torstai 30. tammikuuta 2020

Testissä-Markettituotteet meikkipohjaan


Välillä on kiva nostaa esille ihan markettimeikkejä, joita on helppo hankkia vaikkapa
ihan ruokaostoksien lomassa eikä tarvitse lähteä vartavasten kosmetiikkaostoksille.

Catricen meikkejä olen käyttänyt monien muiden rinnalla siitä saakka, kun merkki rantautui
Suomeen ja muutaman tosi kivan tuotteen olenkin löytänyt. Hinnaltaan nämä ovat todella
edullisia, samaa hintataso Essencen kanssa eli muutamia euroja.



Liquid Camouflage High Coverage Concealer
Ovh n. 3,50€

Etsin uutta peitevoidetta ja tämä Catricen peitevoide sävyssä Fair Ivory vaikutti mielenkiintoiselta.
Tämä sävy taisi olla vaaleimpia sävyjä.
Peitevoide onkin ollut varsin toimiva tuote ja olenkin käyttänyt tätä lähes päivittäin.
Peittävyys on hyvä ja voide on helppo levittää. Mulla peitevoide pakkautuu helposti silmien alla
oleviin ryppyihin, joten tää on siitäkin kiitollinen ettei se tee niin.





Catrice Prime and fine meikin viimeistelysuihke
Ovh n 4,50€

Meikin viimeistelysuihke mulla oli kauan Essenceltä, mutta se venelee viimeisiä ja siksi oli
aiheellista hankkia uusi  Tämän viimeistelysuihke sumu ei ole kovin hienojakoista, siksi sitä kannattaa suihkutta noin 30cm päästä jotta lopputulos ei ole liian kostea. Suihke kuivuu kyllä
iholla nopeasti ja sitä voi käyttää niin pohjustukseen kuin viimeistelyynkin.
Tai sitten ihan vain tuomaan fresheyttä kasvoille.

Mä en ole osannut tätä pohjustukseen käyttää mutta viimeistelyyn se toimii vallan mainiosti.


Catrice ten!sational  in  Dream Primer
Ovh n 7€

Tämä on varsinainen all-in-one tuote jossa yhdistykin 10 eri vaikutusta.
Primer on koostumukseltaan todella kevyt ja levittyy hyvin, jättäen iholle luonnollisen kauniin hehkun. Mä en käytä tämän päällä edes meikkivoidetta, sillä ihosta tulee niin kaunis pelkästään tällä pohjustajalla. Tykkään todella paljon luonnollista hehkua antavista tuotteista eikä tämä ole sarjassaan
pettymys ollenkaan - päinvastoin.

Sen lisäksi että tämä pohjustaa, se supistaa ihohuokosia, tasoittaa ihon väriä ja häivyttää ryppyjä.
Tässä alla todisteena kuva tuotteen ominaisuuksista, etkä varmasti huomaa että mulla
meikkivoide puuttuu vai huomaatko?





Mulla edulliset mutta hyväksi havaitut meikit kulkee meikkipussissa merkkituotteiden kanssa
sulassa sovussa ♥

Ootko löytänyt markettikosmetiikasta sellaisia tuotteita, joista on tullut sun lemppareita?
Käytätkö primerin lisäksi viimeistelysuihketta?

Maikku

6 kommenttia:

  1. Viimeistelysuihketta käytän, mutta primerin käyttäjänä oon huono :)
    Mulla on Essencen tuotteissa monen monta suosikkia. Joka päivä käytössä peiteväri ja ripsari.
    Ihanaa torstai-iltaa Maikku...oot nätti kuvassa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Outi ♥ Essencellä on myös kaikkea ihanaa, mä oon taas niiden huulikiiltojen suurkuluttaja :D

      Ihanaa iltaa ♥

      Poista
  2. Käytän viimeistelysuihkeita, tietenkin. Niillä saa viimeisteltyä lopputuloksen. Mä oikein yritin miettiä, et olisko mulla markettituotteista jotain jota ostan aina lisää. Mulla oli Max Factorin Erace, mutta menivät ja lopettivat sen, mitä en edelleenkään ole antanut MF:lle anteeksi, kun tuote oli ollut markkinoilla yli 50 vuotta. Kellään ei ole yhtä hyvää peitepuikkoa kuin se oli, testattu on niin kalliit kuin halvatkin. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eikä, ompa tylsää:/ Mulla on yhden linerin kanssa ollut sama aikoinaan, siis ennenkuin niitä oli miljoona markkinoilla ja kun se lopetettiin niin meinas loppua meikkaaminen kokonaan kun en löytänyt korvaavaa. Nyt on onneksi mistä valita!

      Poista
  3. Tuo on todella järkevää, että edulliset meikkituotteet kulkevat muiden meikkituotteiden mukana. Monissa testeissä edulliset tuotteet ovat pärjänneet todella hyvin kalliimpien tuotteiden rinnalla. En ole aikaisemmin kuullut tästä Catrice - sarjasta, kiva kun esittelit. Harvoin käytän primeria ja viimeistelysuihketta vielä harvemmin. Tuolla minua odottaa yksi primer, mutta kun aamulla nopsaan teen meikin, niin helpoimman kautta menen ja jätän primerin pois. Pitäisi kaiketi parantaa tapani.
    Kiitos Maikku ja mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä vain, ihonhoito on ehä sitten se mihin panostan ja meikeissä vähän pihistän paitsi luottotuotteissa :)
      Catrice on tullut Essencen rinnalle ja oikein toimivia tuotteita ovatkin ja mukava tietsti, että myös edullisia jolloin mahdollisimman moni pääsee niitä käyttämään.

      Primeri on turha jos iho on tasainen jo luonnostaan:) Minäkin sitä oppinut käyttämään vasta viime vuosina enkä välttämättä joka päivä edes laita vaan vähän menojen mukaan.

      Kiva kun piipahdit kommentoimassa Tuula ja mukavaa viikonlopua ♥

      Poista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥