maanantai 24. helmikuuta 2020

Laveran ihanuuksia

*tuotteet saatu


Lavera on varmaankin yksi suurelle yleisölle tutuimmista luonnonkosmetiikka brändeistä ja
ilomielin tein tuttavuutta sarjan kangasnaamioihin, sävyttävään päivävoiteisiin ja silmämeikin
pohjustusvoiteeseen.



Koska ihastus kangasnaamioihin on syttynyt, kokeilin uteliaana kiinteyttävän sekä kosteuttavan kangasnaamio. Mutta täytyy sanoa, että olen näihin todella pettynyt.

Ensinnäkin naamiot oli pakattu todella kummallisesti, monelle taitokselle pieneen myttyyn ja niin että oli vaikea saada kosteaa naamiota ehjänä auki. Sen jälkeen sain hetken miettiä miten päivän naamio pitäisi asetella, eikä reiät osuneet silmiä lukuunottamatta juuri kohdalleen.

Kangasnaamiot olivat myös poikkeuksellisen karheita kaikkiin aiempiin verrattuna mikä myös hämmästytti.
Onko pakkaamisessa sattunut virhe, en tiedä mutta molempien kangasnaamioiden oli sama juttu joten en usko.

Itse naamio olisi voinut kasvoilla ajaakin asiansa, jos sen muotoilu olisi ollut parempi.
Hoitavissa ainesosissa ei varmaankaan ole vikaa ja olisin halunnut näistä siksi tykätä.



Sävyttävä päivävoide


Tässä päivävoiteessa on mineraalipigmenttejä jotka tasoittavat ihon sävyä. Voide sisältää hoitavia ja kosteuttavia ainesosia kuten luomu aloe veraa. Tykkään, että voiteissa on aurinkosuoja ja tästä löytyy SPF 10 joka on varmaan ihan riittävä tähän aikaan vuodesta.

Voide on loistava meikin alle tai vaikka ilmankin. Antaa ihanan kevyen päivetyksen iholle ja tuoksu on lähes olematon. Mä tykkään käyttää nimenomaan kevyesti päivettäviä voiteita talvisin, sillä muutoin vaalea ihoni on silloin terveemmän oloinen.




Silmämeikin pohjustusvoide
Eyeshadow base


Täydellistä silmämeikin pohjustusainetta tuntuu olevan vaikea löytää, Wet`n Wildin tosin on lähellä mutta halusin kokeilla tämän Laveran pohjustustuotteen sen rinnalla. Tämäkin sisältää luomu alue veraa ja se ehkäisee silmäluomien ja väripigmenttien rasvoittumista.

Mulla luomet on alkaneet rasvoittumaan tosi ärsyttävästi ja luomiväri jää helposti luomen poimuihin ellen käytä pohjustajaa.

Tätä siis taputellaan kevyesti silmäluomille ja annetaan kuivua, sitten voi meikata.
Voide on helppo levittää ja se kuivahtaa pian. Luomivärin pysyvyys tällä pohjustajalla on kyllä
erinomainen, menee jatkoon.


Mukavia tuotteita kaikki ja oon iloinen, kun löysin tämän sävyttävän päivävoiteen arkeeni
sekä loistavan pohjustustuotteen luomille, vieläpä luonnonkosmetiikasta.

Käytättekö te sävyttäviä voiteita?
Jos, onko jokin jota suosittelet erityisesti?

Maikku

15 kommenttia:

  1. Juuri näitä tuotteita en ole kokeillut, mutta monia muita Laveran tuotteita on ja kyllä hyvä luonnonkosmetiikkamerkki, pidän kovasti. Sävyttäviä voiteita olen varmasti joskus aiemmin kokeillut, on kyllä aikaa, mutta tätä voisin ehdottomasti kokeillakin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin olen itsekin tykännyt Laverasta kautta linjan :) Kiva, että säkin tykkäät!

      Poista
  2. Kivoja tuotteita! Naamiot on niin ihania! Mukavaa alkanutta viikkoa♥

    VastaaPoista
  3. Samaa mieltä Laveran sheet maskien muotoilusta, oikeasti mitä ihmettä ne on ajatelleet?!? Ehdottomasti huonoimmin istuvat naamiot mitä olen ikinä käyttänyt, ihan hirveitä, vaikka Laverasta muuten tykkäänkin. Silmien kohdalla nyrkin kokoisen reiät, mulla on levät kasvot, mutta naamio on silti aivan liian iso. Lisäksi kangas on aika karhean tuntuista. Yksinkertaisesti hirveitä. :( Olin niin pettynyt, koska odotin Laveralta enemmän.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, ihan samaa mieltä. Tuo karheus multa postuksesta unohtui, hyvä että muistutit niin taidanin lisätä sen sillä ne tosiaan olivat karheita.
      Lavera on niin tasaisen laadukasta että oli pieni järkytys löytää paketista pieneksi pakattu mytty.

      Poista
  4. Mäkin tykkään Laverasta, vaikka noita kangasnaamioita en ole kokeillut. Kiitos vinkistä :)

    VastaaPoista
  5. Harmi ettei sheet maskit olleet paremmin muotoiltuja :/ Mä oon niiden testaamista miettinyt, mutta esteenä on ollut mulla ennen kaikkea korkeahko hinta, sillä hyviä kangasnaamioita saa jo parilla-kolmella eurolla. Ja noi maksaa kuitenkin jo sen kahdeksan euroa! Ja nyt toi muotoilukin alkoi epäilyttää, ja tohon hintaan toivoisi tosiaan saavansa naamion, joka myös asettuu hyvin kasvoille :D Ja vielä kun luin ylempää Jonnan kommentin niin juu, testaamatta taitaa mulla jäädä noi naamiot.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oot oikeassa, kaiken lisäksi ne on tosi kallita verrattuna moniin muihin. En voi näitä kyllä suositella, mikä on mun blogissa järin harvinaista.

      Poista
  6. Naamioista tykätään täälläkin. Nämä kyllä ihan uusia tuttavuuksia. :)

    Mukavaa viikkoa! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen kangasnaamioille lämmennyt vasta pikkuhiljaa, mutta aina välillä pettymyksiä joiden jälkeen ei tee mieli taas hetkeen niitä kokeilla :D

      Iloa viikkoon ♥

      Poista
  7. Olen tykästynyt Laveran luomiväreihin, niissä on hyvä pigmentti! En ole käyttänyt sävyttävää päivävoidetta, mutta näin talvisin se voisikin olla se juttu, jolla saisi ihoon vähän eloa.
    Kaunista viikkoa sinulle Maikku <3

    VastaaPoista
  8. Lavera on tuttu merkki jajoitakin tuotteita löytyy käytöstäkin. Naamioita on pitänyt testata jo pidempään.
    Aurinkoista viikkoa <3

    VastaaPoista
  9. Omat lempparit Laveralta on lime ja appelsiini suihkugeelit ja kroppavoiteet. Mutta pakko sanoa, että tuo sy-voiteen pohjustus kyllä kiinnostelee.

    Ihanaa viikon jatkoa Maikku. <3

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥