lauantai 16. toukokuuta 2020

Goodiebox I The Members`Favourites Box


Koska mulla on niin kivasti Goodiepointseja, halusin tilata tämän  Limited Edition
suosikkiboxin johon siis kerätty muutamia tilaajien lempituotteita.
Goodieboxi kerännyt asiakkaiden palautetta ja boxi on luotu palautteiden perusteella.
Sisältää siis meidän jäsenten kokeilemia ja rakastamia tuotteita.

Jos boxi olisi sisältänyt vain niitä tuotteita, joita olen jo itse saanut - en olisi ehkä kiinnostunut mutta yhtä lukuunottamatta kaikki tuotteet oli itselleni uusia ja mielenkiinnoista tutustua näihin.
Tämä Limited Edition sisälsi 9 tuotetta, joista toki osa minikokoisina mutta silti varsin kattava sisältö.

Vaikka kuukausittaisen  Goodieboxin saatekirje oli muuttunut sähköiseksi, tässä oli vielä normaali pahvinen saate, mikä kiva yllätys. Jotenkin vain tykkään siitä ja helpottaa postauksienkin kirjoittamista.

 

 

MOSHI MOSHI MIND
Hair Towel
Ovh 20€

Pyyheturbaani, joka paitsi kuivaa hiukset tehokkaasti, niin on myös helppo käyttää.
Mä oon tälläisesti haaveillut jo kauan ja on kyllä heittämällä yks mun boksin lemppari,
vaikken ole viel kokeillutkaan :)


MANNA KADAR
Sea Minerals Renewing Body Butter
Ovh 22€/200ml

Ravitseva vartalovoide, joka tarjoaa pienen spa-hetken. Voide sisältää Kuolleenmeren mineraaleja
jotka kosteuttavat ihoa ja lupaavat tehdä siitä silkinpehmeän.

Vartalovoiteita tarvitsee aina ja MannaKadarilta en ole tainnut mitään ihonhoitotuotteita vielä kokeillakaan.


MIQURA
Foot Mask
Ovh 7€

Jalkanaamio, joka on nopea ja helppo tapa tehdä pedikyyri ja tekee jaloista pehmeät. Tämä on aivan loistotuote näin kesää vasten, sillä käytin juuri kuorintasukkia ja kunhan jalkojen iho on kuoriutunut, annan niille tämän hellivän ja kosteuttavan jalkanaamion.

En ole muuten koskaan jalkanaamioita tainnut kokeillakaan.


JORGOBÉ
Refreshing Scrub Mask
Ovh 26,90€

2-1 puhdistustuote, jota voi käyttää kahdella tapaa. Joko naamiona joka syvväpuhdistaa tai raikastavana kuorintana.
Naamiossa on jojoba-kuorintarakeita. aprikoosinsiemenöljyä ja sheavoita.

Nämä monikäyttöiset tuotteet ovat kivoja ja käytännöllisiä. 

Mulla taitaa olla sama tuote jo ennestään, ja nyt muistaessani pakkaankin tämän mökille
menevään beuatylaukkuun.



RITUALS
Velvety Smoot Cleansing Foam
Ovh 14,50€/125ml

Puhdistusvaahto, jossa lotusta ja Moringa-puun ainesosia. Saippuaton vaahto, joka ravitsee ihoa.
Ihanaa saada itselle uusi puhdistustuote, tykkään vaahtomaisista putsareita öljyisten lisäksi ja
tämän testaan kunhan edellinen loppuu.


MESAUDA
Rock Nail Hardening Base Coat
Ovh 6€

Kynsilakka joka vahvistaa, aktivoi ja stimuloi keratiinin kovettumista ja estää kynsien lohkeilua! 
Ihan mieletön tuote, jos toimii sillää moni kärsii lohkeilevista kynsistä. Tuotetta voi käyttää monella tapaa, alus-tai päällylakkana tai kynsien vahvistajana tai viimeistelijänä jolloin saat kynsille kiiltoa.

Itse en tästä nyt hyödy, kun geelikynnet mutta joku ystävä tai perheenjäsen saa tämän käyttöönsä.



BENEFIT COSMETICS
BADgal BANG!Mascara
Ovh 27,50€

Tästä ripsiväristä oon kuullut paljon hyvää ja testaan uteliaana. Ripsari lupaa luoda massiivista tuuheutta, sillä se sisältää painovoimaa vastustavia, aerodynaamisia ainesosia, jotka kuuluvat avaruusteknilogian kevyeimpiin materiaaleihin.

Kuulostaa kerrassaan mahtavalta ripsarilta ja hintaakin on sen verran, että odotan tältä paljon.


-417
Time Control Firming Mask
Ovh 39€

Boksin toinen naamio, ja tämä sisältää Kuolleenmeren mutaa, jolla syväpuhdistava vaikutus ja se imee kaiken ylimääräisen rasvan ihosta ja kosteuttaa.
Tätääkin voi käyttää kahdella tapaa, kuorintana taikka naamiona, joka ravitsee.

Naamiot on mulle mieluisia, kuten tiedätte.


POLAAR
Ice Source Moisturizing Gel
Ovh 29,95€

Kosteuttava geeli, joka tasoittaa ihon sävyä. Aika huimaa, mutta voide sisältää jäävettä, jota säilötty ja suodatettu yi 20 000 vuotta!! Jäävesi sisältää ainutlaatuisia mineraaleja, jotka kosteuttavat, virkistävät ja parantavat ihon luonnollista suojaa.

Kaikki Polaarin tuotteet, joita olen kokeillut - ovat poikkeuksetta aivan ihania ♥



Varsin kattava boksi  kaikkea kivaa ja paino sanalla kivaa ♥ Olin tämän sisällön katsonut enne tilausta, joten tiesin mitä tulossa eikä kaduta. Hiusturbaani on ehdottomasti kivoin mutta tästä kaikki kynsilakkaa lukuunottamatta tulee itselle käyttöön enkä voi oikein valita yksittäisi suosikkeja kun kaikki on ♥

Mikä on sun suosikki? Käytättekö hiusturbaaneja vai pyyhkeitä?
Ootteko kokeilleet jalkanaamiota? Entä tuota Benefitin ripsaria?

Maikku

10 kommenttia:

  1. Ihan kiva sisältö :) Ja kiva kun oli noin monta tuotetta!

    Mä tykkään käyttää tuollaisia hiusturbaaneita ja on ihanaa, kun hiukset eivät kastele koko selkää :)

    Näistä ainut ennestään tuttu tuote mulle oli tuo Benefitin ripsiväri ja se on lopputuloksen kannalta yksi parhaimmista testaamistani ripsareista! Sillä saa aikaiseksi todella kauniit ja näyttävät ripset :) Harmillista vaan, että se ei oikein tykkää pysyä sotkematta vuotavissa silmissäni :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, mahtisatsi! Mä laitan aina pyyhkeen turbaaniksi, siksi kiva että nyt on ihan oma turbaaani :)
      Kiva kuulla, että toi ripsari on hyvä. Mä en ehkä kokeile sitä vielä, koska silmät vuotaa täälläkin allergian takia jatkuvasti.

      Poista
  2. Hiuspyyhkeen takia olisi kiinnostanut mutta osa tuotteista on jo boksissa tullut, osa taas ihan turhaa kuten Manna Kadar. Odotan kovasti tämän kuun boksia kun pelkään että niiden taso laskee näiden erikoisboksien takia...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en muista että mun tilausaikana olis ollut muuta samaa kuin tuo naamio. Jännä vain, että tosi lyhyellä ajalla ilmestynyt Vegan box, tää sekä Ritualsin boksi normaaliboxin lisäksi.

      Poista
  3. Tässä oli kyllä kiva sisältö! Kosteuttavat jalkanaamiot on ihania, kun niillä saa jaloille kunnon tehokosteutuksen<3 Tollanen hiuspyyhe kelpaisi mullekin, oon ties kuinka pitkään miettinyt sellasen ostamista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin ja kun mulla just oli kuorintasukat niin ihana laittaa toi hoitava ja kosteuttava naamio kun jalat on kuoriutuneet.
      Sama mulla turbaanin kanssa, se oli kylä tervetullut!

      Poista
  4. Kivan kuulloisia tuotteita. Pari kertaa olen jalkanaamioita käyttänyt. Kivan tuntuiset jalat olleet sen jälkeen. Hiusturbaani löytyy täältäkin, mutta harvemmin tulee nykyään sitä käytettyä.

    Leppoisaa sunnuntai-iltaa Maikku! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä just avasin oman turbaanin ja ajattelin sauna jälkeen sitä kokeilla:)
      Mukavaa iltaa ♥

      Poista
  5. Minulla on ollut hiuspyyheturbaani ja monen monta vuotta. Äitini tilasi sen minulle joko Oriflamelta tai Avonilta. Nyt en muista kummasta paikasta. Pyyhe on minulla jumppakassissa mukana, kun on pieni ja salilla tulee käytyä tietty suihkussa. Eikä mitään liian isoa viitsi tunkea kassin pohjalle. :)

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥