tiistai 16. helmikuuta 2021

ZUII herkullinen huulipuna

*tuote saatu
Joskus huulipuna voi olla niin ihana, että se ansaitsee ihan oman postauksen.
Tämä Zuin huulipuna on juuri sellainen.

Mähän käytän aika vähän huulipunia, mutta nyt korona-aikana on huulipunat
ihan alkaneet kuumottamaan meikkipussissa, liekö siksi kun niitä ei maskien
vuokso juurikaan voi edes käyttää. Tai kannata.  No oli miten oli, niin omaksi ilokseni
meikkailen edelleen lähes päivittäin ja tämä Zuiin huulipuna suorastaan kruunaa meikin.

Ai miksikö? No mäpä kerron:

Se on kevyt, ei siis jätä huulia mattaiseksi tai tee sellaista "kerrosta", jonka moni puna tekee ja 
siksi niiden suhteen olen kovin valikoiva. Tai sitten olen vain käyttänyt vääränlaisia punia, mutta
mun huulet kaipaa niin kosteutusta että huulipunakin oltava kosteuttava.

Tämä huulipuna sisältää eteerisiä öljyjä ja uutteita, sekä jojobaa, auringonkukkaa ja aloe veraa.
Siksi kai mun huulet ei kuivahdakaan tätä käyttäessä.

Tämän ero klassiseen Zuii on se, että tämä on rakenteeltaan kevyempi, sillä punassa on sheavoita.

Tässä mun lempparissa on aivan ihana sävy Atzalea, mutta näitä löytyy 18  eri sävyssä, joten valinnanvaraa on,







 Niin ja onhan tämä huulipuna myös todella kaunis, tyylikkäästä ulkomuodosta lisäpojot.
Millainen on sun lempihuulipuna?

Maikku

8 kommenttia:

  1. Aiemmin kuvittelin että mattahuulipunat on mun lemppareita, mutta todettuani ettei yksikään mattapuna oikeasti näytä hyvältä vaan alkaa kuivua ja hapertua päivän mittaan huulilta pois, ei mulla taida olla oikein lemppari huulipunaa. Jotkut smashboxin mattapunat juuri perinteisessä muodossa eikä nesteenä toimivat kuitenkin parhaiten ja niitä ostaisin. En kuitenkaan usko että musta tulee ikinä aktiivist ahuulipunakäyttäjää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en voi mattapunia juurikaan käyttää just tuon kuivattavuuden takia. Oon ehdottomasti enempi huulipunatyyppi, mutta silloin tällöin voi laittaa myös huulipunaa.

      Poista
  2. Ehdottomasti hoitava, tosi matat ja kuivattavat nestemäiset punat eivät ole niin makuuni. Nää Zuiin punat on kyllä tosi kivoja.

    Aurinkoista päivää Maikku. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin oli mukava tuttavuus ja kun on tarpeeksi kosteuttava, tulee käytettyäkin!
      Aurinkoa myös sinun päivääsi Jonna ♥

      Poista
  3. Käytän joko huulikiiltoa tai sitten mattapunia. Jostain syystä nuo mattapunat pysyvät parhaiten huulillani.
    Ihania nämä Zuiin punat kyllä! Kivaa tiistai-iltaa sinulle Maikku <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä ehdottomasti kestävimpiä, joskin siksi juuri herkästi kuivattavia.
      Nämä punat on ihan timanttisia ♥ Iloa iltaan Outi ♥

      Poista
  4. Tämä oli se sun lemppari ja niin ihana onkin. Zuiilta ihan lemppareita taitaa olla ruusun tuoksuinen poskipuna. Ihana brändi ja ai niin suihkugeeli oli mielettömän hyvä. <3

    Iloista tätä viikkoa Maikku. <3

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥