tiistai 16. tammikuuta 2024

BBIA vedenkestävä ripsiväri

*Saatu Yeppo

Mä olen ripsarien suhteen aika uskollinen. Kun löydän yhden hyvän, pitäydyn yleensä siinä aika kauan. Maybellinen Sky High oli pitkään mun suosikki ja on toki vieläkin, mutta kun sain Yeppolta heidän yhden myydyimmäin tuotteensa eli vegaanisen BBIA vedenkestävän tahraamattoman kuituripsivärin niin otin sen heti käyttöön.

Pitihän mun päästä varmistumaan siitä onko tämä niin hyvä, kuin kehutaan :) Ja voi kuulkaa, olihan se.

BBIA Never Die Mascara

Plussat:

Erotteleva
Intensiivinen musta sävy
Ei varise
Ei myöskään tahraa
Pysyy loistavasti
Pitää taivutuksen

Mulla on herkästi vuotavat silmät ja siksi suosin vedenkestävää ripsaria. Tämä on aivan täydellinen kaltaisilleni herkkäsilmäisille, sillä tämä ei tahraa eikä varise, ei sitten mitenkään.

 Ripsarissa on ohut, hieman kaareva harja ja koostumus sisältää runsaasti kuituja jotka taasen antavat ripsiin pituutta ja tuuheutta.  Kuidut voivat myös ärsyttää silmää, joten se tulee harja ripsityveen varoen.

Mä tykkään ripsareissa juurikin erottelevuudesta, mutta toki myös voluumista ja tässä yhdistyvät molemmat.
  









Tästä tuli kyllä suosikki kerta heitolla ja voisin hyvinkin ostaa tämän uudelleen. Katsokaa vaikka, kuinka tämä tuo ripset esiin 💗Hinta on oikein kohtuullinen 14,99€ ja tämä löytyy tosiaan Yeppolta.

Millainen on sun lemppari ripsiväri? Entä ootko kokeillut tätä BBIAn ripsaria?

-Maikku

2 kommenttia:

  1. Sä sait tän kanssa superkauniit ripset<3 Mä kaipaan enemmän sellasta näyttävyyttä enkä niinkään erottelevuutta, eikä tää sen takia ollut ihan mun tuote. Tai toki sain kerrostamalla sitä runsautta ihan riittävästi, mutta samaan pääsee monien muiden ripsivärien kanssa helpommin ja nopeammin :D Tykkäsin siitä kuinka hyvin tää piti taivutukset! Kiva kun kerroit sun mielipiteen tästä :)

    VastaaPoista
  2. Ompa tosi pitkän änköiset siun ripset! Tätä on taidettu tiktokissa mainostella. Olen nyt sen sky highin yhtävä kun snapscara on ilmeisesti loppunut. Harmi, mutta ainahan näitä uutuuksia onneksi tulee ja tätä voisi todella testata myös joskus :)

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥