keskiviikko 14. marraskuuta 2018

Jouluntuoksuista kosmetiikkaa


Jouluntuoksuja ilmassa ♥

Olen muutamista blogeista "kuolannut" ja ihastellut TBS:n uusia kausituoksuja.
Nyt päädyin Body Shopin myymälään, 
eikä ollut poistuminen taaskaan ilman ostoksia, heh.

Olin ensin ostamassa vartalovoidetta tai vartalovoita mutta 
sitten näin tämän kolmen eri tuoksun setin ja
päädyin siihen. 
Setti oli lahjapakkauksessa ja olisikin tälläisenään ihana antaa lahjaksi,
mutta lahjoin nyt itseäni.

Setissä on kolme tehokosteuttavaa vartalovoita tuoksuissa

♥ Peppermint Candy Cane
♥Vanilla Marshmallow
♥Berry Bon Bon

https://www.thebodyshop.fi/festive-body-butter-trio#tab-label-reviews-titlesti










Purkit ovat pieniä (50ml koossa)ja se sopii mulle.
 Joka päivä voi valita miltä tuoksutaan tänään💚💛💜
Nämä on sen verran tuoksuvia, etten ihan jatkuvalla syötöllä voi käyttää ja
se tarkoittaa sitä, että jos ostaisin ison purkin - se riittäisi pienen ikuisuuden.
Koska testailen paljon kosmetiikkaa, ei haittaa vaikka
tuotteet ovat pienessä koossa.

Olen aina tykännyt TBS:n tuotteista ja ideologiasta,
nämä eivät tee poikkeusta.
Mutta jos yksi suosikki pitäisi valita, se olisi Berry Bom Bom, se tuoksuu aika
samalle kuin viime vuoden marjainen kausituoksu Frosted Berries.

Onko sulla jokin Body Shop suosikkituote?
ootko jo tutustunut näihin kausituotteisiin/tuoksuihin?

Maiccu

8 kommenttia:

  1. Tämän vuoden joulutuotteet kuulostavat niiiin ihanilta. Harmittaa, kun Kouvolassa ei enää ole TBS myymälää. Ylipäätään TBS:n tuotteet on ihan super ihania, oijoij <3

    VastaaPoista
  2. Mä luulen, että omaan nenääni juurikin tuo sun suosikkisi olisi myös mun suosikki :D Mä oon siitä outo, etten ole sellainen henkeen ja vereen TBS-nainen, mutta teininä rakastin tätä merkkiä! Oi että, tuli ihana, nostalginen lämmin läikähdys sydänpielessä kun aloin muistella merkkiä <3

    VastaaPoista
  3. Oi, miten ihania. Joulu saa tuoksua kaikkialla!

    VastaaPoista
  4. Vanilja- ja mansikkatuoksuista olen aina pitänyt. Näitä uutuuksia en olekaan vielä testaillut ja nuuskutellut.
    Mukavaa torstaita sinulle Maiccu ❤️

    VastaaPoista
  5. Aivan ihana setti, noissa on niin kivat tuoksut :)

    VastaaPoista
  6. Ihana setti. Melkein tunnen tuoksut tänne asti ;)

    VastaaPoista
  7. Noi näyttää ihanilta! Mun suosikki on Moringa-vartalovoi ja noita tekis kyllä mieli tuoksutella myös, jos löytyisi niistäkin joku omaan makuun sopiva.

    VastaaPoista
  8. Ompas ihana lahjasetti. Itse en ole vielä tutustunut tuotteisiin mutta kuulostavat houkuttelevilta 😊

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥