tiistai 31. lokakuuta 2023

Frudian hedelmäisiä tuoksuja

Frudia on yksi mun ehdoton suosikki korealaisesta kosmetiikasta. Tuotteet ovat kevyitä, ihania koostumuksia ja hedelmäisiä tuoksuja. Oon käyttänyt brändiltä erilaisia käsivoiteita, vartalovoiteita ja huulikiiltoa. Nyt mulla sattui olemaan kolme eri tuotetta käytössä/käyttöönotossa ja tulin vilauttamaan niitä teille.

Nämä Frudian geelivoiteet vartalolle ovat mun suosikkeja, ne imeytyvät hyvin iholle ja tuoksuvat ihanilta mutta jos olet kovin kuivaihoinen niin silloin tarvitsee kyllä tujumpaa tavaraa. Mulla on ollut sekä aloe veraa sisältävää geelivoidetta että nyt tämä persikan tuoksuinen.

Käsivoiteet ovat myös kivoja, paitsi söpöjä niin hoitavia ja tämä banaanintuoksuinen on ihan herkku myös tuoksultaan.







Tämä Grape Honey huulivoide onkin veikeä, sillä se sävyttää huulet kevyesti vähän vaaleanpunaiseksi.
Kiilto on kaunis ja tämä maistuu hyvältä.

Frudialla on monta mielenkiintoista tuotetta joita haluan kokeilla, mm. hedelmäinen Body Essence, passionhedelmäkuorinta, kuoriva puhdistusvaahto, kosteuttava kasvovesi ja seerumit.

Onko Frudian tuotteet tuttuja tai kiinnostuitko?

 


3 kommenttia:

  1. Tuollainen hyvänmakuinen huulivoide voisi olla kiva :) Suihkutettava kasvovesi ja monet muut tuotteet toki on jo tuttuja. Semmonen pistelevä red tint-huulivoide mulla onkin Frudialta.

    VastaaPoista
  2. Frudia-tuotteista tykkään kovasti. Erityisesti se mustikkaseerumi, se on ihan täykky! Ihanaa viikkoa, Maikku!

    VastaaPoista
  3. Frudian tuotteet on ihania<3 Tuoksun puolesta ehdottomasti k-kosmetiikan parhaimmistoa! Käsivoiteet ei tehoiltaan ehkä oo parhaita, mutta tuoksut on niin ihania, että niitä käyttelee mieluusti ihan jo senkin takia, jos kädet ei oo ihan rutikuivassa kunnossa.

    Tosta passionhedelmäkuorinnasta voin sen verran sanoa, että se on sitten enemmänkin suihkugeeli, jossa on pieni määrä kuorivia rakeita, ei niinkään vartalonkuorinta. Tää saattaa olla sulle ihan selvä juttu jo etukäteen, mutta mä siis menin ja ostin ton olettaen, että kyseessä on ihan kunnolla ihoa kuoriva tuote, mutta eihän se sitten ollutkaan kuin sellainen tosi kevyt :D Mutta tuoksu siinäkin on hyvä<3

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥