sunnuntai 9. joulukuuta 2018

Lookfantastic joulukalenteri / luukut 7-9




LUUKKU 7

Sitten tulikin Eyekon ripsari, joka onkin aika erilainen normi ripsareihin nähden.
Ripsari on ns tuubissa ja harjasosa on tosi kaareva. 
Täytyykin heti kokeilla
mitä tällä saan ripsiini aikaan.




LUUKKU 8

Molton Brown London
Kylpy ja suihkusaippua joka tuoksuu
jasmiinilta ja auringonkukalta ♥
Siis aivan ihana tuoksu, en ole koskaan törmännyt vastaavaan.
Kokokin on kiva 100ml ja olis johonkin reissulle just passeli matkakoko.
Tuliskohan luukusta 24 se reissu ;)




LUUKKU 9

Hmmm, hammastahnaa. 
En olisi kyllä halunnut tätä kosmetiikkakalentista saada, 
vaikkakin hammastahna luokitellaan kosmetiikaksi. 
Musta se on kyllä enemmän hygieniatuote, mutta joo.
Kai tämä käytettyä tulee, mutta en mä siitä riemuitse.Oisin mieluummin 
ottanut jonkun meikkituotteen.


Kaikenkaikkiaan ihan kivoja tuotteita jos ei hammastahnaa lasketa;)

Mitä sä tykkäsit? Kuuluuko sun mielestä hammastahna kosmetiikkakalenteriin?

Maiccu

7 kommenttia:

  1. Kivoja juttuja, minustaki hamastahna on hygienia tuote :)
    Kerrohan sitten tuosta ripsarista oliko hyvä, en ole ennen tuomosta nähnytkään?

    Mukavaa sunnuntaita <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kerron, oon vasta kerran kokeillut ja ihan näppärä oli mutta ehkä jatkuvaan käyttöön liian pieni.Kivaa päivää ♥

      Poista
  2. Moikka taasen <3 ja hmm.... hyvä kyssäri.... jo ja ei. Ehken, kun vähän erilainen, mutta mutta... mä taidan olla aina innoissani uusista puteleista :D Muutoin on tosi kiva kalenteri, itse oottelen tuota beauty boxia, joka vissiin maanantaina saapuu käsiini. Ihanaa sunnuntaita Maiccu <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on - olen tyytyväinen! Mä ootan kans boxia sun puolesta koska on kiva lukea sisällöstä :) Muksaa päivää Maarit ♥

      Poista
  3. Hammastahna ei mun mielestä kuulu kosmetiikkakalenteriin, vaikka kuinka puhdas hymy sitten kaunistaisikin :)
    Jännä tuo mascara.
    Ihanaa sunnuntaita sinulle Maiccu <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana saada vertaistukea:) Mascara on vähän erilainen mut ihan kätsy!
      Mukavaa tiistaita ♥

      Poista
  4. SAmaa mleetä siitä, että hammastahna oli aivan tuhnu kalenteriylläri. Mutta toi maskara tuntui ihan käypältä tuotteeelta.
    Valoa viikkoon ihaan <3

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥