sunnuntai 10. marraskuuta 2019

Look Fantastic I Marraskuu

Ihan ensiksi, Ihanaa Isänpäivää ♥

Meillä aloitettiin aamu tuoretta pappaa hemmotellen.
Kahvilla, rommisuklaakakulla, pekoni-kananmuna aamiaisella, pienellä paketilla ja
itsetehdyllä kortilla, johon tyttären kanssa taiteiltiin pikku prinsessan varpaista kukkia ♥

Marraskuun Look Fantastic kauneusboxi saapuikin yllättävän aikaisin, kiva niin.
En ehtinyt yhtään vielä odottelemaan, joten boxi pääsi todellakin yllättämään.

Marraskuun boxi onkin  hempeän vaaleanpunainen, hyggeily eli hygge edition ja
omistettu kotona viihtymiselle, mielenkiintoista.
Mitäköhän ihanaa se kätkee sisälleen, kurkataan.



NUXE huile prodigieuse riche

Monikäyttöinen öljy, joka ravitsee ja pehmentää ihoa.
Tällä saa kasvoille, vartalolle tai hiuksille satiinin pehmeyden ja kosteutuksen.
Tosin tuoksu on niin voimakas -vaikkakin mielyttävä, että en välttämättä voi tätä käyttää 
vaikka haluaisinkin.


ESPA smooth and firm body butter

Vartaloa pehmentävä ja kiinteyttävä voide, jonka on tuoksussa ruusua, patsulia ja mandariinia.
Tuoksu on kyllä aika jännä, sitä on vaikea kuvailla mutta tykkään siitä todella paljon ja se vie hetkeksi jonnekin etelän rantaloman hämyiseen iltaan.

Voiteessa on pehmentävää kurpitsansiemen öljyä, joka syväkosteuttaa ja tasoittaa ihon sävyä.


Skimono beauty hand mask for intense nourishment 

Nyt on erikoinen ja ihan uusi tuote mulle. Nimittäin käsinaamiot, jotka rauhoittavat ja kosteuttavat käsien ihoa. Vaikuttaessaan ne poistavat kuivuutta, pehmentävät ja uudistavat ihoa.
Käsineet ovat bio-selluloosaa, jotka ovat saaneet inpspiraationsa monikerroksisesta kimonosta.

Vaikuttavina aineina on mm.shea voita, Aloe Veraa ja hyaluronihappoa.

Olen kyllä käsiä kuorinut, mutta koskaan en hoitanut näin joten innolla lähden nämä hanskat testaamaan.


Dr botanicals hemp infused natural nutrion moisturiser

Ravitseva kosteusvoide päivittäiseen ihonhoitoon. 
Voide kosteuttaa ja suojaa, sisältää 2% hampunsiemenöljyä ja tärkeitä rasvahappoja,
josta ihoa saa välttämättömiä mineraaleja ja vitamiineja.

Tuotekortissa ei ihan selvinnyt onko kyseessä kasvo vai vartalovoide.
Hamppu ei ole tuoksuista mun lemppari, joten tämä saattaa päätyä jollekin muulle.


Thisworks deep sleep pillow spray

Tyynytuoksu, joka todistetusti auttaa nukahtamaan paremmin ja heräämään virkeänä.
Sisältää laventelia ja kamomillaa. Tätä suihkautetaan kevyesti tyynylle illalla ennen nukkumaan menoa.

Hmmm, aika erikoinen tuote mutta koska eteerisillä öljyilläkin on vaikutusta olotiloihin ja
mielialoihin, miksei tälläkin voisi olla. Toki kokeilen.
Tuoksu on onneksi aika mieto, sillä en voisi kuvitella nukkuvani minkään voimakkaalta tuoksuvan läheisyydessä.



So eco konjac sponge 

Puhdistus sieni joka on valmistettu konjac kasvin kuiduista. Tämä on  100% biohajoava ja puhdistaa 
ihon hellävaraisesti.  Konjac sieni kastellaan ennen käyttöä, sitten siihen lisätään puhdistusaine ja
sienellä hierotaan kasvoja kevyesti.

Jostain syystä en ole oppinut näitä käyttämään, niin paljon kun tuotteita onkin kehuttu.
Tämäkin taitaa siis lähteä kiertoon.


Juuri kun olen hehkuttanut Look Fantasticin täydellistä onnistumista kohdallani kuukaudesta toiseen,
oli aika vetää vähän mattoa pois mun jalkojen alta. Tämä on varsin erilainen sisällöltään kuin aiemmat boxit ja vaikka tuotteissa sinänsä ei ollutkaan mitään vikaa niin kaikki eivät osuneet mun mieltymysten kanssa kovinkaan yksiin.

Tosiaan konjac sieni ja HEMP:n hamppuvoide lähtee tästä boxista kiertoon, mutta NUXE:n öljyn kokeilen sillä monikäyttöisyys houkuttelee vaikkakin tuoksu vähän arveluttaa voimakkuudellaan.

Kivoimpia mulle oli nuo kiinnostavat käsinaamiot, tyynysuihke ja Espan ihanan tuoksuinen vartalovoide. Ne kaikki sopivatkin kivasti hyggeilyyn ♥

Mitä sä tykkäsit tästä marraskuun kauneusboxista?
Entä miten hyggeilet?

Maikku

23 kommenttia:

  1. Kaunis boksi ja herätti heti mielenkiinnon. Mutta sisältö oli munkin mielestä vähän pettymys. Mä en innostu noista tyynysuihkeista lainkaan. Espasta en myös merkkinä itse pidä. Tuo käsinaamio sen sijaan vaikuttaa aika hauskalta 😄
    Dr botanical tuotteet on myös aivan ihania joten uskon että tuo voide on oikeasti aika hyvä. Toivottavasti joulun boksi olisi sitten tätä huomattavasti parempi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon uteliaisuuttani suihkinyt tyynysuihketta parina iltana ja mua se kyllä rauhoittaa, aika mielenkiintoista sanoisin :) Mä voisin ehkä kokeilla tuon Dr Botanicalin ja päättää sen kohtalosta vasta sitten:)

      Joulukuulle on kyllä kovat odotukset!

      Poista
  2. Teillä onkin ikimuistettava isänpäivä kun isovanhemmiksi olette tulleet.
    Oikein ihanaa päivää!

    VastaaPoista
  3. Ihana boksi, varmasti hyviä tuotteita! Leppoisaa isänpäivää ja sunnuntaita♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainakin sellaisia, joita ei tulisi kokeiltua ilman tätä boxia :)
      Ihanaa maanantaita ♥

      Poista
  4. Ehkä aavistuksen vaisu boxi tällä kertaa, vaikka pääsääntöisesti pidän boxin sisällöstä.

    VastaaPoista
  5. Nyt täytyy yhtyä Jonnan kommenttiin, mikään tuote ei oikein innostanut. Jos noista pitäisi jotain valita niin kosteuttava öljy iholle.
    Ihanaa sunnuntai-iltaa sinulle Maikku <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, se olisi muuten ihana mutta tuoksu on tosi voimakas joten varovasti kokeiltava ettei aiheuta migreeniä. Nää tuoksuvat tuotteet bokseissa on aina pieni riski.

      Iloa uuteen viikkoon Outi ♥

      Poista
  6. En osaa oikein kommentoida boxia, koska en ole koskaan tilannut niitä... Hyggeily on minulla vähän aina läsnä, kun kuuntelen musiikkia mistä pidän, kun juon kupposen kahvia kaikessa rauhassa, kun pesen pyykkiä... Hyggeily on milloin mitäkin, mikä tuo hyvän mielen <3

    VastaaPoista
  7. Erikoisia tuotteita. Ei ole itselleni tuttuja. Noita konjac-sieniä on muillakin valmistajilla ja olen ymmärtänyt, että erityisesti nuoremmat tykkäävät sientä käyttää.
    Hyggeilyyn tarvitaan villasukat ja kynttilänvaloa...
    Leppoisaa viikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä vain, tässä kuussa oli kyllä erikoisempaakin kuten käsinaamiot ja tyynysuihke.
      Ei näihin tulisi tutustuttuakaan ilman tätä boksia.
      Varmasti näin, sieni on enemmän nuorten juttu.

      Hyggeilyn ainekset on tosiaan kasassa pienellä vaivalla :)

      Iloa viikon alkuun ♥

      Poista
  8. Tämä olisi ollut aika kiva boksi, melkein kaikki olisi tullut omaan käyttöön. Tätä boksia en ole tilannut koskaan, mutta joulukalenteri on odottamassa Lookfantasticilta. Itse tilasin vasta Goodieboxin, joka oli ainakin ekan boksin osalta tosi kiva ja laadukas (Jos on kiinnostusta, niin tästä saa ekan Goodieboxin -50% alennuksella: Linkki ). Joulukuussa saan odotella sekä Betteä että Goodieboxia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon Goodieboxiakin miettinyt, voisin jopa tuon ehkä tilata mutta linkki ei vienyt alennuskoodiin :( Voisitko laittaa sen mulle uudestaan vaikka sähköpostiin: maicunblogi@gmail.com

      Poista
    2. Se ei ole varsinainen alennuskoodi, vaan kun menee tuosta suosituslinkin kautta sisälle ja klikkaa liity jäseneksi, niin alhaalla lukee sitten hintana se puolitettu hinta eli 12,45€. Kiva jos hyödynnät linkkiä! Itse saisin suosittelupisteitä. :)

      Poista
    3. Okei, mä tilaan joulukuusta eli vasta joulukuun puolivälissä voin tehdä tilauksen, kun en halua marraskuun boxia.

      Poista
    4. Joo, linkki toimii silloinkin. :) ♥

      Poista
  9. Tää ei olisi ollut kyllä oikein mun mieleen, vaikka osa tuotteista varmaan olisi tullut käytettyä. Noi tyynysuihkeet tuo mulle aina pienen puistatuksen tunteen, kun oon noita saanut ties mistä LF:n kalenterista ja bokseista monet kerrat ja itsehän en voi sietää laventelin tuoksua :D Ja koska se mielletään juurikin rauhoittavaksi niin totta kai sitä on sitten tosi usein noissa! Nuxe olisi ollut mulle varmaan mieluisin tuote näistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, no mä ymmärrän täysin! Jos ei tuoksusta tykkää, niin ei tule tuotettakaan käytettyä. Nuxe on kiinnostava, mutta toisaalta taas tosi voimakkaasti tuoksuva tuote.

      Poista
  10. Mun tilaus tähän boksiin päättyi parisen kuukautta sitten ja jotenkin sen jälkeen minkään boksin sisältö ei ole iskenyt niin kovaa, että olisin päättänyt uudelleen tilata :/ Puolen vuoden tilaukseni aikana kuitenkin tykkäsin lähes kaikista bokseista, joten en oikein tiedä mikä näissä uudemmissa tökkii. Tässäkin sisältö on tosi vaisunoloinen, mutta ehkä tuo Nuxen öljy olisi eniten itseäni kiinnostanut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olihan tää pliisu verrattuna aiempii. Mä oon tilannut keväästä ja ollut jokaiseen tyytyväinen, mut tää oli eka joka vähän tylsä. Joulukuun boxia odotankin jo kovasti!

      Poista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥