tiistai 18. huhtikuuta 2023

Markettikosmetiikka suosikkeja

Tiedän monien teidän pitävän markettikosmetiikkaa sisältävistä postauksista ja ajattelin kerätä tähän julkaisuun muutamia suosikkeja, joita käytän joko kuuakudesta toiseen tai sitten olen löytänyt ne vasta ja ihastunut.

Näitä tuotteita myy vaihtelevasti mm Tokmanni, Prisma tai Citymarket, Normal.

Ihan ensiksi yksi uusimpia löytöjäni,  w7 ohut hehkua tuova kasvovoide. En ole merkkiin aiemmin törmännyt, mutta huomasin että mm Luxplus myy näitä edullisia tuotteita. Voiteen koostumus on ohutta, vähän geelimäistä ja mä oon tykännyt juurikin tästä ominaisuudesta ja tiedän jo etukäteen että tämä tulee olemaan mulle kesän yksi lemppari tuote. Hehku on hentoinen.


Voiko tätä Maybellinen Lash Sensation Skyhigh-ripsaria hehkuttaa liikaa?! Tämän erottelevuus ja pituutta antavuus on ihan omaa luokkaansa ja mä hankin uuden heti kun luovuin ripsipidennyksistä. Hintaa tällä on kympin verran ja se onkin tästä tosi sopiva hinta. Oon käyttänyt Essencen yli puolet edullisempia ripsareita jotka on myös hyviä mutta tämä kestää pidempään ja tällä saa lyhyisiinkin ripsiin huikeasti pituutta, siksi nostan tämän tänne.


Technicin mansikantuoksuinen huuliöljy on myös löytö Normalista ja tällä saa upean kiillon jaa tunteen huulille vain muutamalla eurolla. Tätä oli muistaakseni useassa ei tuoksussa.


Nämä Essencen huulikiillot on tosi näppäriä, sarjassa on paljon eri sävyjä, jokaiselle jotakin ja kiilto on miellyttävän tuntuista huulilla. Nämä on lisäksi super edullisia, 2,50€/kpl ja mulla on näitä vähän joka taskussa ja laukussa.



Garnier Fructis hair drinkit ovat tosi kivoja, antavat runsaasti kiiltoa 10 sekunnissa ja lisäksi hiukset saavat ihanan tuoksun. Mä en oo huomannut näissä mitään muuta eroa, kuin tuoksut. Banaani on kuiville hiuksille ja papaija pitkille. Hintaa näillä on n 8€.




Tämä on myöskin Garnierin hiustuote eli Color Sensation on mun hiusvärisuosikki. Ei pelkästään sävyn vuoksi, vaan tässä on mukana sivellin, joka tekee hiustenvärjäyksestä helppoa. Mä tosin värjään vain tyven joten yksi tälläinen riittää mun hiuksiin hyvin ja kun hintaakin tällä on vain noin 6€ niin säästän vuosittain satasia värjäämällä tyven säännöllisesti tällä.


Garnierin mineral Ultra Dry deo on mun viimeisin deodorantti löytö ja tämä pitää hajut poissa ja tuoksuu miedosti hyvälle. Hintaa n 3€.


Tässä kolmikko, joita ostan säännöllisesti. Batisten kuivashampoo ja nimenomaan  tämä natural  light on loistava. Mieto, hyvä tuoksu ja sopii meille blondeille. Hinta n 5-6€.

got2be Happy Hour hiuskiinne tuoksuu ihan karkille ja pitää hyvin. Tätä saa tässä matkakoossa ja täysikokoisena n 4€.

GLISS hoitoainesuihke on myös vakituote, näitä on saatavilla muutamaa eri tuoksua ja vaihtelen vähän fiiliksen mukaan. Näillä saa takut pois ja mun hiukset on ainakin tykännyt näistä. Hintaa n 4€.


Musta on kiva, kun kauppareissun yhteydessä löytää hyvin erilaista kosmetiikkaa ihon-ja hiustenhoitoon, jopa ihan muutamalla eurolla.

Markettikosmetiikassa on paljonkin aivan loistavia tuotteita, mitä on sun suosikkeja?

-Maikku


4 kommenttia:

  1. Mä just tajusin, etten mä juurikaan osta mitään kosmetiikkaa marketista marketista. Mut Garnierin aurinkovoide ja misellivesi ovat tosi hyviä. Samoin Neutrogenan käsivoide. Varmaan tota käsivoidetta ja aurinkovoidetta ostan useiten.

    Aurinkoista viikkoa. ❤️

    VastaaPoista
  2. No kuten tiedät jo varmaan niin Essencet on ihan ykkösiä, sitten oon hurahtanut Doven deodorantteihin ja Normalista ostin kookokselta tuoksuvan vartalosuihkeen...siinä ehkä nämä minun suosikkini.
    Ihanaa tiistaita sinulle Maikku <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on :) Normalista tekee kyllä edullisia ja kivoja löytöjä! Suloista sunnuntaita Outi <3

      Poista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥