perjantai 3. marraskuuta 2023

Kosmetiikkalöytöjä

Jos seuraat mua instassa, olet ehkä jo tietoinen mun yllättäen alentuneesta näöstä. Tämän ongelman seurauksena teen toistaiseksi blogiin vain lyhyitä tekstejä koska nimenomaan tekstin kirjoittaminen ja lukeminen on vähän haastavaa niin koitan säästää silmiä kun kuitenkin työn puolesta koneella olo on välttämätöntä.

Olen onneksi tehnyt useita julkaisuja jo etukäteen luonnoksiin ja ajastanut niitä, joten blogi päivittyy edelleen.

Tässä yksi jo pidempään luonnoksissa ollut postaus:

Paljon tulee käytettyä tuotteita, jotka eivät edes päädy blogiin syystä tai toisesta mutta nyt päätin napata muutaman kesän aikana käytössä olleen tuotteen joista oon tykännyt.

Ihan ekana Cliniquen puhdistusbalm, joka on vähän erilainen balmi joita käyttänyt aiemmin mutta puhdistaa hyvin ja emulgoituu veden kanssa. Ostin tämän pienen purkin mökille alkukesästä ja se on ollut varsin riittoisa ostos pienestä koostaan huolimatta. Olen pärjännyt tällä mökillä koko kesän ja vielä oli purkin pohjalla kotia tuomisenakin.



Aussien hoitissuihke on ihana, tässä on hyvä tuoksu ja suihkeella saa hiukset helposti harjattavaksi.


Ekopharman Herukka hiuspohjaseerumia olen hieronut hiuspohjaan jakauksittain ja lopuksi hieronut päänahkaa sormenpäillä. Oon käyttänyt viikottain, sillä mulla on kuivuuteen taipuvainen hiuspohja ja kampaajakin siitä maininnut joten ehkä tämän avulla olen saanut sitä kostutettua.


Mossan Sea Buckthorn huulirasva oli kiva yllätys. Se sisältää tyrniä, tuoksuu raikkaan sitruksiselta pitää huulet pitkään kosteutettuna. Tämän ostin kesällä, kun mun lemppari Acon huulivoide oli loppu myös apteekista mutta korvasi ihan hyvin.  



Oliko tuotteissa sulle tuttuja? Hoidatko hiuspohjaa ja jos, millä tuotteilla? Entä minkä tyyppisiä huulirasvoja tykkäät käyttää?

-Maikku


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥