perjantai 25. helmikuuta 2022

Helmikuun kosmetiikkasuosikit

Kerrankin oon ajoissa  tämän postauksen kanssa ja helmikuun kosmetiikkasuosikit löytyy ajallaan :) Ostin kosmetiikkakirppikseltä taannoin muutamia uusia meikkejä, osa ennestään tuttuja ja osa uusia ja kuten arvasin, pari niistä pääsi heittämällä suosikeiksi.     

En oo muistaakseni aiemmin ostanut sitä kautta, mutta oli tuttu myyjä ja luotettava, niin uskalsin. Katsotaanpa mitkä tuotteet on ilostuttanut mua viime aikoina.


Terryn Baume de Rose Crystalline huulikiiltoa olen käyttänyt jo parikin putkiloa ja tää on huippu. Sävy on vaalea, antaa ihanan kiillon ja tuntuu huulilla superkosteuttavalta. Laitan linkin tuotteeseen, sitä saa mm Eleveniltä.


Bernard Cassierin suklaa kasvovoide* on ollut kokonaisvaltainen elämys, sillä sitä levitettäessä pääsee kevyeen suklaataivaaseen. Oon tykännyt tästä päivisin meikin alla, just sopivan kevyt mutta kosteuttava.


Tämä Alamar Spanglish Pressed Pigment-paletti on juuri niin kiva, kun odotinkin. Mä tykkään meikissä shimmereistä ja pinkistä/lilasta joten tällä paletilla pääsee tekemään tosi kivoja meikkejä. Pigmenttikin on todella hyvä, mietin jo josko tilaisin merkiltä tai joltain toiselta samantyyppisen  siniseen/turkoosiin taittavilla sävyillä.


Joskus käy näinkin, että jo kauan olemassa ollut tuote saa innostumaan uudestaan ja niin on käynyt tämän Davinesin tekstuuria antavan seerumin kanssa. Se oli pitkään käyttämättä, mutta taannoin löysin tuotteen uudestaan ja nyt se on ollutkin useita kertoja käytössä. Ohuet, liukkaat hiukset saavat kivasti tekstuuria, kiharoista puhumattakaan, I H A NA <3



Beaverin The Perfect Oil eli hiusöljy on niitä harvoja hiusöljyjä, joita on kiva käyttää sillä se ei jätä hiuksia tahmaisiksi vaikka sisältääkin mm Argan-öljyä. Tää on ihan paras juuri nyt talvella kun hiukset muuten sähköistyy ja kuivuu, hieron tätä paristi viikossa latvoihin ja avot - ei tarvitse kärsiä sähköisyydestä.  Vaikka pullo on pieni, hiusöljy on todella riittoisaa.


Mites te hellitte talvella hiuksia? Käytättekö hiusöljyä tai muita hoitavia tuotteita?
Oliko tuttuja tuotteita?

Maikku




3 kommenttia:

  1. Käytän hiuksiini hiusmaskeja ja lisään öljyä latvoihin, siinäpä nuo minun hemmottelut hiuksilleni.
    Ihanaa viikonloppua sinulle Maikku <3

    VastaaPoista
  2. Toi Alamar Cosmeticsin paletti on ihana<3 Multa löytyy heiltä toinenkin paletti ja lisäksi poskipunapalettia ja siveltimiä, jotka oon saanut Boxycharmeista! Harmi ettei tuotteita saa tilattua Suomeen :( Mulla odottelee toi samainen hiusöljy käyttöönottoa, kiva kuulla että oot pitänyt siitä :)

    VastaaPoista
  3. Mulla on varmaan tolta davinesilta tullut hiuksiin suihkutettava "ennen fööniä" suihke ja se oli todella surkeaa. Varmaan menee ihan roskiin, mutta vielä en ole raaskinut heittää kuitenkaan pois. Hyvä että tuo öljy ei ole ollut pettymys

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥