tiistai 26. maaliskuuta 2024

Clarins täydelliset huuligeelit - Lip Perfector

Jos haluat ylellisen huulikiillon, sun täytyy ehdottomasti kokeilla Clarinssin Lip Perfector huulikiiltoa tai oikealta nimeltään tämä on huuligeeli. Mä olen ostanut näitä pääasiassa laivalta, siellä hieman edullisempia kuin maissa mutta vaikka nämä ovat monia huulituotteita arvokkaampia niin ovat jokaisen euron arvoisia.

Mennäämpä hyviin puoliin. Ensinnäkin tykkään tuubeista ja nämä ovat kivannäköisiä, yksinkertaisia mutta tyylikkäitä ulkoasultaan. Tyynyapplikaattori on pehmeä ja huulikiiltoa saa annosteltua lisää puristamalla tuubia kevyesti. Koostumukselta huulikiilto on kermainen, sen verran paksu ettei sitä tule puristaessa liikaa vaan juuri sopivasti ja se levittyy hyvin huulille. Sävyt ovat ainakin näissä käyttämissäni olleet hyvin luonnollisia, hohtavia ja ne lupaavat antaa 3D kiillon. Kiilto onkin todella kaunis.

Huulikiillot ovat myös ravitsevia, ne saavat huulet näyttämään täyteläisiltä, saavat huulet todella pehmeiksi ja tuoksuvan hennosti vaniljalta. Mulla on käytössä sävyt 02 apricot shimmer (ei näy tässä postauksessa), 05 candy shimmer ja 06 rosewood shimmer .

Huuligeeliä voi käyttää sellaisenaan tai huulipunan päällä.










Vasemmalla sävy 06 ja oikealla sävy 05


Mulla on tosiaan näistä tälläiset nude/ruskeat sävyt mutta kiinnostaisi kokeilla myös pinkin sävyjä.
Jos etsit huulillesi arjen luksustuotetta, se voisi olla tämä sillä joka kerran kun tätä laittaa, tulee semisti hemmoteltu olo.

Ootko kokeillut Clarinssin tuotteita tai tätä huuligeeliä?

-Maikku




5 kommenttia:

  1. Nämä on kivoja kiiltoja, antavat väriä ja tuntuvat tosi mukavilta huulilla <3

    VastaaPoista
  2. Nää Clarinsit on kyllä super ihania huulikiiltoja! Ja kivan neutraali sävyvalikoima :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, mä oon onnistunut ostamaan vielä näitä nuden ja ruskean sävyjä, mutta ois kiva kokeilla värikkäämpiäkin.

      Poista
  3. Pitääkin taas joskus uudelleen tarttua näihin huuligeeleihin, tykkäsin näistä tosi paljon. Muutenkin Clarinsin huulituotteet huulipunat yms. ovat kauttaaltaan tosi laadukkaita. ❤️

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥