perjantai 21. joulukuuta 2018

Luonnollista dödöä kainaloon

*Blogiyhteistyö

Kuten joku ehkä muistaa, mä oon aika vannoutunut deodorantin 
suhteen ja yleensä käytän tietty samaa. Oon toki vaihdellutkin merkkejä, 
kun avoin mieli on mutta päätynyt aina tuttuun ja turvalliseen.

Otin ilomielin testiin nämä SALT OF THE EARTH:n 100% luonnolliset ja vegaaniset dödöt
jotka vaikuttivat ehdottomasti tutustumisen arvoisilta.

SALT OF THE EARTH:n salaisuutena ja vaikuttavana aineena on aluna eli mineraalisuola.
Se vähentää iholla asuvien pöpöjen kasvua, kuitenkaan luonnollista hikoilua estämättä.



Tässä Salt of the earth deodoranttien plussat

♥ pitkäaikainen suoja
♥ vegaanisia
♥ ei tahraa vaatteita
♥ sopii koko perheelle
♥ tiukka ei eläinkokeille

Valittavanasi on spray, roll on ja kivi. 
Itse tykkään eniten roll on:sta ♥

Tärkeimmät ainesosat:

Aluna - luonnollinen merisuola
Magnesiumöljy, joka on itsessään hyvä deodorantti. 
Alunan kanssa niistä syntyy hyvä koko päivän kestävä pito.
Ruokasooda - toimii kuten aluna, eli estää bakteerien kasvua kainalossa.
Tryethyl Citrate - lisää pitoa, 100% luonnollinen ainesosa jota valmistetaan sitruunahaposta.
Aloe Vera - ihoa hoitava ainesosa.
Latch tree extracte - lehtikuusen uutetta, joka kosteuttaa ja pehmentää kainaloiden ihoa.













Minä olen nyt käyttänyt reilu kuukauden ainoastaan näitä
roll on dödöjä eikä ole pettänyt kertaakaan.
Tämä vaaleanpunainen tuoksuu Laventelilta ja vaniljalta juuri sopivan hillitysti ja
olen tykännyt siitä kovasti.Eikä meloni-kurkkukaan ole yhtään hullumpi.

Pullon koko on 75ml kun aika monet dödöt ovat vain 50ml.

Mulle ja varmasti kaikille muillekin tärkein ominaisuus on luotettavuus.
Toinen on tuoksu, sen pitää olla neutraali mutta miellyttävä.
Kun olen ostamassa uutta deodoranttia, valitsen tuotteen tuoksun ja ulkoasun
perusteella - tämän ostaisin.
Vegaanisuudesta iso plussa!





Tuotteita myy Saltlife ja heidän verkkokauppaan pääset tästä KLIK.

Sain mahdollisuuden antaa teille kampanjakoodin, jolla saatte 20% alennuksen
kaikista SALT OF THE EARTH:n tuotteista.

Kampanjakoodi, joka tulee lisätä kassalla: Maiccu20

Jos arvostat luonnollisia raaka-aineita ja vegaanisuutta, nää on ihan sulle ♥

Saltlifelle lämmin kiitos yhteistyöstä!

Mikä on sun luottodödö?
Ootko kuullut ALUNAA sisältävistä deodoranteista?

Maiccu

3 kommenttia:

  1. Nämä ovat aivan outoja itselleni - ainoa luonnonmukainen dödö, mitä olen kokeillut oli sellainen mineraalisuolapuikko - vai olikohan se jokin kivi...Nyt en muista, mutta sen muistan että se ei pitänyt ollenkaan.
    Laventeli/vanilja kuulostaa tuoksuna kivalta :)
    Ihanaista joulunaikaa sinulle!

    VastaaPoista
  2. Voisin kokeilla näitä. Kerran aiemmin olen kokeillut luonnonkosmetiikan dödöjä ja ne ei kyllä tällä haisukainalolla toimineet. Olen vannoutunut Rexonan käyttäjä, mutta tosiaan näille voisin antaa mahdollisuuden.
    Ihanaa joulun odotusta sinulle Maiccu <3

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥