torstai 25. huhtikuuta 2019

Auringonpalvojille


Lähestyvän kesän myötä ajattelin nostaa yhtä vanhaa 
mutta taas ajankohtaista postausta nimittäin

Sattui nimittäin niin, että poikkesin katsomassa apteekissa 
aurinkotuote valikoimaa ja yllätys, päädyin täsmälleen samaan 
hyväksi havaittuun ACO:n aurinkosuojaan kasvoille ja sen kaveriksi ostin
kauniin päivetyksen antavan Face Creamin.

Kummastakin olen kertonut tuossa aiemmassa postauksessa.
Miksipä hyviä vaihtaisi :)
Aurinkosuoja on matta, mikä on musta tosi tärkeää 
koska naama rasvoittuu kesällä muutenkin ja kiiltää helposti.

Itsestään ruskettava voide taas antaa todella luonnollisen päivetyksen, 
levittyy hyvin eikä jätä mitään raitoja. 





Oon lisäksi syönyt Beetakaroteenia, 
sillä se suojaa ihoa auringon haittavaikutuksilta ja auttaa
tasaisen kauniin rusketuksen hankkimisessa.

Mä rakastan aurinkoa mutta tunnistan haitat ja siksi pitää varautua hyvin.
Beetakaroteenia suositellaan syötäväksi ennen etelänmatkaa tai auringonottokautta.
Mä aloitin hyvissäajoin, sillä loma lämpimässä 
häämöttää muutaman viikon kuluttua.

Käytätkö sä kasvoilla erikseen aurinkovoidetta?
Tai itsestäänruskettavia?

Maikku



4 kommenttia:

  1. Mattifying Fluid on tosi kiva. Kesällä käytän kasvoilla erikseen aurinkovoidetta, talvella saa pelkkä suojakertoimellinen meikkivoide kelvata, vaikka ei se paljoa suojaa, kun sitä niin ohuesti pistetään. Toisaalta en talvella oleile juurikaan ulkona, joten en koe aurinkovoidetta järkeväksi.

    VastaaPoista
  2. Mä olen niin neuroottinen aurinkosuojan suhteen, että käytän aurinkosuojatuotteita kasvoilla läpi vuoden. Kropan suojaan aina vaatteilla, koska en tykkää ottaa aurinkoa, enkä välitä rusketuksesta ollenkaan. Kesällä SPF50 on ihan ehdoton. Acon fluidi on erittäin hyvä. Se sopii hyvin meikin alle.

    VastaaPoista
  3. Aurinkosuojaa käytän kasvoilla kesällä. Itsestäänruskettavia tulee harvoin laitettua, sillä niissä on pääsääntöisesti epämiellyttävä tuoksu.
    Ihanaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  4. Kyllä käytän. Olen työni puolesta niin paljon ulkona, että ihoa pitää ehdottomasti suojata.
    Ihanaa viikonloppua sinulle Maikku <3

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥