tiistai 17. lokakuuta 2023

Lokakuun kosmetiikkasuosikit

Sanoinko just syyskuussa, että koitan pysytellä jatkossa viidessä tuotteessa ja heti lipsuin. Soriiiii. Sille ei vain voi mitään kun välillä niitä on useampi ja taas välillä....ehkä siis parempi etten lupaa mitään. Lokakuun monien suosikkien takana on se, että menin syyskuussa tutkimaan omia avaamattomia kosmetiikkatuotteita, koska mm luonnonkosmetiikka pilaantuu synteettista nopeammin ja satuin sieltä tekemään muutaman löydön. Osa on ehkä teille ennestään blogista tuttuja, mutta nostan ne esiin silti koska ovat sen arvoisia.

Muitta mutkitta - suosikit ovat tässä.


PAESEN:n mattapaletin sävyt ovat ihan täydellisiä, sillä tässä on lähes kaikki perus sävyt joita meikissä tarvitsee. Miten olenkin tämän unohtanut kokonaan. Nyt kun tämän taas löysin, olen käyttänyt sitä lähes päivittäin aina kun olen meikannut.



Kuten tiedätte, olen öljyputsareiden fani mutta tähän Phytomerin ihanan samettiseen vaahtoputsariin olen ihastunut. Jopa niin, että olen muutaman kerran puhdistanut kasvot pelkästään tällä, eikä tämä jätä lainkaan nihkeää tai kuivaa tunnetta kuten monesti vaahtoputsarit iholleni tuppaa tekemään.


Tämä kaksikko on ihonhoidon aatelia, olen näitä vähän säästellyt koska ollut niin paljon muita avonaisia tuotteita mutta nyt oli auki avata nämä jälleen. Figs&Rougen Wonder LoveCharm Glow on mulla ollut ennenkin käytössä ja olen ostanut tätä jo pari kertaa, koska tällä saa aivan taivaallisen hehkun iholle ja Anti-Pollution tipat taasen suojaavat ihoa ja vähentävät ikääntymisen merkkejä.




Ja sitten mun ikisuosikki, jota ilman en voisi elää ja on sen aika tuoda tännekin eli ACO:n apteekista saatava huulivoide. Oon käyttänyt tätä vuosia mutta en muistaakseni ole koskaan täällä tätä hehkuttanut.


Ja vielä yksi eli Isadoran Inliner kajal joka on loistava, sävy on blonde, eli ei täysin valkoinen vaan enempi beige ja kirkastaa kummasti kastetta. Tämä on huonosti nukutun yön jälkeinen pelastaja.




Kokonaisuutena aika kiva kuusikko (voiko kuudesta sanoa noin??) vai mitä sanot? Ootko koskaan kokeillut Figs &Rougen tuotteita? Entä mikä on sun lempparituote lokakuulta?

-Maikku


11 kommenttia:

  1. Moikka :) noi figs&rougen purkit on vähintään super kauniita ja herkullisia :) Mun mielestä kivoja tuotteita. Tolta figs&roudelta mulla on varmaan ollut joku kasvovoide-kasvoprimeri jos en väärin muista :) Just ostin itselleni sol de janeiron bum bum-body sprayn ja saattaa nousta suosikkituotteeksi nyt tätä myöten!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiks oo, mä tykkään kanssa ja oon tainnut itsekin käyttää primeria heiltä mutta en enää muista millainen oli.Kiinnostava tuote tuo body spray!

      Poista
  2. Katsoin ensin, että tuo paletti on kasvojen muotoilujuttu, mutta koska siinä on noin tummia sävyjä, se lienee tarkoitettu luomiväripaletiksi? Tai voihan sitä käyttää kumpaankin tarkoitukseen :)

    Benecosilla on muuten ihan marketeista saatavana erittäin edullinen inliner-kynä. Väri on merkitty valkoiseksi, mutta se on kylläkin ihan beige, eikä maksa maltaita. Näin vinkkinä, noita kun kuluu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se ihan luomiväripaletti :) Mä en osaa niitä kasvojenmuotoilupaletteja oikein käyttää. Aurinkopuuteri ja poskipuna riittäköön :D Kiitos vinkistä, Benecosia löytyykin kivasti kaupoista niin tarvii kurkata!

      Poista
  3. IsaDoran kajal löytyy multakin samassa sävyssä, se on tosi kiva tuote enkä oikeastaan koskaan käytä sisärajaukseen mitään muuta kuin just tota! Paesen paletissa on tosi kivat sävyt, vaikka itse edelleen vähän vierastakin täysmattaisia silmämeikkejä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on, juts tää sävy on niin täydellinen :) Mä vierastan täysmattaa myös myös mutta mulla on samoja sävyjä yks toinen shimmeripaletti niin ne mätsää hyvin!

      Poista
  4. Olipa kivoja tuotteita. Mä olen nyt jymähtänyt Nivean kosteuttavaan seerumiin, se on ihana ja tuoksu on raikas, mutta ei tee päänsärkyä.
    Ihanaa lokakuuta sinulle Maikku <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nivealla on kyllä hyviä tuotteita :) Ja kosteutusta iho nyt kaipaakin! Ihanaa lokakuun loppua Outi <3

      Poista
  5. Tuo samainen Paesen paletti löytyy minultakin, mutta on jostain syystä jäänyt tosi vähälle käytölle. Tuollaiset perussävyt kuitenkin tosi hyviä arkeen ja isot pannut, niin ei ihan heti lopukaan :) Aco on varma ja hyvä, ei petä koskaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tietkö mulla tää oli myös kauan käyttämätön, ennekuin löysin sen uudelleen ja nyt oon käyttänyt useasti. Vain shimmereitä kaipaan mutta niitä löytyy kyllä muista paleteista ja yksittäisiä.

      Poista
  6. Mulla on ollut noita Figs & Rouge primereita 2 kpl ja molemmat tais tulla jostain kauneusboxista ja molemmat rullas aina, sama mitä laitto alle ja mitä päälle, niin aina murusta meikki. Kaikkeni tein ja silti päätty molemmat roskiin. Ennen käytin paljonkin vaan mattaluomivärejä..viime aikoina taas en, mutta tänään ostin Hudan mattapaletin viileissä sävyissä. Jos ne sopis ikäätyvälle minulle.

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥