keskiviikko 5. lokakuuta 2022

Testissä Nakulashes ripsirivit

Kuultuani ensimmäistä kertaa näistä MIIAJII:n ja NAKU Lashesin yhdessä suunnittelemistä ripsiriveistä, tiesin että tule kokeilemaan niitä heti kunhan pidän taukoa ripsipidennyksistä. Nyt on sitten viimeinenkin ripsipidennys pois ja oli oiva aika naputella tilaus menemään.

Toimitus oli nopea, keskiviikkona tilatut ripsinauhat löytyivät postilaatikosta perjantaina. Vaikka olin sinä viikonloppuna nuutunut ja nuhainen, oli pakko päästä heti kokeilemaan ja toteamaan, olivatko ripset sitä mitä odotin.

Unique by MIIAJII:n ripsirivejä on saatavilla kahta eri kokoa S/M ja M/L, päädyin tilaamaan molemmat ja se osoittautuikin oikein hyväksi ratkaisuksi.





Ripsinauhassa on kolmiosaisia ripsitupsuja, joista voi leikata juuri itselle ja omaan lookkiin sopivan pituisen tupsun. Ripsinauha on hentoinen, joten sitä irroittaessa liimapinnasta ja ennen ripsitupsujen leikkaamista kannattaa olla varovainen ettei se katkea.


Ripsiä voi laittaa vaikkapa 


💜tupsun, pari ulkonurkkaan
💜koko ripsirajaan mutta jättäen vähän väliä (dolly-efekti)
💜 koko ripsirajaan aloittaen sisänurkasta S-koolla ja keskiosasta alkaen M-koolla, kuten itse tein
tai
💜 koko ripsirajaan aloittaen sisänurkasta S-koolla, jatkaen keskiosasta alkaen M-koolla ja ulkosyrjälle L-kokoa pelkästään tai vuorotellen M-koon kanssa.

Vain taivas on rajana!

Mä olen monenlaisia irtoripsiä kokeillut ja yksi mikä on varma, nämä yksittäiset tupsut on kaikkein helpointa kiinnittää. Helpompaa kuin ripsirivit tai yksittäiset ripset.

Miten kiinnität ripset:


💜Laita omiin ripsiin aina vähän ripsiväriä.

💜Leikkaa sopivat tupsut valmiiksi ja mallaa vähän valmiiksi.

💜Laita tippa liimaa kämmensyrjälle ja ota pinseteillä kiinni ripsitupsun reunasta.

💜Dippaa ripsitupsua tyvestä ja nosta toiselle kädelle vähän luomea ylös ja katso alaspäin jolloin "luomi pullistuu" ja ripsitupsu on helpointa asettaa.

💜Pudota ripsitupsu haluamaasi kohtaan ja paina kevyesti hetken kuluttua.ö
Jatka kunnes lookkisi on täydellinen.

Ripsitupsut pysyvät hyvin ja mun mielestä näyttävät hyvin paljon luonnollisilta ripsienpidennyksiltä sillä erolla että näiden kanssa voi käyttää lineria jota mulla on ollut ikävä.




Mulle irtotupsuissa ja ripsissa on tärkeintä ettei niitä oikeastaan  edes huomaa. Siis ettei ulkopuoliset erota onko mulla mitkä ripset, omat vai irtoripset ja se, ettei ne tunnu silmissä miltään.

Nämä sulautuvat omiin ripsiin kauniisti ja antavat katseelle syvyyttä. Mulla nuo L-kokoiset ripset on vielä korkkaamatta ja säästän niitä vielä hetkiin, jolloin haluan vielä lisää näyttävyyttä.

Kun ripsitupsuista pitää hyvää huolta, niitä voi käyttää uudestaan ja uudestaan. Ottaa vain käyttökerran jälkeen liiman ripsitupsun rajasta pois ja laittaa säilytysrasiaan.

Jos mietit kummat ostaisit, sanoisin että enemmin S-M koko koska silmän sisänurkkaan M kokoiset ovat liian pitkät ja jos ostaa M-L koon, niissä pienin koko on M.

Mutta kuten kuvista näkyy, ripset istuvat kauniisti ja olen kyllä ollut iloinen tästä hankinnasta.
Vaikka reilu 20€ irtoripsitupsuista voi tuntua kalliilta, muista että näitä voit käyttää uudestaan ja uudestaan vaikka kuinka. Nämä ovat myös huomattavasti laadukkaammat kuin markettien edullisemmat vastaavat yksittäiset ripsitupsut jotka nekään eivät ole samanlaisia.

Nämä ovat siis aivan uniikit💜

Lämmin suositukseni! Näistä ja muista NakuLashesin ripsistä voit lukea täältä.

Miltä ripset sun mielestä vaikuttaa? Ootko kokeillut ripsitupsuja?Tai aiotko kokeilla?

Maikku











5 kommenttia:

  1. Minä haluan testata noita ripsitupsuja, luulen, että olisivat parempia minulle kuin koko ripset.
    Ihanaa loppuviikkoa sinulle Maikku <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin voi olla, koska mullekin istuu paljon paremmin kuin kokonainen rivi - tosi irtoripsillekin on omat hetkensä :) Ihanaa loppuviikkoa Outi <3

      Poista
  2. Joskus ostin tupsut ja totesin ettei ne vaan sovi mulle, en ollenkaan saanut niitä kiinni. Oikeen harmitti ku käytin joku 10 euroa siihen pakettii ja liimaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on tylsää kun rahat menee hukkaan. Nämä sopii kyllä varmasti kaikille silmille, koska ripsirivistä voi leikata juuri itselleen sopivan tupsukan :) Mä oon tuskaillut monien ripsien kanssa, mutta nämä oli yllättävän helpot laittaa!

      Poista
  3. Yleisesti ottaen olen ollu aina suht tyytyväinen min ripsiin, mutta mulla oli omissa häissä ripsitupsut ja kyllähän ne ilmettä toi hienosti! Nimenomaan nuo tupsut olisi varmasti niitä mitä käyttäisin, jos irtoripsiä käyttäisin. Voihan olla että innostun, kun pääsen tästä vauva-arjesta eteenpäin ja jälleen yöelämään joskus :DD

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥