tiistai 11. lokakuuta 2022

Lokakuun kosmetiikkasuosikit

Viime aikoina olen tutustunut pidempään uusiin tuotteisiin, joten piti ihan hetki miettiä mitkä tähän postaukseen valitsen. Sama tulee jatkumaan loppuvuoden ja ensi vuonnakin, olen vähentänyt uusien tuotteiden hankkimista ja koitan keskittyä pääasiassa niihin joita jo kaappien kätköistä löytyy. Mutta aika näyttää kuinka tämä toteutuu.

Lokakuun suosikkeihin valikoitui kaksi Usva Cosmeticsin tuotetta, joista pian teille tulen kertomaan lisää, yksi V10 Plus-geeli ja kaksi meikkituotetta.

Ihan ekaksi Usva Cosmeticsin kasvokuorinta, joka on vienyt kuorinnan ihan uusiin pehmeisiin ulottuvuuksiin. Olen ihastunut ja pian kuulette tästä lisää.


Toisena suosikkina myös Usva Cosmeticsin tuote, puhdistusbalmi ja voitte vain kuvitella kuinka ihastunut olen tähänkin sillä balmit ovat huippuja. Tämä kultainen balmi on superpehmeää ja täyteläistä, iho jää puhtaan pehmeäksi ja kirkkaaksi.


Wet`n Wildin huulituotteet on huippuja eikä tämä helmiäisen hohtava vaaleanpunainen huulikiilto Mega Slicks Lip Gloss Sinless ole ollut poikkeus. Sävy on ehkä liian helmiäinen arkeen, mutta mitä väliä. Tämä huulilla olo tuntuu niin kauniilta, että menkööt.


Geelimäiset ihonhoitotuotteet on mun mieleen ja siksi V 10 Plus Night Geelikin riemastutti niin että olen laittanut sitä joka ilta iholle ennen nukkumaanmenoa. Yöllä se tekee taikoja, ravitsee, siloittaa ja kirjastaa ihoa hyaluronihapon ja kollageenin avulla..


Laveran ripsiseerumi on saattanut olla suosikeissa joskus aiemminkin, mutta tällä on varaa olla täällä toistekin - niin tehokas, ravitseva ripsiseerumi on kyseessä. Laitan tämä joka ilta ripsiin ja ne ovat vahvistuneet aina käytön myötä ihan merkittävästi. Katsokaa vaikka!



Nämä suosikit ovat kyllä sellaisia joista jokaista kelpaa suositella ihan kaikille sillä ihonhoitotuotteet sopivat kaikille ihotyypeille, samoin ripsiseerumi käy kaikille ja noissa huulikiilloissa on useita sävyjä joten jokaiselle löytyy varmasti se mieluisa.

Oliko näissä tuttuja tuotteita?

Maikku


8 kommenttia:

  1. Pakko saada ripsiseerumi! Olihan tuolla tuttuja tuotteita kivasti. Minun tämän kuun lempparituote on Aveenon skin relief voide.
    Ihanaa tiistaita sinulle Maikku <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kantsii kyllä käyttää aina silloin tällöin kuurina :) Täytyykin kurkata tuo voide, ihanaa keskiviikkoa Outi <3

      Poista
  2. Ripsiseerumi on parasta! Käytin jossain vaiheessa just kans iltaisin ja kyllä vahvistuivat. Nää sun tuotteet on jotenki tosi kauniita, kiinnitin tällaiseen huomion :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin, olen vuosia käyttänyt aika silloin tällöin, ettenkin ripsipidennysten poiston jälkeen kuten nytkin. Kiva huomio, joskus sattuu kauniit tuotteet <3

      Poista
  3. Vitsit miten pitkät ripset sulla! Kivoja suosikkeja muutenkin, noi Usva Cosmeticsin tuotteet alkoi kiinnostaa kovasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon itsekin yllättynyt miten pitkät ne on, no kohta otan kuukaudeksi pidennykset kun lähdetään reissuun ja ne on siellä niin helpot mutta on sitten omat ripset jo valmiiksi vahvat :) Noi Usvan tuotteet on aivan ihania!

      Poista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥