perjantai 2. syyskuuta 2022

Filorga - veitsetöntä kauneudenhoitoa

*Tuotteet saatu blogiin

Ennenkuin olin itse saanut kosketusta Filorgan tuotteisiin, olin lukenut ja kuullut niistä monelta taholta pelkkää hyvää ja kun tarjoutui tilaisuus tutustua tuotteisiin, olin heti mukana.  Filorga on jo lähes viisikymppinen, kuten itsekin sillä se on perustettu jo vuonna 1978 eli se on esteettisen lääketieteen pioneereja.

Filorgan on perustanut ranskalainen kauneuskirurgi ja yritys on alusta asti kehittänyt ja valmistanut pistosvalmisteita joita käyttää maailman parhaat esteettiset lääkärit. Tuodakseen tämän esteettisen lääketieteen tunnetuksi laajemmalle yleisölle, Laboratoires Filorga on kehittänyt innovatiivisia ihonhoitotuotteita joilla on n ä k y v ä anti-ageing vaikutus jo 7 päivän kuluttua näytön aloittamisesta.

Filorgan tuotteet sopivatkin erittäin hyvin veitsitöntä kauneuskirurgiaa haluaville, sillä ne tarjoavat meille ikääntyville todella tehokkaita anti-ageing-ratkaisuja ja sisältävät paljon sellaisia ainesosia, joita käytetään esteettisissä lääketieteellisissä hoidoissa. Näitä ovat mm hyaluronihappo, NCTF ja glykolihappo.

Olen koko kesän käyttänyt pääasiassa Filorgan tuotteita, vähintään kerran päivässä joten olen saanut aika hyvän kuvan näistä tuotteista joita olen käyttänyt.

Katsotaampa tuotteet joihin olen tutustunut: 




OXYGEN-GLOW

Heleyttävä kasvovoide, joka tekee ihosta luonnollisen kauniin.  Voide on heleää jo purkissa, jos tiedätte mitä tarkoitan ja se todellakin antaa iholle kauniin tasaisen pinnan. Samalla voide kosteuttaa ja tekee ihosta suloisen pehmeän.

Voiteessa on mielenkiintoinen heti heleyttävä ominaisuus Photoperfector HD, joka luo
iholle photoshopatun vaikutelman. 
Voide sisältää myös mm hyaluronihappoa.

Olen aika nirso kasvovoiteiden suhteen, sillä niissä on valtavia eroja ja humaan aina jo ekalla käyttökerralla onko voide mun iholleni mieluinen vaiko ei. Usein ei ja vaikka sarjoissa on huipputuotteita, mulla jää useimmiten juuri kasvovoide käyttämättä tai vähelle käytölle. Tämän kanssa oli toisin. Jo heti ekalla kerralla ihastuin siihen miten voide imeytyi iholle tehden sen todella tasaiseksi, luonnollisen heleäksi.

Olen pääasiassa käyttänyt voiteita ilman meikkivoidetta tms ja hyvinhoidettu iho on itsessään kesällä ihan riittävän kaunis. 

Tämä on aivan mieletön <3
Psst. Alimpana kuva jossa voide kasvoilla.








OXYGEL PEEL - kasvovesi

Kevyesti kuoriva kasvovesi, jota voi käyttää puhdistukseen tai ihon virkistämiseen.
Tässä aktiiviaineena toimii hyaluronihappo eli kasvovesi myös kosteuttaa ja jättää ihon miellyttävän pehmeäksi ja raikkaaksi.

Tästä on vaikeampaa sanoa käyttökokemusta, koska kasvovedet ovat...nooh..kasvovesiä ja erot lähinnä tuoksuissa ja ihotuntumassa. Tämä tuntuu ihan hyvältä iholla, kosteuttaa ja tuoksu on hyvin olematon.



LIFT-DESINGEN SEERUMI

Mikäli kasvot kaipaavat liftausta, tämä seerumi lupaa kohottaa ihoa vain seitsemässä päivässä.

Sitä en tiedä onko tämä pitänyt lupauksensa mutta seerumin jälkeen kasvojen iho tuntuu napakalta ja uskon, että jotakin mystistä tässä tapahtuu

Seerumi imeytyy iholle hyvin ja jättää tosiaan napakan kiinteämmän tunteen, iho on selvästi nuorekkaampi ja hyvinvoivan oloinen.

Kuten tiedätte, seerumit ovat yksi mun intohimoni ja mä olen käyttänyt vuosien aikana kymmeniä seerumeita ja kokeillut vieläkin enemmän, joten on mihin verrata. Koostumus tässä oli sopivan paksu, silti ohut ja pieni määrä riitti kosteuttamaan kasvot.
Iho alkoi samantien hehkumaan ja voide taitaa supistaa ihohuokosia, koska se näyttää seerumin jälkeen niin tasaiselta.

Yhtä kaikki, voisin käyttää tätä seerumia vaikka jatkuvasti.






FILORGA LIFT -STRUCTURE-hoitovoide

Päivävoide joka lupailee kohottaa kasvoja ihan superisti. Olen käyttänyt tätä tuon Oxygen Glown rinnalla ja vaikea sanoa, kumpi voiteista on parempi koska ihontuntuma on ollut kokoajan hyvä, olen käyttänyt kumpaa tahansa.

Voide auttaa taistelussa ryppyjä ja veltostunutta ihoa vastaan ja säännöllinen käyttö lupailee sileämpää ja napakampaa ihoa,

Tehoaineina mm merikollageenia, joka korvaa ihon ikääntymisen aiheuttamaa kollageenin menetystä, hyaluronihappoa joka kosteuttaa ja tuo nuorekkuutta iholle, jäkkäräuute kiihdyttää ihoa kiinteyttäen solujen tuotantoa ja leväuutetta joka napakoittaa ihoa.



GLOBAL-REPAIR NUTRI RESTORATIVE MULTI REVILATISING CREAM

Voiteessa on 50 tehokkaan mesoaineen yhdistelmä  ja se hidastaa ihon ikääntymistä, kiinteyttää, kirkastaa. Tämä on myös tehokasta tuote jos iholla on pigmenttiläiskiä, sillä se vaalentaa niitä ja tasoittaa ihoa sävyä.

Anti-age voidetta voi käyttää aamuin illoin, mutta itse olen käyttänyt kokoajan vain iltaisin. Iltaisin voidetta voi käyttää naamion tavoin yötä vasten. Tällöin voidetta voi levittää paksun kerroksen kasvonaamion tapaan ja antaa vaikuttaa yön yli.

Mä olen levittänyt ihan vain yövoiteen tapaan, koska olen halunnut vähän säästellä tätä ihanuutta.
Voide on hieman paksumpaa kuin nämä muut sarjan voiteet, joihin tutustunut ja se tuntuu iholla niin hyvältä. Ihanaa ylellisyyttä iltaan.



LIFT-STRUCTURE RADIANCE 50ml

Tämä on todella huikea tuote, sillä hoitovesi kohottaa kasvonpiirteitä, tuo täyteläisyyttä, kirkastaa ihoa ja saa sen upeasti hehkumaan. 

Hoitovedessä on Plasmatic Lifting Factord-yhdiste (solutasolla vaikuttavat aineet+kollageeni+hyaluronihappo) jotka yhdessä pehmentävät piirteitä, kohottavat ja siloittavat piirteitä kolmitehoisesti: tasoittaa - elvyttää-palauttaa hehkun.

Tuotteessa on käytetty CHROMA YOUTH 3T-teknologiaa.

Hoitoneste on minusta vähän väärä nimitys tälle, kun kyseessä kuitenkin suhteellisen paksu tuote. Ehkäpä enemmän paksun seerumin tapainen, sanoisin itse enemminkin hoitoseerumi.

Iho saa todellakin upea hehkun
 kirkastavien helmiäisaineiden ansiosta!







Sarja on kokonaisuudessaan ihanan ylellinen ja jokainen kauneudenhoitohetki on näillä tuotteilla ihanaa arjen luksusta. Sellaista, sen kuuluisikin olla. Filorgaa ei turhaan kehuta, jokainen kokeilemani tuote on jokaisen hehkutuksen arvoinen.

Tässä on syy siihen, miksi en ole koko kesänä meikannut kuin k a k s i kertaa!! Ei ole tarvinnut. Iho on ollut niin hyvässä kunnossa ja hehkuva, vaikka itse sanonkin ja kaikki vain käyttämällä näitä tuotteita.
Yllä kuvat, joissa iholla ei ole muuta kuin Filorgan seerumi+kasvovoide.

Millaisia ajatuksia sarja herättää? Oletko kenties kokeillut tai harkinnut tuotteiden ostoa?

Maikku


8 kommenttia:

  1. Heleyttävä kasvovoide kuulostaa niin hyvältä, heleyttä tässä vähän tarvittaisiinkin :)
    Ihosi näyttääkin upean hehkuvalta, joten näiden tuotteiden käyttö on selvästi kannattanut.
    Ihanaa viikonloppua sinulle Maikku <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, mäkin rakastan hehkua antavia tuotteita joten jo alkanut näiden käytössä säästellä ettei vain vielä hetkeen loppuisi :) Iloa sunnuntai-iltaan Outi <3

      Poista
  2. Hyvältä kuulostaa nää tuotteet, sellaista pientä arjen luksusta kosmetiikan muodossa<3 Mä olen jonkun pienen misellivesipullon käyttänyt Filorgalta, mutta muuten brändi on vieras! Tollaset heleyttävät voiteet on ihania :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin! Mullekin sarja ollut ennestään vieras, mutta tuli kerralla tutuksi :)

      Poista
  3. Ihanaa, että oot päässyt tutustumaan Filorgaan. Mulla on ollut useampikin brändin testeri kokoinen tuote käytössä ja pistin nyt yhden just siihen arvontaan. Jostain syystä mulla vain ei nyt ole aikaa joka testeriä avata, mutta ois ihana käyttää just Filorgan tuotelinjaa täysin kasvojenhoitoon! Pakkaukset kauniit ja tuotteet oikeasti hyviä + toimivia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lisäksi huomasin aiemmin tänävuonna että sellainen tint/heleyttävä päivävoide löytyi Lumenelta niin kiva että myös Filorgalta! Tällanen ois tosi hyvä arkipäiville kun on vaikka etänä kotosalla mutta kuitenkin tapaa naapurit koiralenkillä/käy kaupassa :)

      Poista
    2. Mustakin on ollut ihanaa käyttää useampaa saman brändin tuotetta samanaikaisesti. Harvoin edes tykkään kaikista saman sarjan tuotteista niin, että käytän niitä jatkuvasti! Mä oon näitä heleyttäviä päivävoiteita käyttänyt ennenkin, mulla on yksi muistaakseni Elizaveccan päivävoide myös joka heleyttää kivasti. Ja ovat ihan just jos jaksa/haua meikata mutta on kiva että iho näyttää hyvälle :)

      Poista
  4. Filorgalta olen käyttänyt ainakin kahdesta eri silmänympärysvoiteesta matkakokoiset purkit. Muuta en ole tainnut merkiltä kokeilla. Mutta ihastuin noihin sy-voiteisiin kovasti! Ja olen sen jälkeen halunnut jotain tuotteita ostaa. Tässä sun kirjoituksessa olikin useampi kiinnostava tuote:)

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥