tiistai 13. syyskuuta 2022

Markettikosmetiikkaa - Hiustenhoitosuihkeet

Multa on pyydetty useasti, että kertoisin täällä blogissa markettikosmetiikasta ja päätinkin nyt että kerron teille aina kun löydän hyviä tuotteita. 

Mä olen hiuksiin suihkutettavien ja jätettävien hiustenhoitoaineiden suurkuluttaja. Mulle on tärkeää, että hiukset on suihkeiden jäljiltä helposti harjattavat eikä se haittaa, jos suihkeissa on hoitavia ja suojaavia ominaisuuksia.

Tässä pari sellaista suihkutettavaa hoitoainetta, joista tykkään kovasti.


Schwarzkopf Gliss Aqua Revive 200ml



Olen Gliss-tuotelinjan suihkutettavia hoitiksia käyttänyt jo kauan, mutta tämä on ehkä kaikkein mieluisin. Tuoksu on  puhtaan raikas, ei lainkaan ärsyttävä mikä on hyvä.
Tässä taikoja tekee hyaluroni ja merilevä, eli hiukset saavat reilusti kosteutta & kiiltoa.

Suihkepullo on kätevän kokoinen ja suihke tasaista. Hintaa suihkeella n 4€ eli sitä raaskii suihkutella reilumminkin.

Hoitis suihketta suihkutetaan silmämääräisesti sopiva määrä pyyhekuiviin hiuksiin. Itse suihkin aina reilusti ja annan vaikuttaa hetken ennenkuin harjaan. 


Loreal Elvital Color Vive 10-in-1 Bleanch Rescue Spray 150ml


Toinen uusi löytöni on Loreal Elvital Color Vive 10-in-1 Bleanch Rescue Spray, joka on hiuksiin paitsi hoitava, niin myös suojaava suihke. Sopii sopii erityisesti vaalennetuille tai raidoitetuille hiuksille.

Koostumus sisältää kasvikollageenia, suihke korjaa hiuksia ja helpottaa myös hiusten muotoilua. Hiukset saa suihkeesta sileyttä, kiiltoa ja hyvinvoivuutta.

Suihkeessa on 10 ominaisuutta, se mm. vahvistaa ja vähentää kaksihaaraisia, kosteuttaa ja helposttaa föönaamista ja antaa lämpösuojan 230 asteeseen. Hintaa suihkeella on n 8€, eli varsin maltillisesti.

Tykkään tuotteen hoitavuudesta, siinä on mieto mutta miellyttävä tuoksu  ja suihke on tasainen. Niin ja mikä tärkeintä, hiukset on suihkeen jäljiltä helposti harjattavat.


Millaisia hiustenhoitotuotteita sä suosit? Käytätkö suihkutettavia hoitoaineita?

Maikku





1 kommentti:

  1. Kiitos näistä vinkeistä. Minulla on todella helposti takkuuntuvat hiukset ja tällaisista suihkeista olisi varmasti minulle apua. Ihanaa viikonloppua sinulle Maikku <3

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥