perjantai 8. huhtikuuta 2022

Keväiset freesiat korvilla

Mä oon saanut reiät korviin silloin kun olin 8v eli nopeasti laskettuna mulla on ollut reiät korvissa noin 40v. Apua, kuulostaa ikuisuudelta mutta sitähän se on. Teini -iässä tein itse lisää reikiä, toiseen korvaan toisen ja toiseen 4. Jääpalalla puudutin ja olisko ollut peräti hakaneula jonka kuumensin ja sitten         rei`itin. Voi sitä nuoruutta, hurjuutta ja hulluutta. Siitä saakka mulla on ollut korvissa yhteensä 7 reikää. Meni vuosia että käytin vain yksiä korviksia mutta varmaan jo 10 vuotta mulla on ollut kaikissa korvikset.

Mä oon loistava kadottamaan koruja, joten mitään kovin kalliita korviksia en ole hankkinut sillä se on aina suru, kun toinen korvis katoaa. Mulla on aina noissa vanhimmissa reiässä samanlaiset korvikset mutta muissa reiässä vaihdellen pienet timantit tai hopeiset napit. Värillä ei ole väliä, kunhan se on hopeaa.

Tykkään näyttävistä isoista korviksista yhtälailla kuin pienistä ja siroista. Nämä kotimaiset koivuvanerista tehdyt Freesia-korvikset sulattivat sydämen samantien. Ne on niin keväiset, samaan aikaan herkät vaikka myös näyttävät. Lila väri on upea ja näistä tuli heti lempparit.

Korvikset saatu @_inx_design_







Onko sulla reiät korvissa? Ootko laitattanut aikuisiällä vai saanut jo lapsena? Millaisia korviksia käytät?

Maiku

2 kommenttia:

  1. Mulla on toisessa korvassa kolme ja toisessa neljä reikää, yksi on tuolla rustossa, joten siihen en juuri koruja vaihtele. Aika peruskoruilla menen, mutta noihin alempiin reikiin joskus laitan jotain näyttävämpää.
    Ihania korviksia nyt sinulla. Mukavaa viikonloppua Maikku <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sullakin useampia :) Korvikset on kyllä kivoja, niitä vaihtamalla saa helposti ihan eri lookin! Muksaa iltaa Outi <3

      Poista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥