maanantai 3. joulukuuta 2018

Lookfantastic joulukalenteri / luukut 1-3


Vihdoin se on täällä, nimittäin joulukuu ja kosmetiikkakalenterista 
saa avata ensimmäiset luukun. 
No tänään olen avannut jo kolme luukkua, sillä teiltä luukun avaustahtia kysellessä, 
esitettiin toiveita että useampi luukku kerralla. 
Siispä päädyin kolmeen luukkuun per postaus. 
Näitä postauksia kertyy silti 8, toivottavasti jaksatte kurkkia kaikki kanssani♥

Lookfantasticin kalenterin sain mieheltäni synttärilahjaksi jo vähän etukäteen, 
kun sitä toivoin.
Mutta mennäämpä avaamaan luukut.





LUUKKU 1

Sieltä paljastui Lookfantasticin oman tuotemerkin Contour aivan ihanissa sävyissä. 
Juu tykkään ja paljon tykkäänkin, sillä tunnustan ettei mulla tälläistä vielä olekaan koska 
en edes osaa tehdä varjostuksia.Nyt lienee aika opetella.






LUUKKU 2

FILORGA:n misellivesi, joka onkin ihan uuusi tuote mulle. 
Merkin tuotteita en ole koskaan missään tavannut, 
mutta ainakin Lyko:n verkkokaupasta näitäkin saa.
Tuoksua misellivedessä ei ole ollenkaan, sopii herkkänenäisillekin:)




LUUKKU 3

Percy&Reed ja Wonder Balm eli hiuksiin jätettävä hoitoaine. 
Ihan hyvä sillä avasin tuubin sitä nuuskiakseni ja sieltä tupsahti hoitista 
niin että pääsin heti testaamaan kuiviin hiuksiin :D
Tuoksu on aika jännä, en osaa sano mikä siitä tulee mieleen mutta hyvä tuoksu se onneksi on.
Elloksella tätä myydään 75m tuubissa 27€ ja tässä 30ml, joten kohtuullisen arvokas tuote kyseessä.


Tässä siis ekat kolme luukkua, joiden yllätyksiin olen oikein tyytyväinen.
Kaikki tulevat omaan käyttöön ja ihan uusia mulle, 
mikä olikin yksi syy siihen miksi juuri tämän kalenterin halusin. 
Pääsen tutustumaan ihan uusiin tunnettuihin tuotemerkkeihin!

Mitä tykkäsit sisällöstä?
Käytätkö Contour-tuotteita?

Maiccu

20 kommenttia:

  1. Kivoja tuotteita. On niin kiva aloittaa aamu availemalla kalentereita, khihii :D Tulee vähän semmoinen pikkutyttö-fiilis :D

    VastaaPoista
  2. Kivoja juttuja kalenteristasi on tullut.

    VastaaPoista
  3. Vähän aina poskipäitä korostan, mutta muuten olen aika onneton contour tuotteita käyttämään Kivat jutut tuli kolmesta ensimmäisestä luukusta.

    VastaaPoista
  4. Voi että on upeat sisällöt! Ei mikään turha ostos tuo kalenteri! Ihanaa joulukuuta ja toivottavasti selkäsi voi jo paremmin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei todellakaan, saa kyllä rahalle vastinetta :)Selkä toipuu pikkuhiljaa ♥
      Samoin sinulle ihana ♥

      Poista
  5. Onpa ylellisen näköiset tuotteet kauniissa paketeissaan! Ihan uusi merkki minulle.
    Mukavaa viikkoa!

    VastaaPoista
  6. Contour-paletti on todella upea<3

    VastaaPoista
  7. Tämä kalenteri on aivan huikea ja kalenteri itse jää kyllä säästöön, yksi laadukkaimmista kalentereista. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei monesta ole kokemusta mutta ajattelin itsekin säilyttää, sillä on todella kestävän oloinen ja voi toimia vaikka korusäilönä:)

      Poista
  8. Tää on ollut kyllä kiva kalenteri tähän mennessä. Kaikista mun kalenterista ehdottomasti ulkoisesti laadukkain, tosi tukevaa tekoa. Voi helposti uusiokäyttää. 👌

    VastaaPoista
  9. Ihania juttuja!
    Yleellisen oloiset luukut!

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥