maanantai 27. elokuuta 2018

Eyelinerit & huulivoide testissä

Nyt kun, on  mennään "luomuna" eli ilman ripsienpidennyksiä,
on taas aiheellista saada silmät esiin ja rajaukseen oon jo  kymmeniä
(ai kauhee miten ikälopulta tuo saa kuulostamaankaan)
vuosia käyttänyt eyelineria.
Kun mun lemppari lineri joitain vuosia sitten poistui markkinoilta,
 piti tilalle etsiä uusia ja voin kertoa ettei ole ollut helppoa. 
Ei itseasiassa ole vieläkään löytynyt.

Siksipä otin Citymarketista edullisia Catricen linereita kaksi erilaista kokeiluun, niin ja yhden hoitavan huulivoiteen koska niitä tarvitsee aina.


ROCK COUTURE VINYL BLACK 24H
Rokkaa meikkisi on tämän linerin mainoslause:)  
Eyeliner on syvänmusta ja sillä saa kiiltävän vinyylisen lopputuloksen. 
Eyeliner rajaus on kestävä, sillä  rajauksen luvataan kestävän 24h.

Mä toivon aina rajauksen levityksen helppoutta eli odotan siveltimeltä paljon. 
Tässä väri levitttyi tasaisesti siveltimestä ja rajaus oli todella helppoa. 
Väri oli tosi pigmenttinen ja yksi veto riitti rajaukseen, WAU sanon minä. 
Onneksi ostin, nyt on vahva uusi ehdokas mun meikkipussiin.


RAJAUSKYNÄ LIQUID 010

Linerissä on huopainen kärki ja olen näihin ollut kaikkea muuta kuin tyytyväinen. 
Siksi odotin paljon tämän tuotteen testausta.

What, miten huopainen kärki voi olla näin hyvä. Väri ei leviä rajatessa ja rajaus on onnistunnut yhdellä vedolla. Ongelma huopaisessa kärjessä on yleensä se ettei siinä ole väriä tarpeeksi ja joutuu rajaamaan samaa kohtaa monta kertaa jolloin lopputuloksesta tulee suttuinen. Tässä väriä on riittävästi, kärki on kätevän mallinen rajaukseen.


VOLUMIZING LIP BALM

Mähän tykkään huulirasvoista ja kiillosta hulluna (tai siis oikeastaan kaikesta kosmetiikasta) ja nappasin tän , kun lupauksena oli täyteläiset huulet ♥ Huulivoiteella on viilentävä vaikutus eli se kihelmöi huulilla karitenvoin ansiosta.
Sävy oli hyvin hentoinen vaaleanpunainen.
Tykkään kyllä, kihelmöinti tuntuu vain hetken ja huulivoide kosteuttaa hyvin.
Huulivoide antaa kauniin luonnollisen sävyn huulille.




Nyt kävi taas niin, että tykkäsin kaikista. Joko mä oon helppo tai nää tuotteet on todellisia yllättäjiä, tai molempia :) Vaan minkä sille voi että edullinen marketkosmetikkakin voi olla hyvää. 
Nää on  suunnilleen vitosen kappale, joten suurta lovea eivät lompakkoon tee.
Päätyvät kaikki mun meikkipussiin!

Rajaatko sä silmiä? Jos niin mikä on sun suosikki siihen?

Astetta viileämpää viikon alkua murut ♥

Maiccu

4 kommenttia:

  1. Oi oi tuota hentoisen vaaleanpunaista huulivoidetta💕💕💕💕

    VastaaPoista
  2. Rajaan silmät nykyään aina, siis jo vuosia. Käytän niihin useinmiten joko pehmeää voidemaista kynää tai todella syväntummaa luumunväristä luomiväriä. Mulla on eri vaihtoehtoja ja käytän niitä vähän miten sattuu eli millä mielellä olen. Nestemäiset eyelinerit eivät ole itselleni sopivia, niillä tulee liian jyrkkä viiva - jos sen saa edes piirrettyä suoraksi. Siksi olen päätynytkin noihin pehmeämpiin vaihtoehtoihin...
    Mukavaa viikkoa sinulle!

    VastaaPoista
  3. En rajaa silmiä ja huomaan että nykyään käytän yhä vähemmän meikkiä muutenkin arkena. Ripsari on mulle se "pakollinen" meikki, mitä tulee laitettua joka päivä.
    Aurinkoista tiistaita!

    VastaaPoista
  4. Tuo hyvän linerin löytäminen on tosissaan vaikeaa!
    Vaikka rajailenkin ainoastaan'juhlaa' varten, niin sen pitää olla ohut ja leviämätön.
    Ikänäkö aiheuttaa oman ongelmansa rajaa piirtäessä, joten siksikin sen pitäisi onnistua eka kerralla.
    Kiitos vinkeistä, pitää heti hankkia kokeiluun.

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥