tiistai 15. elokuuta 2023

Kesän kosmetiikkasuosikit

Anybody here?! Kesä on suorastaan vilahtanut ja blogin hiljaiselokin alkaa olla kohta ohi ja palaillaan pikkuhiljaa parin postauksen viikkotahtiin. Oon käyttänyt kosmetiikkaa tänä(kin) kesänä aika vähän ja siksi tännekin päätyi nyt useita hiustuotteita.

Toki säännöllinen ihonhoitorutiini on kesälläkin,  mutta olen käyttänyt pääasiassa olemassa olevia tuotteita ja hankkinut hyvin vähän mitään uutta. Itseasiassa kävin kosmetiikkakätköjäni läpi ja päätin etten osta mitään uutta, jos mulla on vastaava tuote jo olemassa koska muuten en saa ikinä käytettyä niitä tuotteita joita jemmaan.

Mutta katsotaampa mitkä päätyi suosikeiksi kesän aikana! Mukana on peräti 4 hiustuotetta, koska en voinut valita kolmiokosta vain yhtä ja pari ihonhoitotuotetta ja yksi ihana huulisetti.



Nivean täsmätuote harakanvarpaille ja muille ikääntymisen merkeille on aikas ihana. Se selvästi napakoittaa ihoa.  Oon käyttänyt tätä pääasiassa silmän alusiholla ja huulten ympärillä. Löytyy marketeista ja vaikuttaa tehokkaalta.


En voisi kuvitella yhtään hiustenpesua ilman suihkutettavaa hoitista. Tämä AUSSIEn kosteuttava hoitoainesuihku tuoksuu ihanalta ja todellakin kosteuttaa ja tekee hiuksista helposti kammattavat. Ihana tuote ja tämäkin muuten löytyy ihan marketeista.


Nämä Moroccanoilin tuotteet ovat ihan huippuja. Ostin tälläisen matkapakkaukset jossa shampoo, hoitis ja naamio, ihan timanttisia kaikki. Näissäkin on hyvä tuoksu, ovat pienestä koostaan huolimatta varsin riittoisia ja tekevät hiuksista pehmeät ja hyvin hoidetut. Aion ostaa isommassa koossa, sillä jopa  kampaaja kehui mun hiuksia käytettyä näitä.


Sitten ihan ultimaattisen hyvä tuote niille, joilla ei puna huulilla pysy. Tämä Wonder Skin kestohuulipuna tai huulinaamio antaa kestävän punan ja siihen väritön kiilto samalta brändiltä päälle, niin avot. Tämä on ollut ihan luottotuote tänä kesänä monissa tilanteissa ja tilaisuuksissa.


Tosiaan kesällä on tullut hyvin vähän meikattua ja siksi tännekin päätyi vain tämä huulituotesetti. Hiuksia ja ihoa tulee hoidettua päivittäin ja olisin voinut tuoda esille muitakin kivoja tuotteita, joihin tutustunut mutta niiden aika tulee vielä.

Mitkä tuotteet ovat olleet sun suosikkeja tänä kesänä?

-Maikku










5 kommenttia:

  1. Kivoja suosikkeja! Mulla on kans Aussien suihke mutta se ehkä vähän tahmaa vessan lattian, muuten kyllä hyvä. Moroccanoilin shampoot ja hoitsikat on ihania, samaten se öljy <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, mä en ookkaan vielä huomannut mutta meillä on matto just siinä kohtaa kun suihkin että se on varmaan imenyt kaiken :D Mulla on Moroccanoilin öljy ihan lopussa ja oon sitä pihistellyt kun en haluais että se loppuu ikinä...ehkä mä raaskin ostaa uuden koska se on niin hyvää!

      Poista
  2. Mulla oli Moroccanoilin kaksikko, juuri tuo mikä sinullakin, 500ml koossa.
    Ihan ok, ja tuoksu oli ihana, mutta noin suuret pakkauskoot kun oli niin jo ehti perinpohjin kyllästyä.
    En ostaisi normaalihinnalla, enkä ehkä muutenkaan, koska maailmassa riittää niin paljon uusiakin tuotteita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on kyllä totta, tää mun koko on liian pieni mutta tuo 500ml on ehkä liian iso :D

      Poista
  3. Aussien suihke alkoi kiinnostaa, kun en ole heiltä koskaan mitään jätettäviä tuotteita käyttänyt. Itse asiassa en edes tajunnut, että Aussiella tollasia hoitosuihkeita on :D Tota Moisture-sarjaa oon muutenkin halunnut kokeilla, joten toi suihke lähtee ehdottomasti kokeiluun, kiitos vinkistä<3

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥