perjantai 14. syyskuuta 2018

Syyskuun Bette box


Yleensä Betteboxin postaukseni on tullut lähes heti boxin ilmestyttyä,
 mutta lomareissu vähän viivästytti tätä. 
Ehdin toki jo uteliaisuuttani kurkata somessa muiden boxeja ja tiesin jo mitä odottaa.
Boxin saatekortti oli vähän uudistettu, tykkäsin ♥ Mutta mennäänpäs kurkkaamaan tuotteet.





MannaKadarin Long wear Mineal powder näytti tutulta, olen saanut saman (tai hyvin samantyyppisen) tuotteen jo joskus aiemmin. Täytyy vielä tarkistaa onko sävykin sama.Idea tässä on se että sama tuotetta voi käyttää poskipunana, varjostukseen, korostukseen tai luomivärinä Tälläiset monikäyttöiset tuotteet on kyllä tosi jees!



ZIAJAsta tykkään ja nyt oli ihan uusi tuote, Acai Berry misellipuhdistusgeeli-kuorinta. 
Vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta ja tuoksu on kiva! Ziajaa saa ainakin Sokokselta tai Emotonista.
Palan innosta päästä kokeilemaan tätä sillä oon ihan rakastunut misellivesiin.



Dödö TAAS, jepulis mutta selitys sille oli että sarjan aiempi tuote oli valittu v 2016 boxin suosikkituotteeksi.Maximun dödö aktivoituu ruumiinlämmöstä ja jos sitä laittaa vaikka illalla suihkun jälkeen, se aktivoituu aamulla herätessä. Ihan hyvät perustelut ja taidan antaa tälle mahdollisuuden vaikka usein laitankin dödön kiertoon kun suosin Palmolivea.
Miinus silti ihan turhasta pahvipakkauksesta!



Yli kolmekymppiset saivat Vichyn ennakkolanseerauksena Liftaticve Collagen Specialt-tuotteen eli kasvovoiteen joka kompensoi kollagenin puutetta. Se lisää kimmoisuutta ja pitkäaikaisen käytön jälkeen rypyt ja pigmenttimuutokset vähenevät. Kiva! Kuulostaa hyvälle ja tälläistä tuotetta mun iho todennäköisesti vähän kaipaakin. Ainakin nyt loma jälkeen on taas aika kuiva nassu kun aurinkoa saatu roppakaupalla.



L.A. Girl on maailmalla suosittu värikosmetiikkasarja joka mulle on ihan vieras.
Sain pitkäaikaistilaajana Pro Prep Primerr  pohjustustuotteen joka on kyllä  mukava uusi tuttavuus. Olen tässä kesän aikana käyttänyt primeria ja ihan tykästynytkin tuotteeseen.
Otan tämän testiin ilman muuta!



Ja viimeisenä pitkäaikaistilaaja boxista öytyi Affectin ruskea helmiäis luomiväri.
Oon jostain syystä tosi vähän käyttänyt viimeaikoina luomivärejä, mutta ehkä mä tästä aktivoidun.



Näytteenä oli vielä ZIAJAN päivävoidetta, samaa sarjaa miselligeelin kanssa.
Tykkäsin kyllä tästä boxista oikein paljon. Meikkituotteet oli kiva juttu ja muutoinkin kaikki käyttötuotteita ja jos dödöllekin annan mahdollisuudeen, ei kiertoon lähde mitään.

Oliko susta mieluinen boxi?

Mukavaa viikonloppua ♥
Maiccu

4 kommenttia:

  1. Toi dödö on maailman parasta! Oon käyttäny jo vuosia ja en pysty muuta enää käyttämään ilman haisunäätä-efektiä :D

    VastaaPoista
  2. Nyt oli boxi kohillaan! pidin kovasti tuotteista. tuo kasvopesu/kuorinta oli niin ihana!! meikit oli iso plussa vaikka mulle ei tullut kuin tuo manna kadar mut silti.

    VastaaPoista
  3. Mä tykkäsin tästä boksista todella paljon! Muuten meillä oli sama sisältö, mutta mulla ei ollut Vichyn voidetta. Ihanaa kun kerrankin boksissa oli pääpainona meikit<3

    VastaaPoista
  4. Tuo vichyn voide kiinnostaa 👍 Ihanaa viikonloppua ❤️

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä - kiitos kun kommentoit ♥