perjantai 8. syyskuuta 2023

Ilouutinen - 7th brändilähettilyys

Syksy alkoi ilahduttavilla uutisilla, sillä tulin valituksi 7th Heavenin brändilähettilääksi. Olen tästä kovin otettu, sillä brändi on entuudestaan monille tuttu, itsellenikin sillä olen näitä marketeista löytyviä tuotteita käyttänyt vuosia ja kertonut niistä täällä blogissakin.

7th Heavenin valikoimista löytyy varmaan kaikille tutut yksittäispakatut naamiot, sekä kangasnaamiot, silmänalusnaamiot, käsi-ja jalkanaamiot sekä muutama suurempi naamiotuubi.

Naamiovalikoima vaihtelee myymälöittäin ja kausittain, nyt on tullut suloisia Barbie-naamioita ja hoitavia kangasnaamioita.

*Kangasnaamiot saatu brändilähettiläs yhteistyönä

7th Heaven silmänalusnaamiot

7th Heaven ihonpuhdistuslaput nenälle

7th Heaven Barbie Pink Neon peel-off-naamio

7th Heaven kosteuttava kangasnaamio




Mä tykkään näistä yksittäispakatuista naamioista. Niitä on helppo käyttää, ottaa mökille tai reissuun mukaan tai antaa vaikka lahjaksi. 

Onko 7th Heavenin naamiot sulle tuttuja? Entä onko sulla jo oma suosikkisi?

-Maikku


6 kommenttia:

  1. Ihania maskeja :) Noi pore stripit oli joskus nuoruudessa semmonen rakkaus, aina halusi jotain revittäviä lappusia naamaan kiinnitellä. Ehkä nykyään ei tuu niin mieluusti sellaisia käytettyä, vaan kirkastavat ja kosteuttavat on enempi omaan makuun :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä käytin nuorempana myös noita pore stripsejä mutta nykyisin ei enää tarvii, mut niillä sai hyvin ihohuokoset puhdistettua ja mustapäät pois. Nyt on tullut paljon uusia kivoja naamioita, mä tykkään myös kosteuttavista!

      Poista
  2. Brändilähettiläänä toimiminen on kyllä ihanaa, muistan kuinka innoissani olin silloin joskus muutama vuosi sitten, kun pääsin Bearelin lähettilääksi! Nää naamiot on tuttuja, tosin ei yksikään näissä sun kuvissa oleva, vaikka Barbienaamioita multa itse asiassa löytyy, en oo vaan ehtinyt testaamaan :D Se suklaanaamio taitaa olla mun ehdoton suosikki, tuoksukin on niiiin hyvä siinä ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä uskon että olit, näitä tilaisuuksia tarjoutuu aika harvoin ❤️ Tässä olikin kaikki 7th Heavenin uusia naamioita, suklaanaamio on kyllä munkin suosikkeja!

      Poista
  3. Onnea uudelle brändilähettiläälle! ❤️

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥