tiistai 8. elokuuta 2023

Meikkilookeja tältä vuodelta

Tänä vuonna on tullut todella vähän meikattua ihan kunnolla värejä käyttäen ja kun muutaman meikin kuvakätköistä löysin, tein niistä kollaasit ja tässä vähän väri ilottelua vuoden ekalta puoliskolta.







Mulla helposti meikki on pinkkiin/lilaan, ruskeaan tai musta-valkoiseen menevä ja harvoin tulee repäistyä vaikka nykyään some on täynnä mitä upeampia meikki inspiraatioita ja tuotteitakin.

Tuossa toiseksi alimmassa on sentään pinkkiä eyelineria, taitaa olla rohkeinta tänä vuonna. Hah.

Onko siellä luovia meikkitaiteilijoita vai tuttuun ja turvalliseen tyyliin taipuvaisia?

Maikku



 

2 kommenttia:

  1. Ihania lookeja, olet niiin hurjan kaunis! ♥ Ja siis toi pinkki eyeliner on ihan superkiva, kiinnitti välittömästi mun huomion :D Itse oon niin onneton käyttämään muuta kuin mustaa, mutta ehkä sitä voisi joskus kokeilla jotain tollasta värikkäämpääkin rajausta :) Mä kallistun nykyään itse enemmän ja enemmän siihen tuttuun ja turvalliseen tyyliin, vaikka joskus onkin kiva leikkiä esimerkiksi värien kanssa enemmän. Ruskean sävyt luomiväreissä vie kuitenkin nykyään väreiltä voiton ehkä vähän turhankin usein :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Linda ❤️ Pinkki lineri on ihana, mutta tietkö, mä en osaa sitä vain arkena käyttää vaikka ihan hyvin voisin! Eli mulla on aivan sama, on paljon ihania meikkejä joissa kivoja värejä mutta rajaus tulee aina tehtyä kuitenkin mustalla :) Ehkä mä koitan petrata tuon kanssa ja laittaa pinkkiä aina silloin tällöin:)

      Poista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥