sunnuntai 20. toukokuuta 2018

Mun aurinkotuotteet


Mä oon aika vähän käyttänyt apteekkikosmetiikka ja nämä ACO:n tuotteet ovatkin varmaan ainoita, jotka tulleet tutuksi.Hinta-laatusuhde on kohdallaan ja esimerkiksi tuolle sävyttävällä kasvovoiteelle, en ole löytänyt kilpailijaa. On se vaan niin hyvä!

Ajattelin esitellä mun kesän aurinkosuojatuotteet, sillä niille on jo ollut kovastikin käyttöä.
Ollaan lähdössä piakkoin myös Kreikkaan ja nyt ei voi sanoa suorilta että lämpimään, kun meillä on ollut hetkittäin kuuminta koko Euroopassa:D Siellä on syytä olla myös kertoimet kohdillaan sillä rakastan aurinkoa ja altaalla/rannalla tulee loikoiltu tunti jos toinenkin, mutta hyvin rasvattuna!

Tämä ACON SUN FACE FLUID on superhyvä kesätuote! Kerroin on 50 eli hyvä suoja, voide on juoksevaa, levityksessä on syytä olla nopea sillä se imeytyy nopeasti. Plussaa sekin että voide jättää mattapinnan ja sopii loistavasti meikin alle. Ihan Wau!
Apteekissa sai ACON huulivoiteen kaupan päälle kun osti kesätuotteen ja tää huulivoide on vähintään yhtä ihana kun jo aiemmin ostamani huulivoide, siitä kerroin jo aemmin täällä.
Tässä kesä huulivoiteessa on suojakerroin 25 ja kiva ruusuinen sävy ♥ Ja todellakin myös huulet kannattaa suojata! Mulle tuli aikoinaan ihan huulten rajaan kurjia pigmenttiläiskiä ja sen jälkeen oon suojannut huuletkin kunnolla.




Alkukesästä saatan käyttää kerrointa 50 mutta nyt aloitin niin kerroin oli 30 ja kun kevyt rusketus saatu, siirryn 15. Jokainenhan on varmaan palanut joskus, se ei tunnu mukavalta eikä ole terveellistä.
Ihohan ei unohda saamaansa UV-säteilyä vaan muistaa sen koko eliniän ajan, aikamoista. Melanoomastikin 95% säästyisi ihan vain suojaamalla ihon palamiselta.

Tätä ACON sun kissed kevyesti päivettävää kasvovoidetta oon käyttänyt nyt kuukauden päivät ja se antaa kivan lämpimän sävyn kasvoille. Harmi vain, siinä ei ole UV-suojaa joten siksi ostin nyt tuon kasvoille tarkoitetun suojan erikseen.

DOVEN itsestäänruskettava on mun iki luottotuote jota käytän kesät talvet. Näitä on kahta eri sävyä, joista vaaleampaa käytän talvella ja heti kun vähän saanut väriä, siirryn tähän tummempaan.
Monesti sekoitan tätä johonkin vähän tuoksuvaan bodylotioniin.




Aurinkoa ottaessa helppo suoja on tämä GARNIERIN suihkutettava suoja, jossa
suojakerroin on 30 ja ja sopii myös vesipedoille.
Tuoksu on kiva sitruunainen joten on mieleinen myös miehille.
Levittyy hyvin ja imeytyy nopeasti niin ja sisältää myös Aloeveraa!


Tää HAWAIIAN TROPIC on niin mun suosikki, eikä vähiten sen hennon hehkuvan rusketuksen antavasta vaikutuksesta vaan myös ihanasta kookoksen tuoksusta. Jostin syystä tämä kookos ei käy miehenkään nenään, sillä hän ei voi sietää kookosta. Tämä on makeampi ja jotenkin kukkainen tuoksu. I love that💛 Suojakerroin on vain 15 joten ihan alkukesän tuote se ei ole.


Auringonoton jälkeen on hyvä rauhoittaa ihoa ja GARNIERIN After Sun on siihen loistava tuote. Sisältää Aloe Veraa jolla on ihoa rauhoittava vaikutus, tuoksuu kivalle ja levittyy hyvin.


 



Monenlaista purkkia ja purnukkaa täytyy reissuunkin pakata. Mä onneksi rusketun helposti,nytkin jo kevyt päivetys ja tänäänkin olis tarkoitus mennä hieman aurinkoon löhöilemään.

Blogi ei päivity nyt kesäkautena ihan niin useasti kuin ennen mutta pyrin pari postausta saamaan viikottain aikaiseksi. Töissä päivät venyy ja vapaa-aikana ei enää jaksa notkua koneella, siinä syy.
Mutta insta päivittyy kesälläkin ja siellä pysyy mun menossa mukana seuraamalla: maiccug

Mitkä on sun luotto aurinkotuotteet? Entä palatko helposti vai tarttuuko bruna samantien?

Aurinkoisia kesäpäiviä, Maiccu

22 kommenttia:

  1. Hauska sattuma, nimittäin eilen ostin tuon samaisen Acon SK50 kasvovoiteen ja korkkasin sen tänään heti käyttöön ( plus otin kuvat, joissa myös kukkakangas taustalla :D ). Ja täytyy sanoa, ihastuin! Tosi kivan tuntuinen tuote kasvoille ja eipä naama punoittanut, vaikka vietinkin vähintään puoli päivää ulkona :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeesti, hih:) Samiksia ♥ Mä tykkäsin kans,kevyt ja toimiva tuote!

      Poista
  2. Kiitos kattavasta esittelystä. Aurinkovoidetta kuluu kyllä, mutta miestä joutuu muistuttamaan :). Aurinkoista viikon alkua, annetaan paistaa urakalla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä on vähän sama :) Nyt näyttääkin joka päivä olevan yli 20 astetta joten nautitaan!

      Poista
  3. Aco vaikuttaa hyvälle ja sitä voisinkin ostaa. Minulla on nyt apteekista La Roche-Posayn Anthelios Pigmentation aurinkovoide +50 kasvoille. Ensin ihastuin siihen tosi paljon, mutta nyt olen alkanut miettimään onko siinä jo liikaa värisävyä ja hieman kuivalle se tuntuu. Mutta hyvää sekin on ollut kun maksaläiskät on pysyneet tänä keväänä pois:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siinä on tosi hyvä hintalaatu suhde! Tätä saman merkkistä tuotetta oli muuten sellaisena versiona että siinä putelissa erikseen luki että pitää pigmenttiläiskät poissa. Kantsii katsoa sarjan kaikki aurinkotuotteet!
      Mä rasvaan just siksi päivittäin ettei vain tuli läiskiä, siläl kun ne kerran on ollut niin tulee helposti takaisin.

      Poista
  4. Acoa voisin kyllä kokeilla, niin hyvin kehuit. Aurinkoa sinne!

    VastaaPoista
  5. Acon tuotteet mullakin olleet käytössä ja olen tykännyt kovasti. Hinta-laatusuhde kohdillaan.
    Tuo Havaiian Tropic on tutunnäköinen tuote, en ole itse koskaan käyttänyt, taidankin täksi kesäksi ostaa sen 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään Hawaiian Trobicista, antaa tosiaan ihanan hehkun ja tuoksuu tosi kivalle!

      Poista
  6. Ihania tuotteita! Tuosta Doven tuotteesta olen kuullut paljon hyväää. Hyvä on suojautua! Ihanaa ja lämmintä viikkoa sulle <3

    VastaaPoista
  7. Ihan megahyvä on tuo after sun garnierilta olen käyttänyt pullotolkulla. Ihanaa päivää Maiccu <3

    VastaaPoista
  8. Kiva esittely ja tuota Havajiian trobica voisikin kokeilla.
    Saako sitä ihan normikaupasta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä luulen että Emotionista saa, muistelen että sieltä ostanut. En oo varma onko isommista kuten cittari/Prisma.

      Poista
  9. Kiva kattaus voiteita💕 Aurinkoa viikkoosi Maiccu🌻🌻

    VastaaPoista
  10. Aco on mulla vakikäytössä, mutta aurinkotuotteita ei ole tullut vielä kokeiltua. Pitääkin testata, koska esim. Acon Shampoo on hyväksi koettu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitäpä sitä hyviä vaihtamaan ;) Mäkin oon kokoajan laajentanut ACON tuotteiden käyttöä, tykkään kovasti! Kiva kun piipahdit blogissani :)

      Poista
  11. Olen käyttänyt itsekin Acoa varsin paljon ja olen kanssasi samaa mieltä, hinta-laatusuhde on kohdallaan. Tosiaan aurinkovoiteet lisäävät painoa melkoisesti reissuissa, kun kantaa koko arsenaalin mukanaan. Niitä kuluukin sen verran paljon ettei matkakoolla pärjää.
    Mulla on ollut Acon tavallinen huulirasva jo pari vuotta jokapäiväisessä käytössä, se on yksi parhaista.
    Aurinkoista viikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on myös se tavallinen huulivoide ja tykkään älyttömästi, tämä on sävytetty, joten kiva päiväkäyttöön. Rasvoja on nyt hamstrattu reissua varten urakalla :) Aurinkoa viikkoon :)

      Poista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥