tiistai 13. syyskuuta 2022

Markettikosmetiikkaa - Maui Body Jelly

Maui Moisture on vegaaninen sarja, jolla on sekä hiustenhoitotuotteita että vartalonhoitotuotteita ihastuttavissa tropiikin huumaavissa tuoksuissa. Mikä merkittävää, veden sijaan pääraaka-aineena tuotteissa on kosteuttava aloe vera-mehu.

Tuotteet on pakattu ekologisesti eikä ne sisällä mineraaliöljyä, tensidejä tai silikoneja.

Hiustuotteita olen toistaiseksi vain tyytynyt ihastelemaan, mutta nyt kun itsekin tajusin että miksi ne ovat vähän kalliimpia kuin monet muut markettimerkit - se selittyy aloe vera-mehulla ja tulenkin tutustumaan niihin lähiaikoina. 

Tämän Body Jellyn ostin koska rakastan kaikenlaisia geelimäisiä tuotteita ja jos ananas, mango ja papaija ei saa sukkia pyörimään jaloissa, ei sitten mikään. Ja olipa hyvä ostos, kyllä.

Juuri niin ihana eksoottisen hedelmäinen tuoksu kuin arvata saattaa ja voih miten ihanaa jellyä. Levittyy hyvin ja kosteuttaa kevyesti. Saisipa tämäntyyppisiä tuotteita eri tuoksuisina. Mä käyttäisin jellyjä kesät talvet.







Ootko sä jo tutustunut sarjaan? Tai onko sulla kenties jo sarjasta jokin suosikkituote?

Maikku
 

4 kommenttia:

  1. Taisin nähdä sarjan tuotteita Tokmannilla? Suihkusaippuat ainakin näytti tosi herkullisilta ja vartalovoiteet. Jos joskus tulisi tilaa ja mahdollisuus ostaa uusia tuotteita, olisi kiva kokeilla näitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, oikein näin sillä siellä on vähän myymälästä riippuen kattava valikoima ja muistaakseni Cittarissakin näitä on.

      Poista
  2. Tämän sarjan kookos kuivaöljyä olen testannut ja kovasti tykännyt.
    Ihanaa tiistaita Maikku <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä uskon että on koska mä ihastuin tähän aivan täysin! Mukavaa viikonloppua Outi <3

      Poista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥