perjantai 10. marraskuuta 2023

SMUUTI-hypetetty puhdistusbalm

Korealainen kosmetiikka ja öljypohjainen puhdistusbalm on sellainen yhdistelmä, joita on vaikea vastustaa. Kuitenkin Smuuti:n kovimman hypetyksen aikana mielsin tuotesarjan kohdennetun nuorille ja päätin suosiolla antaa ajan kulua ja ostaa puhdistusbalmin vasta kun oikeasti tarvitsen sitä  en vain siksi että haluan sen, kun muutkin.

I love Me-messuilla Smuuti-tuotteista oli hyvät alet ja maksoin omastani Smuuti Watermelon Sorbet Balmista vain 10€. Ei nämä kalliita ole kaupoissakaan, mutta kun paljon käyttää ja kokeilee kosmetiikkaa, osaa arvostaa myös edullisia tuotteita ja tarjouksia.

Smuuti:n tuotteissa on ihana raikas ulkoasu ja ne ovat vesimelonin tuoksuisia (vai olivatko). 
No, se on ehkä yksi syy miksi en ollut super innoissani alunperinkään koska vesimeloni tuoksuna ei ole suosikkini, sillä se on usein hyvin esanssinen. Oikeastaan messuillakin oli tarkoitus ostaa uutta KIIVI-sarjaa, mutta kun siinä ei ollut puhdistusbalmia, päädyin tähän. 

Puhdistusbalm lupaa sulattaa jopa vedenkestävän meikin hetkessä ja se sisältää hyaluronihappoa ja vesimeloniuutetta, glyseriinia ja sheavoita. 

Kun ekan kerran avasin purkin olin kyllä hieman hämmentynyt, koska puhdistusbalmi ei odotuksieni mukaan sittenkään tuoksunut vesimelonille. Tässä tapauksessa koin että se on pelkästään hyvä koska en tuoksusta olisi välittänytkään mutta se yllätti silti kun olin jotenkin ulkoasun ja nimen mukaan ymmärtänyt sitä tuotteessa olevan. Ainesosana sitä kyllä on, muttei tuoksuun asti mutta kuten sanottua, mua se ei haittaa.
 





Ensituntumalta puhdistusbalmi tuntui juuri siltä miltä oletinkin. Olen aika monta erilaista balmia kokeillut ja tämä suorastaan suli jo käsiin ja puhdisti meikin kyllä loistavasti. Teen aina kaksoispuhdistuksen, kuten tämänkin kanssa ja toisessa vaiheessa käytin Kajon puhdistusgeeliä. Iho tuntuu puhdistuksen jälkeen ehkä vähän nahkealta, mutta tunne on lyhyt sillä laitan aina ihonhoitotuotteet joten nahkeus häviää jo kasvoveden myötä.

Tykkään kyllä tuotteesta ja jos et vielä ole puhdistusbalmia kokeillut, mutta haluaisit niin tätä voin kyllä hyvin suositella, koska ei hinta kiristä kukkaroa ja on iholle varmasti hellävaraisempi kuin monet ihoa kuivattavat puhdistusgeelit ja vaahdot.

Oletko jo kokeillut?

-Maikku

 

7 kommenttia:

  1. Tää oli hyvä balmi, hintaansa nähden jopa erittäin hyvä :) Mä tykkään itse enemmän ihan nestemäisistä öljyputsareista, joten tää ei sen(kään) takia noussut suosikiksi putsareissa, mutta ihan varmasti tuun ostamaan tätä vielä lisää! Se seerumi oli myös hyvä itselle aamukäyttöön, siinäkään ei tosin tuoksua ollut. Vissiin se kasvovoide on sarjan ainut tuote, jossa myös tuoksuu vesimeloni..?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Balmeissa ja öljyputsareissa on paljon eroja, eikä vähiten koostumuksessa. Mä tykkään eniten Usva Cosmeticsin ja Flown balmeista, ne on ihan erilaisia kuin tämä mutta ei tämä missään nimessä huono ole. Mä oon käyttänyt monenlaista öljyputsaria, mutta mikään ei ole vielä voittanut balmeja :)

      Poista
  2. Minä en balmeja käytä vaikkakin jokunen kaapissa on, jostain kalenterista ja boxista tulleena. Mulla on ollut se Smuutin kasvosuihke ja se oli ihan ok, nyt ostin Kiivistä geeliputsarin mielenkiinnosta. Harmi että tässä sarjassa ei se vesimeloni oikein tuoksunut, ei se mietona olisi haitannut...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taas just rakastan niitä :D Onko siinä kasvosuihkeessa millainen sumu? Tuo Kiivi putsarikin kiinnostelee kunhan jos pääsen edellisistä eroon :) Ei muakaan mieto tuoksu olis haitannut!

      Poista
  3. Olen kaiketi kerran ostanut tämän kahdeksan euron hintaan, silloin olin tyytyväinen, mutta sitä 15-16 euroa en olisi valmis maksamaan enää erikseen. Mielestäni ihan ok, mutta öljyisemmät putsarit on parempia ekaan putsausvaiheeseen (omaan makuuni). Ostan ensikerralla suoraan öljyn tai jotain muuta balmia, kun saan sen purkin käytettyä, jonka viimeksi hankin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai se on niinkin kallis, ehkä multakin ois normaalihintaan jäänyt ostamatta sillä messuilla maksoin tästä 10€. Tuo on niillä rajoilla ostaisin uudestaan....

      Poista
  4. Musta balmit ovat hyviä meikin putsaukseen, MUTTA balmin pitää siis silloin sulaa iholla öljymäiseksi, kuten tämä ilmeisesti tekee. On niitäkin, jotka eivät ihan näin käyttäydy, mm. Elemiksen balmi josta taannoin kirjoittelin blogiini. Pian postailen toisesta hiukan erilaisesta balmista.

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥