tiistai 19. huhtikuuta 2022

Seitsemännessä naamiotaivaassa


*Naamiot saatu

Kuten moni jo teistä tietää, rakastan kaikenlaisia naamioita. Niin kauan kuin muistan, olen käyttänyt näitä 7th marketeissa myytäviä naamioita, joita on nykyään jokaiseen makuun, eri tuoksumaailmoista ja eri tarkoituksiin sopivia.

Peel off-naamiot ovat lemppareitani olleet jo kauan, sillä ne puhdistaa hyvin epäpuhtaudet.
Cream-naamiot ovat kosteuttavia ja uusin tuttavuus itselleni on syväpuhdistavat Bubble-naamiot jotka kuplivat iholla.

Bubble-naamio kuplii ja vaahtoaa kun joutuu kosketuksiin ilman kanssa. Se kutittelee ihoa samalla puhdistaen.

Vaikutusaika on 5-10min. jonka jälkeen naamio poistetaan ja kasvot puhdistetaan.
Itselläni naamio alkoi valumaan vaahdon lisääntyessä joten kannattaa olla makuuasennossa tuo vaikutusaika, niin naamio pysyy paikoillaan.
 





7th Heavenin naamioita löytyy tosiaan lähes kaikista marketeista, joskin valikoima vaihtelee.
Mä kokeilin tuon itselleni uuden pinkin happinaamion Bubble -linjasta ja seuraavaksi ajattelin helliä jalkoja jalkanaamiolla.

Ootko kokeillut näitä? Jos, mikä on sun lemppari?

Maikku

 

5 kommenttia:

  1. Viimeksi itseasiassa testasin juuri tuota cucumber peel of maskia, oli muuten todella hyvä. Minäkin rakastan maskeja ja niitä tulee käytettyä kerran viikossa. Ihanaa viikkoa sinulle Maikku <3

    VastaaPoista
  2. Bubble maskit on mun mielestä kivoja :D Mulla oli joskus semmosia tuubimaisia kasvomaskeja, niitä varmaan saa kyllä edelleen, mutta joskus sillon 15 vuotta sitten.. :D En kyllä enää ostaisi just niitä cream-tuubeja, en kyllä myöskään cream maskejakaan kertakäyttöisinä.

    VastaaPoista
  3. Nää on ihania<3 Eikä vähiten sen takia, että mulle tulee aina nuoruusajat mieleen, kun just nää yksittäispakatut naamiot oli silloin kovassa käytössä :D Sain itsekin muutaman naamion vähän aikaa sitten testiin ja pitää kirjoitella niistä omia fiiliksiä blogiin jossain kohtaa! Toi mansikkanaamio on ihan yksi mun suosikki, tykkään kun sillä saa samalla kivasti kuorittua kasvot :)

    VastaaPoista
  4. Mä olen ollut aina aika laiska käyttämään naamioita, mutta nyt kun noiden syöpähoitojen vaatiman kortisonilääkityksen myötä ihon kunto on mennyt aika huonoksi, olen hiukan yrittänyt ryhdistäytyä asian suhteen ja käyttää jotakin naamioita muutaman kerran viikossa.

    Itse asiassa se ei niin vaikeaa ollutkaan kuin kuvittelin. Ainakaan joskus vuosia sitten hankkimani Foreo UFOn kanssa. Naamio tuon vehkeen kanssa on aika pikainen juttu, ja hauskinta/omituisinta on se, että kun kännyynsä lataa Foreon appin, sen kanssa skannataan naamion viivakoodi ja vehje valitsee ohjelman, joka sopii just sille naamiolle. Aika kätevää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Satuin muuten tänään löytämään varastoistani yhden tuollaisen 7th Heaven Pink Oxygen Bubble -naamion ja tämän postauksen innoittamana kokeilin sitä. Olihan aika erikoinen kokemus, piti oikein tehdä blogipostauskin aiheesta.

      Poista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥