tiistai 7. maaliskuuta 2023

Puhdistusbalm Clean it ZERO

Olen viimeisen parin vuoden aikana kokeillut useita balmimaisia puhdistuksia ja aivan koukussa niihin. Tykkään erityisesti vähän juoksevista balmeista, enkä tiennyt ennestään lainkaan millainen balmi Banila Co I Clean It Zero oikein on. Oikeastaan hyvä, koska en tiennyt että kyseessä on suorainen kulttituote, jota myydään maailmalla arviolta joka kolmas sekunti.

Ostin tämän extempore, pyörähtäessäni Yeppo:ssa. Tuotetta saa kahdessa koossa (100ml ja 180ml) ja itselläni tämä pienempi. Pakkaus oli suloinen, hohtavaa hologrammia ja itse tuote söpö, kuten usein korealainen kosmetiikka on.

Kansi oli kierrettävä, helposti avattava ja balmi kiinteää, se sulaa jo sormilla otettaessa ja levittyy iholle hyvin. Kaipaisin pakettiin pientä spatulaa, jotta annostelu olisi helpompaa. Sormin ottaminen ei ole kivin hygieenistä.

Mutta tätä tarvitsee suhteessa aika paljon enemmän puhdistukseen kuin juoksevaa balmia, jotta meikin saa puhdistettua.

Veikkaan, ettei tämä pieni purkki kestä kuukauttakaan juuri tämän takia. Mutta teen aina kaksoispuhdistuksen, joten loput meikinjäämät poistuvat iholta viimeistään puhdistuksen toisessa vaiheessa.

 







Vaikka balmi on purkissa paksua, niin se tosiaan ihon lämmönvaikutuksesta sulaa aivan öljymäiseksi ja tykkään ihotuntumasta puhdistusvaiheessa.  Balmissa on luonnollisia kasviuutteita-ja öljyjä, jotka kosteuttavat puhdistuksen ohessa.

Taikoja tuotteessa tekee mm bambu, acerola, rusojuuri ja vitamiinit.

Jos ihollani ei ole vahvaa meikkiä, käytän tätä muutoin vaihdan toiseen balmiin koska vanhemmassa meikissä tätä kuluu suhteessa aika paljon enemmän kuin monia muita balmimaisia putsareita.

Oli ihan mukava testata vaihteeksi ihan uudenlaista balmia, jäin vain kovasti ihmettelemään mihin tuotteen suosio perustuu, koska itse ei kokenut mitään erityisiä ihastumisen viboja? Pysyttelen siis jo valmiiksi lemppareissa (Flow Cosmetics ja Usva Cosmetics).

Oletko sä kokeillut Banila Co I Clean It Zero balmia?

Maikku

 

8 kommenttia:

  1. Mua myös harmittaa tuotteen ottaminen sormin, mutta olen ostanut edullisia spatuloita kotiin. Aion suosia tuubeja enemmän myös jatkossa hygieniasyistä. Pitää hekä tätä miettiä jos kokeilisi, mulla on nyt yksi balmi joka on tosi mietotehoinen, tosin mun eka balmi. Joten vain käyttämällä joskus toisen eri balmin, selviää, oliko se eka hyvä vai ei :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun täytyisi kans muistaa ostaa niitä! Balmeissa on hurjasti eroa. Mun lempparit on ihan eri tyylisiä kuin tämä ja siksi kai niistä niin tykkään :)

      Poista
  2. Musta tuo on ihan hyvä meikinpoistovoide. Se spaatteli tietty olisi ihan plussaa, Farmacy Beautyn balmeissa sellainenn on pakkauksessa (kirjoittelin sarjan omppuputsarista taannoin omaan blogiini).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taas koin että kasvoille ok mutta silmämeikille ei. Mäpä kurkkaan tuon Farmacy Beautyn, en oo siitä kuullutkaan :)

      Poista
  3. Tätä oon halunnut kokeilla, joten oli kiva lukea sun arvio! Yleensä tästä on tosiaan kuullut vaan ylistystä, niin oli tosi kiva saada lukea vähän erilaistakin mielipidettä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, mä tykkäsin pesutuntumasta kasvoilla kyllä mutta siihen se jäikin eikä ole lainkaan mun lempibalmien tyylinen, joten siksi kai koin tämän näin.

      Poista
  4. En ole testannut. Jotenkin tuo vaaleanpunainen pakkaus kyllä vetää puoleensa ja kiva oli lukea sinun kokemuksistasi.
    Mukavaa viikkoa sinulle Maikku <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sepä, kaikki vaaleanpunainen tuntuu vetävän puoleensa :D Iloista tiistaita Outi <3

      Poista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥