sunnuntai 29. marraskuuta 2020

Sothys uutuudet sy-iholle

 *Tuotteet saatu

Sain testiin Sothyksen uusia silmänympärysiholle tarkoitettuja tuotteita ja ne tulivat kyllä tarpeeseen, sillä jostain syystä joko aamuisin on  joko ihan tummat silmänaluset tai sitten turvonneet silmäpussit. Tuttua?


ROLL-ON CRYO ANTI-POCHES 15 ml Ovh n. 60,00 €

Virkistävä roll-on silmänympärysgeeli, joka poistaa tehokkaasti turvotusta ja väsymyksen merkkejä. Kolmen viileän metallikuulan ”aktivoiva” muotoilu. Vaikuttavina täsmäaineina: turvotusta poistava kofeiini + merikasvien oligosakkaridit sekä aineenvaihduntaa vilkastuttava punalevä.

Ai että mä tykkään tästä ♥ Metallikuulilla on todella viilehtävä vaikutus ja voide kevittyy hyvin, turvotus häviää nopeasti levittämisen jälkeen. Ihan survival-tuote niihin ankeisiin aamuihin kun silmäluomet turvoksissa. Mulla aamukäytössä.



CRÈME LUMIÈRE RIDES – CERNES - POCHES 15 ml Ovh n. 76,90 €

Kolmivaikutteinen silmänympärysvoide, joka korjaa näkyvästi silmänympärysalueen ongelmia: rypyt, juonteet, tummuus ja turvotus. Korjaa myös sinisen valon aiheuttamia vaurioita, miellyttävä koostumus. Vaikuttavina täsmäaineina: juonteita silottavat M3.0 peptidit, tummuutta häivyttävät tetrapeptidi, B3-vitamiini, pomeranssi ja punalevä, siniseltä valolta suojaava tara-auringonkukkauute
sekä kirkastava niittykasvi.

Tätä olen käyttänyt iltaisin, hyvin levittyvä ja miellyttävä sy-tuote.



SOIN CORRECTEUR ANTI-CERNES 10 ml Ovh n. 41,90 €

Peittää ja hoitaa silmänympärysihon tummuutta. Universaali sävy. Hyvä pysyvyys ja pehmeä koostumus, joka tekee käytöstä helppoa ja
miellyttävää. Vaikuttavina täsmäaineina: tummuutta häivyttävä B3-vitamiini ja herneuute.

Voidetta voi käyttää sy-voiteen jälkeen, musta tuntuu ettei mun mustia silmänalusia peitä kyllä mikään tuote mutta kyllä tätä häivyttää niitä ja lisäbonuksena hoitavuus.



PATCHES EXPRESS YEUX – UUTUUS! 10 x 4 ml Ovh n. 96,50 €

Bioselluloosasta valmistetut napakat naamiolaput, joihin on imeytetty tehokas kiinteyttävä hoitotiiviste. Virkistävät ja silottavat silmänympärysalueen välittömästi. Biohajoava. Vaikuttavina täsmäaineina: silottava kärsimyskukkauute, C-vitamiinijohdannainen ja kvinoan siemenuute.

Olen näitä pari kertaa käyttänyt ja virkistävät ihanasti ♥


Kaikenkaikkiaan aivan loistavia tuotteita kaikki ja jäävät käyttöön.
Jos käyttäisin vain yhtä tiettyä merkkiä, se voisi hyvinkin olla tätä Sothys ja silloin korkea hintakaan ei haittaisi. Tuotteet ovat poikkeuksetta tehokkaita ja erittäin korkealaatuisia, jokainen hoitokerta näillä tuotteilla on ihanaa arjen luksusta.

Millaisia silmänympärystuotteita te käytättekö? Kärsiikö kukaan muu tummista silmänalusista tai turvotuksesta? Mitkä on teidän vinkit niiden häivyttämiseen?

Maikku

4 kommenttia:

  1. Mun on pakko myöntää, etten tätä nykyä käytä lähes lainkaan erikseen silmänympäryksille tarkoitettuja tuotteita. En kärsi turvotuksesta, enkä tummista silmänalusista. Lisäksi lähes kaikki käyttämäni kasvotuotteet sopivat myös sy-iholle, joten en tarvitse erillisiä tuotteita. Ainoastaan Sensain silmälaput on toisinaan aamuisin käytössä, kun haluan alueelle extra-virkistystä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sä oot onnekas ♥ En mä itsekään käyttänyt nuorempana mutta nykyään on eri ongelmat ja mulle taas nämä täsmätuotteet on olleet toimivia. Aina sy-tuotteet ei oo auttaneet mua yhtään, mutta tämä sarja on ollut tehokas. Mutta varmaan on sellaisia laadukkaita tuotteita jotka käy koko nassulle.

      Poista
  2. Minulla on silmänympärysvoidetta, jota taputtelen yöksi silmien alle. Minun kasvojeni ongelma-alue on silmänaluset. Ovat aina tummat ja silmäpussit on melkein polvissa. Minulla on myös oikean silmän silmäpussi paljon syvempi kuin vasemman silmän. Ongelmia siis on.
    Ihanaa sunnuntaita sinulle Maikku <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on sama juttu ja tuntuu että viime vuosina erityisesti tummat silmänaluset on jokapäiväinen riesa ja ajoittain silmäpussit. Voi tätä naisen elämää :)
      Ihanaa viikonloppua Outi ♥

      Poista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥