä, tämä oli yksi helpoin pizza ikinä :) Hyvää Uutta vuotta ♥

    VastaaPoista
  4. Oon kuullu näkkäripitsasta, ja täytyy kyllä nyt viimeistään ottaa kokeiluun. :)

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥