tiistai 14. marraskuuta 2023

Huulivoide suositus

Tunnustan riippuvuuteni -mä en pysty mennä nukkumaan ilman huulirasvaa tai voidetta. Ihan noloa myöntää mutta huulien rasvaaminen on ihan yhtä tärkeä rutiini kuin hampaiden pesu, en jättäisi sitäkään väliin.  Ne hassut kerrat kun olen ollut reissussa ilman huulivoidetta, olen saattanut laittaa huulikiiltoa yöksi koska en vain pysty nukkumaan ilman.

Tähän ACO STAY SOFT LIPS SHIMMER STAY SOFT LIPS - huulivoiteeseen olen täysin koukussa ja tätä mulla on aina. Voiteelle ei vedä vertoja yksikään huulirasva, mutta toki ne korvaavat tämän jos tätä ei ole saatavilla. Huulivoiteessa on täydellinen koostumus, se ei ole tahmaista vaan ihanan pehmeää ja tuntuu huulilla kosteuttavalta ja hoitavalta.

Huulivoiteessa on E-vitamiinia joka suojaa, glyseriinia joka kosteuttaa ja karpalon siemenöljyä joka pehmentää huulia ja tuo niille kiiltoa.

Voiteessa sanotaan olevan kevyt vaniljan tuoksu, mutta mä en haista tässä kyllä mitään.



Jos kaipaat täydellistä huulten kosteuttajaa, sun täytyy ehdottomasti kokeilla tätä 💗
Entä onko sulla jotain pinttyneitä tapoja joita ilman et voi tyyliin mennä nukkumaan?

-Maikku




2 kommenttia:

  1. Mulla taitaa olla tällainen avaamattomana kaapissa jos en väärin muista, mutta tuubi on ainakin samanlainen muodoltaan. Kiva kun kirjoittelit tästä :)

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥