keskiviikko 19. joulukuuta 2018

Lookfantastic joulukalenteri / luukut 16-18





LUUKKU 16  

Douccen tussimainen eyeliner, jees. 
Näitä mulla kuluu ja kiva saada ihan uusi lineri.
Tosin oli mun synttäripäivä ja odotin saavani jotain tosi
spessua, mutta tyytyminen nyt tähän.





LUUKKU 17

Seerumia merkiltä Caudaliè.
Seerumia käytän aamuin illoin päivä/yövoiteen alla ja
pikkutuubitkin ovat tosi riittoisia.




LUUKKU 8

Ultra repail cream ja jos nyt oikein ymmärsin, niin
Tätä voi käyttää mihin vain, voide on korjaava ja sopii niin kuivalle kuin
erittäin herkällekin iholle päästä varpaisiin.


Nyt täytyy sanoa että oon kyllä tosi tyytyväinen, 
sillä kovinkaan moni tuote ei lähde
eteenpäin vaan on sellaisia joita voin ja haluan käyttää itse.
Tämä kalenteri oli kyllä
hyvä valinta.

Oliko tuttuja tuotteita?

Maiccu 


2 kommenttia:

  1. Kiva kun on mieleisiä tuotteita! Näin talviaikaan rasvaa kyllä kuluu, joten tuollainen korjaava varsinkin kuulosti oikein hyvältä! Leppoisaa joulun odottelua♥

    VastaaPoista
  2. Eyeliner on tuttu, jopa merkki :) Minulla aina käytössä nuo tussimaiset eyelinerit :)
    Leppoisaa iltaa sinulle Maiccu <3

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥