tiistai 16. toukokuuta 2023

Wild Fruit Beauty monitoimi Balm

Usva Cosmeticsin Rainforest-sarjan tuotteista olenkin teille kertonut, mutta tämä Wild Fruit linja on itselleni uusin ja olen tutustunut linjan balmiin.

Kyseessä on monitoimibalmi jota voit käyttää todella monipuolisesti kasvoilla tai vartalolla. Se levittyy  ja imeytyy hyvin, sekä soii kaikille ihotyypeille, myös herkille koska siitä puuttuu eteeriset öljyt yms ongelmalliset ainesosat.

Balmia voit käyttää oikeastaan missä ja mihin vain, mutta ainakin:

💚Yleisvoitteena

💚Yövoiteena

💚 Kynsibalsamina

💚Kasvojen korostamiseen

💚Auringonpolttamiin

Balmi sopii myös meikin alle!

Jos iholla on kuivia kohtia, balmi hoitaa niitä tehokkaasti ja itse olen sivellyt balmia jalkapohjien kovettumiin yötä vasten ja se pehmentää kovettumiakin tehokkaasti.

Wild Fruit balmissa on yhdistelmä villinä kasvaneiden hedelmien ja kasvien hoitavia uutteita. Buriti ja passionhedelmä sisältävät paljon antioksidantteja, beetakaroteenia ja linolihappoa, jotka hellivät ihoa.




Mä olen käyttänyt tätä nyt myös yövoiteena paristi viikossa, sillä mulla on kummallisia kuivia kohtia ihossa ja tämä on ollut niihin hyväksi. Kuivat kohdat eivät tosin ole vielä täysin poistuneet mutta ei myöskään pahentuneet. Hyvä kosteutus on ihan ykkönen, jos iho on kuiva. Mä veikkaan, että nämä säiden vaihtelut vaikuttaa ihoonkin ja saisi jo senkin puolesta kevät tulla.

Miten sä käytät balmeja?

Maikku


2 kommenttia:

  1. Olen ehkä mieltänyt balmit meikinpoistotuotteiksi, kiva lukea tällaisesta joka onkin balm-voide :)

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥