keskiviikko 30. lokakuuta 2019

Primerit testissä


Olen monissa kosmetiikkaan ja meikkaukseen liittyvässä asiassa myöhännäisherääjä.
Yksi tuoteryhmä, joka on saapunut elämääni vasta päälle nelikymppisenä, on primerit.
Kyllä! Moni varmaan siellä miettii, kuinka kukaan voi elää ilma primeria ja totta, niin minäkin ajattelen nyt kun olen ymmärtänyt primerin merkityksen.

Tosin vieläkään en juuri kesäisin primereitä käytä mutta heti päivetyksen kadottua kasvoilta,
alan jälleen käyttämään.

Tällä hetkellä mulla on neljä eri tyyppistä primeria käytössä, vähän eri tarkoituksiin kaikki joten käytän näitä vaihdellen.
Kaikki on tosi edullisia alle 10€/kpl ja The Ordinarya lukuunottamatta kaikkia myy ihan marketit.

En ole koskaan kalliimpia primereita edes kokeillut, joten en tiedä mistään paremmasta ja nämä ovat kelvanneet mulle oikein hyvin.

Koostumus näissä kaikissa on hyvin erilainen, alla kuva josta koostumus näkyy.




ESSENCE prime &last illuminating prime gel on ollut yksi  ihanimmista primereista koskaan. 
Se on aavistuksen geelimäinen, helposti levittyvä ja iholle jää upea hohto.

En vain ole tätä enää nähnyt myynnissä, niisk, toivottavasti se palaa vielä.



THE ORDINARY High-Spreadablity Fluid Primer on todella kevyt, seerumimainen koostumukseltaan ja se  imeytyy suorastaan taianomaisesti iholle.
Ei turhaan sanota että tämä öljytön primer luo iholle kevyen hunnun tehden siitä tasaisen.

Tämä ei tuo samallalailla kuulautta, kuin nuo Essencen primerit mutta tykkään tästä kyllä
silti paljon.



Essence glow boosting+pore minimizing primer on tästä nelikosta uusin ostos ja ollutkin aivan loistava ihon heleyttävä. Monena päivänä olen laittanut tätä suoraan seerumin ja kasvovoiteen päälle ilman sen kummempaa meikkipohjaa. Primer antaa siis ihanan luonnollisen heleyden iholle.
Meikkipohjaa se kiiinnittää ja saa meikin näyttämään kauniilta koko päivän.

Pieni miinus tuoksusta joka on musta vähän ällö.

 

Maybellinen master prime on ihan loistava tuote kestävään meikkipohjaan ja se siloittaa
sekä kosteuttaa ihoa. Tämä on nelikon kallein, vaikkakin silti edullinen,

Tämäkään ei tuo hehkua mutta saa ihon näyttämään todella tasaiselta ja meikki pysyy tämän avulla 
hyvin koko päivän.


Ei siis ole oikeastaan vain yhtä ylitse muiden vaan tykkään käyttää näitä
monipuolisesti.Mutta jos tiedätte paikan joka myy vielä tätä ESSENCE prime &last illuminating prime geliä niin paljastakaa mulle:)

Mikä on sun suosikki primer?
Tai käytätkö ylipäätään primeriä?

Maikku

18 kommenttia:

  1. Täällä toinen myöhäisherännyt. Tai oikeastaan mä en ole vielä edes herännyt, koska en ole koskaan käyttänyt. Jotenkin olen onnistunut väistelemään täysin tuon tuotteen. Täytyy ehkä oikeasti joskus kokeilla :D

    VastaaPoista
  2. Käytän ja ihohuokosille tarkoitettua. Smashbox on ihan lemppari tällä hetkellä.

    Ihanaa päivää Maikku💚

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä minunkin tarvii kokeilla! Tykkään just sellaisista huokoset peittävästä!
      Ihanaa iltaa Tiia ♥

      Poista
  3. MÄ käytän Lumenen primseria, mutta välillä on ollut käytössä Essencen primer (ei ole kumpikaan noista sun...noin 1 vanha). Molemmat hyviä ja käytän lähes joka päivä.

    Iloa !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lumenella on tosiaan myös ihana kivoja, en vain ole pitkään aikaan niitä käyttänyt. Ehkä seuraavaksi...

      Mukavaa iltaa :)

      Poista
  4. Just tuo essencen prime &last illuminating prime gel on itselläni parhaillaan käytössä, ja on mun iholle ihan huipputuote.
    Eikäs tää ollut joku erätuote joskus, ainakaan minä en ole enää missään tähän törmännyt, mikä on iso harmi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin sama ja ihan harmittaa kun sitä ei tosiaan enää ilmeisesti valmisteta.

      Poista
  5. Käytän Essencen primeria, sellainen puikkoversio.
    Kivaa loppuviikkoa sulle Maikku <3

    VastaaPoista
  6. Käytän ja löytyy monta erilaista. Parhaita ovat olleet Smashboxin ihohuokosia silottava sekä ihoa kosteuttava jota käytän tällä hetkellä. Laadukkaimpia ovat Raili Hulkkosen meikinpohjustajat jotka myös nyt testissä :) Tuntuu että mitä enemmän ikääntyy, sitä enemmän ihoon täytyy panostaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No Tiia juuri kertoi samaa, tuo taitaa olla myös ostoslistalla:)
      Tuo on niin totta, meillä on vain yksi iho ja se joutuu vaikka mille koettelemuksille joten huolta täytyy pitää!

      Poista
  7. Mä käytin ennen, nykyisin vain juhlissa ja senkin hoidan MC:n sillä suihkeella joka on primer ja kiinnittää meikin. Oon laiskistynut niin paljon noiden kanssa, voi johtua siitä että aika on aamulla kortilla lapsen herätessä aikaisemmin kuin aikaisemmin :D

    VastaaPoista
  8. Oho en tiennytkään että Ordinaryltä löytyy myös primeri. Kuulostaa ainakin tosi hyvältä tuotteelta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ihan jees, tasoittaa hyvin ja tekee sellaisen samettisen pinnan ♥

      Poista
  9. Käytänhän minä, bareMineralsilta, Make Uo For Everilta ja Armanilta löytyy mun lempparit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voih, näitä on niin paljon että riittäisköhän lopuelämä jos nyt alkaisin kaikkia testamaan:)

      Poista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥