sunnuntai 5. maaliskuuta 2017

Maaliskuun Bette box

Kävin juuri eilen täydentämässä Emotionilla peilikaappia & meikkipussia ja vähän jänskitti meneekö joku ostos boxin kanssa ristiin, mutta otin riskin ja se kannatti. 
Ei mennyt.

Kiva kun Bette boxi tulee heti alkukuusta :)


Maaliskuussa on aistittavissa jo hieman kevättä, tosin boxin sisältö sopii mihin tahansa vuodenaikaa.
Kurkataampas mitä tällä kertaa löytyi:



 

Nivea Men sensitive after shave balm (Ovh7,75€/100 ml)

Oho, oli varmaan eka ajatusta tästä! Mietin tuotteen nähtyäni että onkohan tässä tapahtunut jokin virhe, sillä mulla ei tietääkseni parta kasva :D:D:D Mutta ihan on tämä tuote maailmallakin huomioita herättänyt Unisex-tuote joka tietty sopii miehille, utta myös naisille meikin pohjustukseen.
Tekee meikistä kiillottoman ja näin meikki pysyy raikkaana pitkään. Kuulostaa hyvälle!
Sisältää kamomilla-uutetta, E-vitamiinia ja provitamiini B5.

+Iso koko, eli jos on hyvä niin riittää hetkeksi 
+Unisexyys tietty kun voidaan miehen kanssa käyttää kimpassa :)

-Vähän vierastan ajatusta, meillä kun ei ole muita yhteisiä kosmetiikkatuotteita kuin sheivaus-vaahto mutta annan tälle mahdollisuuden


BIOZELL color mask sävyttävä tyvispray (Ovh 8,30€/ 200ml)

Jippii, tätä mä oon niiiin tarvinnut ja taitaa olla ihan oikea sävykin mulle! 
Menin taannoin ostamaan toisen merkin tyvisprayn joka oli totaalinen pettymys. 
Tuun ehdottomasti jakamaan kokemukseni tämän kanssa verrattuna siihen toiseen, kunhan juurikasvua alkaa ilmestymään.

+Tuote joka olen oikeasti tarvinnut
+Oikea sävy
+Riittoisa koko
+Hyvin kohtuullinen hinta

-Ei toistaiseksi ole


BATISTE Stylish XXL volyme spray, saatavana päivittäin tavarakaupoista 

Tämä lupaa äärimmäistä tuuheutta ja muhkeaa nostetta, hmmm.
Näitä Batisten tuotteita oon testaillut  ja oikein toimivia ovat kaikki. 
 Pikkupullot tyhjenee suht nopsaan.

+lupaus tuuheudesta
+tuoksu

-matkakoko, kun ei normaalikokokaan kallis olisi
-koska hiustuotteita on pilvinpimein markkinoilla, kaipaisin vaihtelua. 
Viime boxissakin oli lakka.

LUMENE color correction meikkivoide (15,90€/30ml) 
Saatavana päivittäistavarakaupoista

Tämä on kevyt CC-voide joka tasoittaa ihon sävyä ja häivyttää punaisuutta. 
Sisältää suomalaista lhdevettä, lakansiemenuutetta ja puolukansiemenöljyä.
Sopii kaikille ihotyypeille ja suojakerroin 20.

Mulla on tää ennestään, jäänyt vain vähälle käytölle joten menee eteenpäin.
Sävykin on medium joka aavistuksen liian tumma talvi-iholle.

+Lumene joka aina luotettava
+Hyvä arkituote, kevyt ja mukavantuntuinen iholla
+Suojakertoimesta plussaa

-Väärä sävy
-On jo ennestään ja jäänyt käyttämättä, joten menee kiertoon

 
MADARA exfoliating scrub (Ovh 24,90€/ 60ml) Boxissa näyte 12,5 ml

Aprikoosin ja kauran öljymolekyylit sitovat epäpuhtaudet iholla ja vahan mikrohelmet auttavat avaamaan tukkeutuneita ihohuokosia, poistamaan kuolleita soluja ja siloittamaan ihoa.Stimuloi  solujen luontaista uusiutumista ja tekee ihosta 
kirkkaamman &hehkuvamman.

+Kaunis pakkaus
+Ihana tuoksu
¨+Yhden käyttökokemuksen perusteella lupauksissa perää
+Rakastan scrubbeja

-Ei toistaiseksi



Siinä se sitten oli! Oikein kiva oli tämä maaliskuun Bette boxi, täyttä tavaraa kokonaisuudessaan ja  mukavia tuotteita jotka yhtä lukuunottamatta tulevat käyttöön.

Mitä sinä tykkäsit?
Ootko kokeillut after shavea ja jos, millaisin kokemuksin? Tai jotain muuta miesten tuotetta jota voisit suositella?

Aurinkoa sunnuntaihin, Maiccu


12 kommenttia:

  1. Mitääää.... miks sulla on blondi tyvispray ja mulla kirkkaan punainen??? :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei :/ Mä oon ainakin täyttänyt sellaisen kyselyn jossa kartoitettiin mun värejä ja ihoa ym eli johtuiskohan siitä tai sitten on vain tuurista kii. Esimerkiksi Dioriinalla oli boxisa kans joku punaisen sävy.Kurjaa et jos oli sun eka boxi ja tuo meni heti hutiin , harmitus sun puolesta!

      Poista
  2. Mulla on käytössä tuo CC Lumenen meikkivoide. Peittää kivasti finniarvet :)
    Ja medium on just mun värini!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä että tykkäät, mä muistelen et se olis ollut mulle liian ohut tms.
      Mut peittävyys on tärkeää.Kivaa viikon alkua!

      Poista
  3. Mukava tuo boksi!
    Aurinkoista alkavaa viikkoa!

    VastaaPoista
  4. Onpa jännä tuo after shave, en ole kuullutkaan että naisetkin voisivat käyttää :D Mutta varmaan edukkaampi vaihtoehto meikin alle kun joku naisille tarkoitettu primer. Mutta ehkä pitäydyn vaan mun BB-voiteessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä, en minäkään enkä ois uskaltanutkaan käyttää ellei nyt olis kerrottu!Mun mies ei ole innokas after shaven käyttäjä joten meillä kuluis yhteisessäkin käytössä tuo koko tosi hitaasti, mut täytyy ekaks vähän kokeilla ennekuin laittaa eteenpäin:) Kivaa maanantaita!

      Poista
  5. Onpa mielenkiintoinen tuo after shave :) Eipä tulisi ihan heti ajateltua, että sitä voisi nainenkin käyttää. Pitääkin katsoa, löytyisikö tuo jo miehen tuotteista, kun sillä on kuitenkin tuota merkkiä jos minkälaisia purnukoita. Liisa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, ihan samoin ajatuksin olin ensi kuulemalta.Toivotaan että sinua onnistaa, niin pääset testaamaan tuotteen :)

      Poista
  6. Mullekin tämä boxi tuli, ja olin vähän pettynyt. Mulle tuli myös kirkkaanpunainen hiussuihke, ja eli se oli huti, ja after shave epäilyttää vähän. Lumenen cc oli kiva yllätys! ☺

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmi:( Ilmeisesti punaisia on ollut enemmänkin jaossa, koska kaikki jotka tiiän- on saaneet punaisen. Mut aina joku menee hutiin kun kaikkia ei voi "miellyttää". Mulla taas CC jo on, joten tää oli "turha". Onneks oli kivoja tuotteita!

      Poista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥