tiistai 21. maaliskuuta 2023

Laveran uudistuneet luomivärinapit

Luomiväreillä on ihana leikkiä ja väriä vaihtamalla saa ihan uudenlaisen lookin. Mä tykkään paitsi pinkistä ja lilasta luomilla, niin myös maanläheisistä sävyistä joita Laveran uudistuneet luomivärinapit tarjoilevat. Tässä on aika rohkeitakin sävyjä, jotka näyttävät luomilla upeilta ja olenkin jo monta kertaa käyttänyt näitä. Yhdessä ja erikseen.

Koen paletit helpoimmiksi, sillä niissä pyrin tekemään meikin käyttämällä useampia paletin sävyjä mutta toisaalta luomivärinapit mahtuvat näppärästi meikkipussiin.

Luomivärien pakkaukset ovat samalla uudistuneet, ne ovat tyylikkäitä ja mun silmälle entistä ylellisempiä ja läpinäkyvä, lasinkaltainen kansi on kiva.  Avausmekanismi on helppo, kansi aukeaa ja sulkeutuu helposti.

Luomiväreissä on nyt
🖤helposti häivytettävä koostumus & intensiivinen lopputulos
🖤luomiväri ei keräänny juonteisiin & kestää pitkään
🖤koostumuksia on kolme erilaista

Mattaluomiväri
-saat hillityn arkilookin

Satiiniset luomivärit
-hienostunutta hohtoa

Ultra Glitter luomivärit
-rohkeampaan tyyliin & yksityiskohtaisempaan korostamiseen
 
Juurikin tämä luomivärien yhdistettävyys ihastuttaa ja koostumuksista löytyy varmasti joka makuun mieluisa yhdistelmä.

Mä oon ihan myyty näihin Ultra Glitter luomareihin, ne säväyttää kivasti. Pysyvyys on ollut hyvä, sillä aamulla laitettu luomiväri pysynyt mulla ilman pohjustajaa iltaan asti ja ilman, että se kerääntyy juonteisiin. Ihan huippua!

 *Tuotteet saatu blogiin









Sain näitä niin ruhtinaallisesti tutustuttavaksi, että arvoin osan ja jätin itselleni vain ne sävyt joita uskon eniten käyttäväni eli hohtavat sekä glitter sävyt. Niitä en vain voinut vastustaa. Täytyy sanoa, että ollakseen luonnonkosmetiikkaa, nämä onnistuivat yllättämään totaalisesti.

Minkä tyyppiset luomivärit on sun suosikkeja? Entä suositko paletteja ja yksittäisiä nappeja?

Maikku

4 kommenttia:

  1. Paletit kyllä on enemmän mun mieleeni, mutta oikeasti jos olisi jotkut vakiovärit, voisi olla juuri se 2-3 nappia ja olisi ihanasti tyhjää tilaa meikkipussissa :) Tuo shampanjanvärinen kimalteleva vaalea luomiväri ihanan värinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just näin, nuorempana mä tykkäsin enempi napeista mutta nykyään käytän luomivärejä niin fiiliksen mukaan, että paletit on helpompia. Tuo shampanjan värinen on tosi ihana kyllä <3

      Poista
  2. Enemmän minulla taitaa olla paletteja, mutta jos haluan jonkin määrätyn sävyn, niin sitten voin yksittäisenkin napin ostaa.
    Tykkään mattaväreistä ja jos oikein juhlattaa, niin sitten jotain glitteriä päälle :)
    Ihanaa viikkoa sinulle Maikku <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meikkipussissa napit on oikein mainiota :) Ihanaa viikkoa myös Outi <3

      Poista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥