tiistai 30. maaliskuuta 2021

Hair Sheet Mask testissä

Kokeilin taannoin DermaV10 Hait Sheet Maskia eli hiusnaamiota.
En löytänyt tuotteesta mitään tietoa netin syövereistä joten kerron vain teille
oman käyttökokemukseni.

Naamio on  yksittäispakattu ja kun sen avaa, sisällä on hauska koirakuviollinen
"suihkumyssyn" tapainen, joka sisältää naamion, jossa mm hiuksia hoitavaa arganöljyä.






"Myssy" oli tosiaan hilpeyttä herättävä koira-aiheinen, mikä sopii laiselleni
koiramamalle loistavasti. Päähine kiinnitetään takaa ja annetaan vaikuttaa n 15 minuuttia.

Mulla on hiukset aika kuivat latvoista, joten kunnon kosteutus tekee
niille hyvää ja Argan-öljyä olen käyttänyt pelkästäänkin usein hiuksissa.




Vaikutusajan jälkeen pesin hiukset huolellisesti ja ne tuntuivat hyvin kosteutetuilta ja helposti kammattavilta. Jotain hyvää tämä siis hiuksilleni teki mutta uskon että kaikki naamiot joiden
annetaan vaikuttaa hiuksissa pidenmpää, on niille hyväksi.
Tuskin ostan tätä uudestaan, mutta tulipa kokeiltua :)

Käytätkö sä hiusnaamioita?

Maikku

7 kommenttia:

  1. Onpa hauska!:) Tuollaisen voisin hankkia tyttärelle. Mistä löysit? Itselläni on lyhyet hiukset ja ei ole tullut naamioita käytettyä aikoihin.Silloin joskus käytin, kun kutrit olivat pitkät.

    Mukavaa viikkoa Maikku! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muistaakseni Prismasta, näitä oli kahta erilaista. Kiva lahjaidea kyllä, ihanaa iltaa ♥

      Poista
  2. En ole koskaan testannut tällaista hiusnaamiota. Välillä kyllä olen hiuksiini laittanut hiusnaamion, juurikin kuivien latvojen takia. Hauska kuvio tuossa maskihatussa.
    Ihanaa tiistaita sinulle Maikku <3

    VastaaPoista
  3. Käytän yleensä vain "purkki"hairmaskeja että en tämmöstä sheetmask-tyyppistä kyllä ehkä mieltäisi ostavani hiuksille :) Tää oli kyllä söpö!

    VastaaPoista
  4. Ikoon hiushuppunaamioita oon käyttänyt ja tykännyt tosi paljon! En mä tavallisessa arjessa jaksaisi sellaisten kanssa säätää, mutta satunnaisesti käytettynä ne on aivan ihania ja tekee tosi hyvää ainakin mun hiuksille<3

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥