perjantai 7. tammikuuta 2022

EkoPharman hiuksia tuuheuttava vadelmalinja

Suurella osalla suomalaisista on luonnostaan ohut, hennot hiukset - joten tämä on juuri sinulle joka kaipaat hiuksiisi tuuheutta ja voluumia. Ekopharman vadelma - hiustenhoitolinja on kehitetty juuri ohuille ja helposti latistuville hiuksille, antaen ilmavuutta ja kuohkeutta.

*Tuotteet saatu

.

Vadelma tuuheuttava shampoo
 
Shampoossa on hiuksia hoitavaa 
💜nokkosta
💜 takiaista
💜puna-apilaa
💜jojobaproteiinia

Kosteuttavaa

💜vadelmauutetta

Shampoo vaahtoaa hyvin ja pesee tehokkaasti. Tuoksu on aivan ihana aito vadelmainen ja olen tykännyt tästä todella paljon. Samoin hiukseni.



Vadelma tuuheuttava hoitoaine

Hennot & kuivat hiukset ilahtuvat tästä hiuksen latvoihin käytettävästä hoitoaineesta.
Se sisältää hoitavaa ja kosteuttavaa:

💜vadelma, nokkos ja apilauutetta
💜karitevoita
💜glyseriinia
💜betaiinia

Aluksi käytin tätä koko hiuksiin, ennenkuin hoksasin että tuote oli tarkoitettu vain latvoihin. Olen nyt käyttänyt vain niihin ja tykkään tästäkin.
 



EkoPharman tuotteet ovat kyllä laadukkaita ja tehokkaita, tykkään luonnollisista, aidoista tuoksuista ja
tuotteiden hoitavuudesta. 

Onko EkoPharma sulle tuttu sarjaa?

Maikku


2 kommenttia:

  1. Nyt kyllä kuulostaa ihan minun hiuksiini sopivilta tuotteilta. Vähän pitäisi saada volyymia hiuksiin.
    Ihanaa torstaita sinulle Maikku <3

    VastaaPoista
  2. Ekopharman tuotteet on aivan ihania, mutta mulla on nää uudistuneet tuotteet vielä kokonaan testaamatta. Muistan kuin Tyrni-sarjan hiustenhoitotuotteet mullisti aikoinaan mun käsityksen luonnonkosmetiikan shampoista ja hoitoaineista, sillä ne oli niiiin hyviä! Aiemmin käytännössä varsinkin kaikki hoitsikat oli tuottaneet pettymyksen, mutta ne oli ihan älyttömän hyviä :)

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥