maanantai 19. marraskuuta 2018

Blogiin muutoksia?


Heissan  kaikki - uudet ja vanhat lukijani ♥

Blogini on nyt lähestymässä kolmea vuotta ja muodostunut näiden vuosien aikana
sellaiseksi kuin se nyt on.

Ajattelin kysyä mielipidettänne muutamassa blogiin liittyvässä asiassa, sillä
haluan tämän pysyvän sellaisena jonka parissa viihdytte myös tulevaisuudessa,
vaikka tekisinkin tänne jotakin pikku viilauksia.

Olen miettinyt blogirakenteen muutosta, niin että saisin välilehdille mm yhteistyöt erikseen,
nythän kaikki kirjoitukset ovat sulassa sovussa tässä samassa. Miltä kuulostaa?

Toinen vaihtoehto tyylin muutoksessa olisi tämä?



Kuin vaivihkaa, blogista on myös tullut kosmetiikkapainotteinen ja sellaisena sen haluan jatkossakin pysyvän, sillä rakastan kosmetiikkaa ja kaikkea kauneuteen & naiseuteen liittyvää.
Mitä oootte mieltä, pitäisikö blogin sisältöä rajata vain kosmetiikkaan
vai tykkäättekö siitä että aiheet vaihtelee myös koiristani kokkailuihini
taikka matkustelusta shoppailuihin?

Kertokaa rohkeasti ja avoimesti ajatuksianne,  onko jokin muutoksista sinusta kiva ajatus vai tykkääkö blogistani juuri tälläisenään?

Nythän kansikuva päivittyy muutaman kerran vuodessa ja muutoksia olen tehnyt lähinnä
fontteihin ja asetteluun.

Blogi päivittyy aktiivisesti myös muilla Some-kanavilla:
Instagramista löydyn nimellä "maiccug" ja Facebookissa voit käydä tykkäämässä "mansikoitajavaahtokarkkeja-sivusta".

Näin pääset mukaan monenlaiseen mukavaan ♥
Eri kanavissa samoja juttuja, vähän eri puolilta:)

Nyt jään oottelemaan vapaita ajatuksianne, ihan kaikki blogia koskevat rakentavat
ajatukset, ehdotukset ja ideat ovat tervetulleita!

Iloa viikkoosi ♥

Maiccu


25 kommenttia:

  1. Tuosta blogin teeman muutoksesta josta sinulla on kuva, en osaa sanoa, muuta kuin sen että itse olen useaan otteeseen yrittänyt vaihtaa teemaa bloggerin ehdotuksista, mutta aina kuitenkin palannut samaan eli yksinkertaiseen. Voisihan se olla kiva piristys kokeilla jotain muutakin teemaa ja saa sen sitten takaisin entiselle teemalle jos tuntuu ettei uusi toimi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, no tuo on hyvä tietää.Saahan sen toki takaisin, mutta on aika työlästä kun pitää muuttaa kaikki asettelut ym :) Kiitos kun kommentoit ♥

      Poista
    2. Toi on totta että muutokset jotka on tehnyt häviävät kun välillä vaihtaa toiseen teemaan. Vaihdoin kokeeksi vanhan blogini, jota en enää kirjoita, tuohon joka sinulla on tuossa kuvassa. Mutta olen kai tumpelo, mutta en löytänyt ollenkaan kaikkia osioita joita blogini sivupalkissa on siitä versiosta! Enkä löytänyt edes sitä blogin yläosassa olevaa "nauhaa" josta pääsee muokkaamaan blogin eri juttuja!!!

      Poista
  2. Pidän blogistasi ja eri aiheisista postauksistasi Maiccu!
    Itse en jaksa kiinnostua pelkästään kosmetiikkaan t.pukeutumiseen liittyvistä blogeista.
    Teeman vaihto piristää ja itsekin pyrin vaihtamaan etusivua sesongeittain. Päällekkäisyys sivuissa taas kuullostaa työläältä lukea...
    Tällaisia ajatuksia!
    Kivaa viikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mä ajattelinkin, että liian yksipuolinenkaan ei ole kiva kun tämä ollut tälläinen sekametelisoppa :D Päällekkäisyys tosiaan voi hankaloittaa lukemista tai sitten osa alimmista sivuista jäisi huomiotta.
      Kiitos tosi paljon ajatuksistasi ♥ Samoin, mukavaa viikon alkua!

      Poista
  3. Tykkään blogistasi, koska aiheet on vaihtelevia.
    Blogisi on juuri hyvä näin!
    Hyvää uutta viikkoa!❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla ja mä tykkään itsekin vaihtelevista sisällöistä sekä lukea että kirjoittaa :) Kiitos paljon kommentista ja mukavaa viikkoa ♥

      Poista
  4. Olen tuore lukijasi. Tykkään lukea vaihtelevista teemoista. Myös monella eri kanavalla tavoitettavuus on kiva. Pidä oma tyylisi, oma tyyli on aina paras <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Leena ♥ Mulla on sama, tykkään myös lukea eri aiheita ja tavallaan mielenkiinto säilyy siinä, kun ei tiedä mitä uutta luvassa seuraavaksi :)
      Mä olen "salaa toivonutkin" että saisin tämän oman tyylini pitää, koska blogi on muodostunut näköisekseni ja ihana kuulla että siihen oikein kannustetaan ♥ Toisaalta koen että pitäisi jotenkin uudistua kun kaikki muutkin, mutta ehken tee niin perässä:)

      Poista
  5. Tykkään blogista just sellaisenaan, on kivaa lukea kaikeasta mahdollisesta: kosmetiikka, koiruudet, ruoka, matkat jne....

    Muisk <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Taru ♥ Toisaan, kaikesta mahdollisestahan mä Kyllä kirjoitankin :D Vaihtelu se kai virkistää;) Halaus ♥

      Poista
  6. On mukava lukea blogeja joissa aiheet vaihtuvat, koskaan ei tiedä mitä seurravassa postauksessa on. Itse muutin blogipohjaa n vuosi sitten, olen ihan tyytyväinen ollut muutokseen vaikka se eka olikin se eka, välillä kaipaans itä vanhaa takaisin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, mä tykkään siitä myös itse! Sun blogipohja on oikein onnistunut :)

      Poista
  7. Tykkään, kun blogissasi aiheet vaihtelevat. :)
    Blogisi on hyvä juuri tällaisena.

    Mukavaa viikkoa! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sari ♥ Aiheet taitaa siis vaihdella jatkossakin :) Mukavaa viikkoa ♥

      Poista
  8. Tykkään blogistasi juuri tällaisena, aiheet saa vaihdella kernaasti ja hei, videonpätkät ovat jääneet mieleeni, ne ovat mukava piristys, samoin olet ottanut paljon haasteita vastaan - nekin on niin kivoja, ja käyn joskus nappaamassa niitä mukaani, hih :) Olet vaan niin ihana, vaikka en noita meikkipostauksia niin tarkkaan aina luekkaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Tuulikki, kiitos sanoistasi ♥ Kiva kuulla että videot on jääneet mieleen, ehkä niitä vielä jossain kohtaa saan aikaiseksi:)

      Poista
  9. Less is more, eli yksinkertaisuutta kannatan. Selkeät sivut, selkeä teksti. En tiedä sitten olenko vain tylsä, mutta niistä tykkään. Tykkään myös lukea eri aiheista ja siksi sekoitus kaikkea on minulle mieleen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Outi♥ Mä tykkään myös selkeydestä ja kun mulla on täällä paljon kuvia ja muuta niin mitään en ainakaan voi oikein lisätä, ennemmin päinvastoin :)

      Poista
  10. En osaa sanoa, mutta ainahan se piristää! Itse vaihdan teemaa pari kertaa vuodessa noin. Olen ostanutkin välillä parin euron pohjia, jotka ovat näyttäneet kivoilta. Ihanaa päivää <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin olen lukenut että pohjia voi ostaa, mutta en mä sellaisia osaa laittaa.Osaatko neuvoa;) Mukava iltaa!

      Poista
  11. Blogisi on ihana tällaisena. Vaihtelevat aiheet on kivoja.

    VastaaPoista
  12. Kosmetiikasta ja varsinkin luonnonkosmetiikasta on aina kivaa kuulla, mutta minusta on mukavaa kun aiheet vaihtelevat. Lisäksi on mukavaa kuulla myös sinusta persoonana, eli koirat ja koti ym...Minulla on ollut vällillä vaikeuksia noiden teknisten muutosten kanssa, enkä jostakin syystä saa haluamaani fonttiakaan aina toimimnaan ilman lisäpuhistelua. Toivotan onnea jos muuttelet jotakin :). Olisi mukavaa voida vastata oman blogin + nimi nimissä, mutta valikostasi (Kommentti nimellä) ei löydy kuin google-persoona. Kivaa alkanutta viikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos UllaAnnika ♥ Mä vähän pelkään sitä, että jos muutan pohjaa ja uusi ei olekaan mieluinen, niin miten palaan vanhaan kun aika paljon pitänyt säätää tätä että olen saanut tälläiseksi.Ehkä en tee radikaaleja muutoksia.
      Kiva kuulla että tykkäät monipuolisesta sisällöstä. Mäpä tutkin tuota kommentointiasiaa...hyvää kun sanoit!Mukavaa illanjatkoa ♥

      Poista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥