tiistai 21. marraskuuta 2023

Figs & Rougen lempparituotteeni

Tutustuin Frigs & Rouge-sarjaan kauneusboksin kautta ja olen siitä ikionnellinen, sillä muutoin sarja olisi todennäköisesti jäänyt minulle tuikituntemattomaksi. Kerron teille lyhyesti kahdesta tuotteesta, joihin olen todella tykästynyt. Toinen on sellainen heleyttäjä iholle, ettei tosikaan eikä tätä turhaan kutsuta rakkauseleksiiriksi eli kyseessähän on Wonder Love Charm Glow Elixir.

Sain tosiaan ensimmäisen pullon kauneusboksin kautta mutta ostin sen loputtua toisen, koska tämä on tuote jota ilman ei vaan haluaisi olla. Näillä tipoilla saa ihollekauniin luonnollisen hehkun, samalla ne tasoittavat ihon sävyä ja kosteuttavat. Tehoaineina hyaluronihappoa ja A, C sekä E-vitamiineja.

Laitan pari tippaa eliksiiriä primerin päälle💜 Kuvatkaan eivät tee tällä oikeutta mutta antavat vähän osviittaa siitä millaisesta tuotteesta onkaan kyse.








Toinen tuote on tämä kauniin keltaisessa pullossa Frigs & Rouge Fortify Anti Pollution Drops-eli tipat jotka auttavat ihoa suojautumaan sinivalolta ja muilta ilman saasteilta. Tässä taikojaan tekee vadelmalehti, aprikoosi ja sitruunamelissauutteet ja lisäksi tehoaineina niasiiniamidia ja hyaluronihappoa ja samalla tipat auttavat vähentämään ikääntymisen merkkejä.
Laitan tätä aamuisin pari tippaa puhtaalle iholle ennen muita hoitotuotteita. 

Mulla on parhaillaan käyttöönottoa odottamassa myös sarjan seerumi, odotan kovasti millainen tuote on kyseessä.

Onko sarja sulle tuttu ja miltä kuulostaa ihonhoidossa rakkaeseliksiiri💗💗💗

-Maikku




4 kommenttia:

  1. Kuullostaa kivoilta ja voi kuitenkin aina sekoittaa tuota vaikka pari tippaa meikkivoiteen sekaan tai tehdä tuolla pohjan ja päälle myös meikkivoiteen voinee laittaa, niin saisi lisäheleyttä :) Mä tykkäsin ainakin Lumenen Invisible Beauty seerumista. Just nyt mulla loppuu kohta pitkästä aikaa kasvorasvat ja seerumit!! Pääsee ostamaan jotain uutta, vähän kiva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä ja niin mä teenkin, sillä saa kivaa hehkua! Mulla on myös tuo Lumene seerumi ja hehkutipat, niistäkin tykkään :)

      Poista
  2. Mielenkiintoinen tuttavuus ja mulle täysin uusi. Valoa loppuviikkoon ja halaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, näitä ei saa Suomesta niin ei tule missään oikein vastaan mutta netistä tietty :) Ihanaa viikkistä Taru <3

      Poista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥