tiistai 2. tammikuuta 2024

ACO:n Glow Boosterilla hehkua iholle

 ACO:lla on paljon laadukkaita ja kiinnostavia ihonhoitotuotteita joihin en vielä ole päässyt tutustumaan. Kun näin tämän GLOW BOOSTER seerumin ensi kertaa, kiinnostuin heti koska se sisältää mm hyaluronihappoa ja  C-vitamiinia. Hyaluronihappo syväkosteuttaaC-vitamiini antioksidanttina suojaa ihoa ja lisäksi seerumissa on hellästi ihoa kuorivaa papaiinia.

Kaikki tuotteet, jotka tuovat kasvoille hehkua ovat mun suosikkeja ja tämä on juuri sellainen. Samalla se tasoittaa ihon sävyä  ja jos sulla on taipumusta, pigmenttiläiskiin, tämä vähentää myös niitä.

Tuoksu on kevyesti sitruksinen, mutta hyvin mieto eikä käy tuoksuherkän (eli minun) nenään.

Seerumi imeytyy iholle hyvin ja tekee siitä napakan muttei kireää. Kirkastavuuden huomaa iholla ihan muutamassa päivässä ja hehku minkä tästä saa, on kaunis, luonnollinen.





Tämän tuotteen kohdalla kannatti luottaa intuitioon ja ostaa yhden kämmensyrjälle testatun kokemuksen perusteella, sillä Glow Booster seerumi on ollut joka euron arvoinen. Olin testannut tätä ennen ostoa kerran apteekissa käydessäni, mutta toivoisin että apteekkikosmetiikastakin olisi saatavilla testereitä joita asiakas voi saada kotona testattavaksi. Tästä nimittäin sellaisia ei ollut ja on eri asia kokeilla tuotetta kämmensyrjälle kuin kasvoille.

Onko ACO-apteekkikosmetiikkasarja sulle tuttu? Tai onko sulla sarjasta jo kenties jokin oma suosikki?Entä onko kosmetiikkatuotteista sun mielestä saatavilla helposti näytteitä?

-Maikku

2 kommenttia:

  1. Pakkaus näyttää ainakin virkistävän raikkaalta :) Todella mukava lukea tästä. Aco on kyllä mielestäni laadukas merkki, olen vain muutamia brändin tuotteita menneisyydessäni käyttänyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tässä on kyllä aika houkutteleva desing ja siksi se mua taisi kutsuakin luokseen :D Aco on ollut kyllä sellainen sarja, jonka jokaiseen tuotteeseen olen ollut tyytyväinen ja seuraavaksi kokeiltava tämän sarjan sinistä seerumia.

      Poista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥