tiistai 25. huhtikuuta 2023

Laveran Glow by Nature

Laveralta ilmestyi alkuvuodesta tämä raikas sitruksinen tuotelinja, Glow by Nature ja olenkin tutustunut kasvovoiteeseen ja seerumiin. Tuoksumaailma on onnistunut, on kiva aloittaa aamuisin ihonhoito kun tuotteet herättelevät aisteja ja iho saa ansaitsemansa vitamiiniboostin. 

Kuten tiiätte, mä tykkään tuotteista jotka antaa iholle hehkua ja tuotteilla on kevyt heleyttävä vaikutus. Tehoaineina C-vitamiinia ja Q10, jotka auttavat vähentämään ikääntymisen merkkejä, kuten juonteita ja väsymyksen merkkejä.

Seerumi toimii heleyttäjänä ja valmistelee ihoa päivävoidetta varten. Seerumipullo on kierrätettävä, mistä plussaa ja pakkaus kierrätyskartonkia.

Päivävoide taas auttaa siloittamaan ikääntymisen merkkejä ja pakkaus kantta lukuunottamatta pakkaus on valmistettu 90% kierrätetystä lasista ja pakkauksen kartonki on kierrätyskartongista.  

*Tuotteet saatu
 






Oon tykännyt tuotteiden koostumuksesta, seerumi on hyvin juokseva ja helposti iholle levittyvä ja imeytyvä. Kosteusvoide taas on vähän geelimäistä eli mun makuun, mutta jostain syystä mulla lähtee kaikki meikkivoiteet rullaamaan tämän kanssa joten olen käyttänyt tuotteita vain niinä päivinä kun en ole laittanut meikkivoidetta. 

Oon antanut voiteen imeytyä hyvin mutta se on ehkä silti liian tujua mulle.
Vähän harmi, koska olisin mielelläni käyttänyt näitä yhtäjaksoisesti pidempään 
mutta joskus voi käydä näin.

Meikkivoiteen rullaaminen on tosi turhauttavaa koska sen tapahduttua on pakko siistiä nassua tai pahimmassa tapauksessa pestävä koko meikkipohja pois.

Käykö sulle koskaan niin?


Maikku





6 kommenttia:

  1. Jos meikkipohja alkaa rullaamaan pesen pois, en käytä semmosia tuotteita jotka ei sovi yhteen ja käy näin. Harmi kun sitä ei voi tietää etukäteen.. pitää kyllä yrittää käyttää enemmän Laveraa ja luonkosia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se just, kun se selviää vain kokeilemalla! Laveralta löytyy kyllä tosi kivoja ja aika huokeita tuotteita ja Luonkos on ihan omaa luokkaansa <3

      Poista
  2. Laveralla on kyllä paljon hyviä tuotteita. Pitäisikin testata jotain Laveran seerumia. Minulla ei tuota rullautumista juurikaan tapahdu, kun en sitä meikkivoidetta käytä...aina jotenkin nolottaa tämä myöntää :)
    Ihanaa viikkoa sinulle Maikku <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höpsis, sulla on kaunis iho joten mitä sitä peittelemään :) Mäkin käytän meikkivoidetta lähinnä syksystä kevääseen ja jos meikkaan "kunnolla" mutta usein vain pari kertaa viikossa. Laveralta löytyy kyllä kivoja seerumeita! Ihanaa tiistai-iltaa <3

      Poista
  3. Tylsää, että voide aiheuttaa ton rullaamisen :( Mua aina pelottaa uutta päivävoidetta kokeillessa, että lähteekö se voide itse tai laittaako se primerin tai meikkivoiteen murustumaan pois. Itsekin meikkaan niin usein, ettei tollasille voiteille ole käyttöä, jos sitten en saa niitä soveltumaan iltakäyttöön. Ihanan kuuloisia tuotteita muuten! Ja ton seerumin pidän kyllä mielessä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä :( Mulla on vähän sama, en tiedä johtuuko jotenkin ihotyypistäkin kun lähtee helposti rullaamaan...

      Poista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥