perjantai 22. huhtikuuta 2022

Huhtikuun kosmetiikkasuosikit

Mihin tämä kuukausi on hurahtanut?? Vielä onneksi huhtikuuta hetki jäljellä ja kuukauden kosmetiikkasuosikit ennättää esittelyyn. Kuvissa suosikit pääsiäistunnelmissa, vaikka pääsiäinen taisi jo mennäkin. Hups.

Aloitetaanko Rimmelin Kind&Free peitevoiteesta, joka on oikeastaan pieni harvinaisuus, sillä se on ainoita peitevoiteita joilla saan piiloon mustat silmänaluset. Toki varmasti on muitakin, mutta tämä on monista testaamistani peittävin. Se oli mukava huomata.


Kadotin hetkellisesti mun lemppari kulmageelini ja tuli aika ostaa uusi tilalle. Päädyin edulliseen Catrice Cosmeticsin volume&lift kulmageeliin ja hitsi että olikin hyvä hankinta. Harja on näppärän pieni ja sävy mun epämääräisen värisille kulmille ihan täydellinen ruskea. Lisäksi geelissä on riittävästi pitoa, kulmat pysyy siinä mallissa mihin ne geelillä harjaa.


Jatketaan Catrisella, kun kerran aloitettiin :) Tämä söpö pupun korvat omaava Catrice Cosmeticsin kynsilakka korkkasin mun varpaankynsien kevätkauden. Metallinhohtosävy on makee ja lakka on osoittautunut kynsillä myös kestäväksi.


Rimita Greenin kasvovesi on super freshi raikastaja kasvoille. Tykkään suihkutella tätä aamuin illoin ja välillä myös kesken päivän kasvoille, 


Kerta kiellon päälle ja kolmas kerta toden sanoo, heh. Tässä vielä yksi Catrice Cosmeticsin ihastukseni eli kookoksen tuoksuinen huulivoide. Olen ostanut tämän jo aikapäivää sitten, mutta löysin tämän kätköistäni ja otin ihan päivittäiseen käyttöön. Niin ihana tuoksu ja riittää päivisin kosteuttamaan ihan kivasti.




Tällä kertaa suosikit olivatkin meikkipainotteisia, toisaalta olen käyttänyt nyt Rimitaa lukuunottamatta vanhempia tuotteita ihonhoidossa koska avattuna on useampia.
Mutta on kiva löytää markettikosmetiikasta edullisia suosikkeja.

Mikä on sun viimeisin kosmetiikkasuosikkisi?

Maikku

5 kommenttia:

  1. Olipa kivoja suosikkeja! Yksikään ei tosin tuttu itselleni, mutta toi peiteaine alkoi kiinnostaa :) Yleensä markettikosmetiikassa noi peiteaineet ei oo peittävimpiä mahdollisia, mutta kiva jos tolla saa kunnolla tummuuden peittoon sy-alueelta. Täytyy pitää toi mielessä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Testaa ihmeessä :) Mä oon kokeillut monia Essencen ja Catricen peitevoiteita mutta niistä ei ole ollut mitään apua, tämä oli yllätys!

      Poista
  2. Rimmelin Kind&Free peitevoidetta on pakko testata, kiitos vinkistä. Kivoja suosikkeja muutenkin. Mukavaa viikonloppua sinulle Maikku <3

    VastaaPoista
  3. Täysin uusia suosikkeja itselleni, mulla ei ole mitään näistä tuotteista ollut ikinä :) Mä kyllä tykkään ostaa just tätä market kosmetiikkaa, oon koittanut viimeaikoina ostaa mahdollisimman edullisia tuotteita!

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥